Minkä sarjan loppu jäi askarruttamaan, ja jota et nähnyt koskaan?
Mulla jäi monikin kuten Twin Peks, Dallas jne onko kaunarit jo loppu
Kommentit (40)
Pekka Saurin Yölinja.
Minulta jäi n. parikymmentä viimeistä viikkoa kuulematta kun elämässä oli silloin niin paljon "muuta" ja oli hiukan tukala elämäntilanne.
Klunssilakin kuoli juuri samoina viikkoina kuin Yölinja itse. Olisi mielenkiintoista tietää, että jos Klunssila ehti määränpäähänsä ensin, ehtikö tieto jo tavoittaa Pekan ja hänen sadat tuhannet kuulijansa ennen ohjelman päättymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dawson's creek.
Auto-onnettomuus, se blondi kuoli ja Joey ei pannut Dawsonia vaan sitä toista jantteria.
Hä, siis alkoko Joey ja Dawson homostelemaan
Esim. Lost ja Prison break on jäänyt kesken koska sarjoja on pitkitetty niin paljon että loppui mielenkiinto.
Ei ole kuitenkaan minkään sarjan loppu jäänyt askarruttamaan, koska jos osaa englantia voi useimpien sarjojen/elokuvien tapahtumat lukea wikipediasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dawson's creek.
Auto-onnettomuus, se blondi kuoli ja Joey ei pannut Dawsonia vaan sitä toista jantteria.
Hä, siis alkoko Joey ja Dawson homostelemaan
Joey oli se brunette tyttö. Pacey oli se Dawsonin nokkelapuheinen (ja ainakin omasta mielestäni hahmona paljon kiinnostavampi) kaveri, jolla oli myös sutinaa Joeyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Punainen neilikka
Tuossa sarjassa oli tuotantokausien välillä sellainen juoniharppaus, että sen pääosamiehen vaimo kuolikin yhtäkkiä synnytykseen. Siihen mennessä pääparin välillä oli ollut tosi vaiherikas romanttinen suhde, ja tuntui, että koko hommasta meni maku. En enää viitsinyt katsoa siitä eteenpäin.
Nuorisohömppäsarja, jossa oli mm. se tyyppi joka on nyt Brittien talentissa. Siinä pojille syntyi pikkusisarus, jonka nimeksi annettiin Jamie. Ei koskaan selvinnyt, oliko se tyttö vai poika.
Lost jäi kesken, kun alkoi mennä niin sekavaksi ja jotenkin ihmeelliseen suuntaan niiden ekojen kausien jälkeen. Oon kyllä wikipediasta juonen lukenut ja populaarikulttuurin viittauksista loput päätellyt, mutt ehkä joskus voisi katsoa koko sarjan.
Tera Novaa katsoin ja jäi harmittamaan, kun sarja loppuikin niin kesken.
Pelkään vähän, että Game of Thrones jää mulla kesken, viimeisimmästä tuotantokaudesta jäi muutama jakso kasomatta enkä vieläkään ole saanut aikaiseksi katsoa niitä, kun pitäisi taas tilata joku kanavapaketti tai sellainen. Ehkä sitten uuden tuotantokauden alkaessa katson nekin alta pois.
Vierailija kirjoitti:
Under the Dome! Viimeistä kautta ei koskaan tehty :(
Tämä. Terra Nova ja Jericho
V. Todella hyvä sarja oli. Harmittaa vieläkin ihan suunnattomasti kun jättivät kesken ja vielä niin jännään kohtaan, kun se mutantti söi sen pojan tai jotain semmoista :D
Dharma ja Greg, vaikka en sarjaa kovin usein edes katsonut.
Olin laittanut viimeisen jakson nauhoitukseen ja lisännyt loppuun lisäaikaakin, mutta jostain syystä jakso venyi paljon pitemmälle kuin ohjelmatiedoissa luki.
Pelinaiset ja Las Vegas, loppuivat kyllä kesken ja näin viimeiset jaksot. Jäi kuitenkin mietityttämään että miten hahmojen kävi.
Oli vuosi 82 ja ystävien häät ja jäi Kuplan viimeinen osa näkemättä. Minulla ei ollut vielä videota että olisi voinut nauhoittaa :-(
Se on harmittanut.
The O.C on jäänyt multa kesken. Vikalta kaudelta taisin kattoa pari jaksoa, kun se tuli itselle huonoon aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Sopranos, viimeinen kohtaus
Tony sai gangsterin lähdön, eli häntä ammuttiin takaraivoon ilman että huomasi mitään.
Passions! Lopetettiin Suomessa kesken :(
Klaani-sarjan vikan jakson kyllä näin, mutta sarja jätettiin silti typerällä tavalla kesken.
Tästä on monta vuotta aikaa, kun Yleltä tuli sellainen ranskalainen hömppäsarja, jossa oli muutamia nuoria, jotka asuivat jossain linnassa ja taiteilivat. Linnan omistajamies (taiteilija hänkin) oli kuollut ja jättänyt linnan perinnöksi pojalleen, mutta jossain vaiheessa alkoi vaikuttaa siltä, että lahjakas, mutta sorsittu nuori nainen, johon poika oli ihastunut, oli ehkä myös vanhan taiteilijamiehen lapsi. En nähnyt miten kaikki päättyi.
Katsoiko _kukaan_ _muu_ kuin minä tuota sarjaa?
Dynastia. Miten kaikki päättyi?