Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä se mielestäsi kertoo naisesta, jos hän käy "naisten kuntosalilla"?

Vierailija
12.10.2016 |

Pakko myöntää että ensimmäisenä tulee mieleen joku hullu feminatsi, joka vihaa miehiä. Paljastui siis tapailemastani naisesta, että käy tälläisellä naisten salilla. Ihme kun muuten vaikuttaa ihan kivalta ja mukavalta.

M26

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei varmaan paljon vapaita painoja arvosta.

2/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin, että kokee olonsa rennommaksi vain naisten kesken. Joskus saleilla on jotain kyyliä, jotka tuijottavat tissejä ja pyllyä ja saavat olon epämukavaksi. Ehkä naisella on vaikka sellainen kokemus taustalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se aikoinaan kertoi ihan vain sen, että lähin kuntosali sattui olemaan tuollainen naisten sali. Oli tien toisella puolen, kätevä piipahtaa milloin halusi. Iltamyöhällä melkein tyhjä joten ei tarvinnut jonotella laitteisiin.

Vierailija
4/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin miehestä joka käy M roomissa hiustenleikkuussa.

Vierailija
5/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kertoo naisesta, joka menee treenaamaan eikä persettään näyttelemään sovinisteille.

Vierailija
6/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn naisten salilla siksi, että siellä on enemmän mun mittoihini sopivia laitteita, haisee vähemmän pahalta, naiset yleensä hoksaa myös nostaa ne painot takaisin paikalleen treenattuaan sen sijaan että jättää ne telineisiin seuraavan nosteltavaksi, musiikkia ei ole tai se on siedettävää (eikä mitään hiton ysäriheviä). Lisäksi pukuhuone on siisti ja palvelu fiksua. Joten miksi en siellä kävisi?

Vierailija
7/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Minä ajattelisin, että kokee olonsa rennommaksi vain naisten kesken. Joskus saleilla on jotain kyyliä, jotka tuijottavat tissejä ja pyllyä ja saavat olon epämukavaksi. Ehkä naisella on vaikka sellainen kokemus taustalla?

Eiköhän naiset ota tuon tuijottelun enemmänkin imartelevana. Ikään kuin vahvistusta siitä että kroppaa on treenattu.

Vierailija
8/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen heti kaksi kategoriaa: sellainen "kaikki miehet ovat sikoja ja taatusti kopeloivat ja keskittyvät vain minuun" -tytteli tai sitten joku ihan tavis, jolle se naisten sali tarjoaa vaan paremmat harrastusmahdollisuudet laitteidensa puolesta tai on halvempi tai lähempänä tms.

Vierailija
9/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee treenaamaan ja haluaa tehdä sen  rauhassa. Olen aina käynyt ainoastaan naisten kuntosalilla koska en jaksa haistella testoteronia treenatessani.

Vierailija
10/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄH... pakko olla joku trolli toi alotus.

Vierailija
11/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse Stockan kuntosalilla, ja minusta se on ihan mahtava kun siellä käy aika iäkkäitäkin naisia, ja eri kokoisia ja -näköisiä. Ei se varmaan sinänsä kerro mitään yksittäisistä naisista, mutta selvästi naiset tuntevat olevansa vähemmän tarkkailun kohteena naisten salilla. Itsekin keski-ikäisenä pidän Stockasn kuntosalista tästä syystä. ja joo, vapaiden painojen valikoima on rajallinen kieltämättä.

Vierailija
12/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida syyttää ainakaan siitä, että kävisi salilla esittelemässä itseään miehille. Tahtoo treenata rauhassa, saunoa, lukea naistenlehtiä ja viettää ehkä aikaa ystävänaisten kanssa. Naisten saleilla on siistit olohuoneet...

Vierailija
13/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Eiköhän naiset ota tuon tuijottelun enemmänkin imartelevana. Ikään kuin vahvistusta siitä että kroppaa on treenattu.

Eivät kaikki ota.

14/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

No ei ota. Yök. Jos joku pitää vartalostani, niin ei vilkaisu haittaa, mutta tuijottaminen on inhottavaa, jos kyseessä ei ole oma mieheni.

Vierailija
15/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää siitä, että miehet tuijottaa salilla ja arvostelee ulkonäköä. Tykkää ehkä vähän kevyemmästä treenistä. Ei todellakaan tarvitse olla mikään feminatsi. Moni nainen keskittyisi mieluiten treenaamiseen ilman, että joku tiirailee takapuolta tai tekee jotain salibimborankingia. Aika monella sekasalilla vallitsee ulkonäkökeskeinen näyttäytymiskulttuuri, jota kummankin sukupuolen edustajat ruokkivat omalla tavallaan.

Vierailija
16/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo, että pitää kropastaan huolta - kuntosalilla yleensä kuntoillaan. Naisten salit ovat varmaan myös puitteiltaan siistit ja mukavat, siellä varmaan viihtyy usein. Jokuhan voi valita salin myös sijainnin perusteella, riippumatta siitä, onko se sekasali vai mikä.

Oma mielikuvani naisten salilla käyvästä naisesta on "naisellinen", "tyttömäinen".

Vierailija
17/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Yleinen harhaluulo tuijottelijoiden keskuudessa.

Vierailija
18/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari vuotta naisten kuntosalila. Ei mua olisi haitanneet miehet, vaan miehille pyllistelevät naiset. Naisten salilla kaikki näyttivät keskittyvän treenaamiseen.

Vierailija
19/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kävisin itsekin, jos täälläpäin olisi.  Heput ei siellä muuta tee kuin nojaavat laitteisiin, joihin toivoisin pääseväni treenaamaan ja kyyläävät kauniita naisia kuin kiimaiset kissat. Onneksi minua  suojelee ikä ja ulkonäkö.Pahin on just se, että jutskaillaan ja samalla varataan nojailuun laitteita, jotka on tarkoitettu muuhun käyttöön.

Vierailija
20/56 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn fitness 24/7 salilla, jossa on siis yleinen puoli ja sitten naisten sali vielä erikseen. Jännästi ne minishortsi-urheilurintsikkamuijat on aina siellä yleisellä puolella. Toiset kaipaa sitä katselua, mutta musta on kiva, että voi treenata ihan vaan naisten kesken. Ja fakta on se, että kyllä niitä naisia katsellaan siellä sekapuolella, varsinkin mitä vähemmän on päällä.