Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajeletteko käsikarvanne?

Vierailija
12.10.2016 |

Ajattelin josko rupeaisin ajelemaan käsikarvani epilaattorilla. Tuntuu kauhealta kulkea näissä karvakäsissä(joskin vaaleat karvat omaan).
Alkavatkohan karvat tummua?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele. Sänkiset käsivarret, ei kiitos

Vierailija
22/33 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen. Minulla on hentoiset ja tummat käsikarvat, mutta ongelma ei ole edes se tummuus vaan että ne sojottavat hulluna joka suuntaan! Ne ovat todella pörröiset! Joten joo, ajelen aina siinä vaiheessa kun käsivarret alkaa näyttämään sähköiskun saaneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun karvaisuusaste on Robin Williams, mut en jaksa enää käsikarvoja ajella. Muussa on tarpeeksi työtä.

Vierailija
24/33 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jostain kuullut et vois alkaa tummua ja jopa kasvaa tiuhempaa..ap

Älä ajele millään epilaattorilla kun ihan normaalilla höylällä niin ei ainakaan karvojen laadulle tai värille tapahdu yhtään mitään.

T. Vuosia käsivartensa höyläillyt

Vierailija
25/33 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele käsikarvoja, enkä myöskään ajele jalkakarvoja tai alapäätä. Kainalot sheivaan silloin tällöin.

Vierailija
26/33 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele, onneksi ei tarvitse. Jotakuta kai sitten kauhistuttaa, mutta mun mielestä tämmöinen valkoinen lyhyt pörrö on jopa ihan söpöä käsivarsissa.

Vierailija
27/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
28/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. On muutakin tekemistä kuin ajella karvoja.

Vierailija
29/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen. Mun mielestä pitkät ja kylmässä törröttävät karvat käsivasissa on rumat. Ei ne miksikään siitä ajelemisesta muutu. Mihin tuo uskom us edes perustuu, että muuttuisivat?

Vierailija
30/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajanut lapsesta saakka vaikka on ihan vaaleat. En vaan kestä niitä, tuntuu epäsiistiltä olla karvaisilla käsivarsilla.

Vierailija
31/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeastaan edes ole karvoja käsivarsissa, säärissäkin vain muutama hassu, jotka nypin noin kerran kesässä pinseteillä - jos viitsin. Ihan kiva näin.

Vierailija
32/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan ja ei ole sen tummemmiksi muuttuneet kuin ennenkään. Musta käsikarvat (varsinkin tummat) on naisilla todella rumat! Yök.

Vierailija
33/33 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonisairauden kivana lisänä on mustaa karvaa käsivarsien lisäksi käsissä asti, kivaa näin naisena. Ei sairaudelle mitään voi jne., mutta kun viitisen vuotta sitten ruuhkabussissa nainen nojautui kaverinsa puoleen kun istuttin vastapuolella käytävää ja totesi "Kyllä en kehtais tollasten karvojen kanssa käyttää t-paitaa." niin olen ajellut käsikarvat.

Jos ei olisi mustat ja näin selvät niin en ajelisi, sellaista valkoista höttökarvaa ei oikeasti edes huomaa.