Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen äiti kauhistui ikäeroamme

Vierailija
12.10.2016 |

Olen 25 ja mies 31. Miehenäidin mielestä olen tosi nuori miehelle. Monesti vitsailee myös nuoruudestani tyyliin" ei 70- luvusta niin kauaa ole tiesti jos on syntynyt 90-luvulla niin eri"

Onko muka paha?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha. Mulla ja miehellä on saman verran, oikein sopivasti.

Vierailija
2/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole paha. Miehesi äiti on lukenut liikaa näitä keskusteluja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paha. Mulla ja miehellä on saman verran, oikein sopivasti.

jep ja miehillä on taipumus muutenkin jossainvälissä vaihtaa hieman nuorempaan jos nainen vanhempi/samanikäinen.

Vierailija
4/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä on 5 vuotta, niin että mies on mua sen verran nuorempi. Äiti kerran lähinnä naurahti, että oon puuma. Toisaalta äidin omakin mies on vuoden häntä nuorempi. Eli ei oo paha.

Vierailija
5/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias voi muuttua aika paljon ihmisenä viimeistään 10 vuodessa, seurauksena klassinen "kasvettiin erilleen".

Vierailija
6/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Mä oon tuo eka kommentoija, menin sit ikikseen! :(

Vierailija
7/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole paha. Itse olin 26 ja puoliso 35 kun tavattiin... Ja minä vielä näytän ikäistäni nuoremmalta. Odottelen ikäerohullua tähän ketjuun.

Vierailija
8/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha ikäero. Tietysti anopilla saattaa herätä kaikenlaisia ajatuksia, jos vaikkapa elämäntilanteenne ovat kovin erilaiset, tai jos vaikutat ikäistäsi nuoremmalta / kypsymättömämmältä. Mutta viisas anoppi pitäisi noista huolimatta mölyt mahassaan, ajatteli mitä ajatteli.

Otsikossa kirjoitit, että anoppi kauhistui ikäeroanne, mutta viestissä puhut aiheesta vitsailulla. Onko nyt kyseessä todella sitten tuomitseminen anopin taholta? Vai voisiko kyse olla siitä, että anoppi yllättyi ikäerostanne (esim. miehen aiempien kumppaneiden iän vuoksi) eikä hoksannut peitellä yllätystään sivistymättömyyttään ja nyt sitten hölösuuna viljelee noita hyväntahtoisia, mutta omituisia vitsejä? Olisiko mahdollista, että ylireagoit omaa epävarmuuttasi tuohon anopin "kauhisteluun"?

Vierailija
9/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis,oletko muuttanut strategiaasi kaipaamiesi keskustelujen aikaansaamiseksi ? 

Nyt yrität jotenkin kiertäen, vähän niinkuin 'kautta rantain' päästä mieliaiheeseesi ,mutta selvästi  tunnistettavana pysyt silti,etkä tarkkaa palstasilmää hämää noillakaan aloituksillasi..

Vierailija
10/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Mä oon tuo eka kommentoija, menin sit ikikseen! :(

Se on harjotellut vähän ovelamman tavan.  :)

Vierailija
11/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 31 ja mä 23, ei sitä ikäeroa edes huomaa.

Vierailija
12/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paha ikäero. Tietysti anopilla saattaa herätä kaikenlaisia ajatuksia, jos vaikkapa elämäntilanteenne ovat kovin erilaiset, tai jos vaikutat ikäistäsi nuoremmalta / kypsymättömämmältä. Mutta viisas anoppi pitäisi noista huolimatta mölyt mahassaan, ajatteli mitä ajatteli.

Otsikossa kirjoitit, että anoppi kauhistui ikäeroanne, mutta viestissä puhut aiheesta vitsailulla. Onko nyt kyseessä todella sitten tuomitseminen anopin taholta? Vai voisiko kyse olla siitä, että anoppi yllättyi ikäerostanne (esim. miehen aiempien kumppaneiden iän vuoksi) eikä hoksannut peitellä yllätystään sivistymättömyyttään ja nyt sitten hölösuuna viljelee noita hyväntahtoisia, mutta omituisia vitsejä? Olisiko mahdollista, että ylireagoit omaa epävarmuuttasi tuohon anopin "kauhisteluun"?

No mielestäni vaikutan ikäiseltäni ja jotkut luulleet käytöksenperusteella vanhemmaksi. Voihan tiesti olla että luuli ulkonäkönitakia vanhemmaksi vaikka suhtnuorelta näytän ja yllättyi. Kauhistua oli ehkä hieman liioiteltu mutta kumminkin. Miehellä ei ole ennen ollut kumppaneita. Mies on töissä ja itse työtön eli toi ero on elämäntilanteessa.

Vierailija
13/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis bongattu, ei pisteitä.

Vierailija
14/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikis kyseessä. Tein aloituksen koska kummastelen itse tätä

Vierailija
15/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iällä ole juuri väliä, kun se oikea tulee vastaan. Mulla ja miehellä on 12 v ikäeroa, mies nuorempi. Molemmilla eksät oman ikäisiä ja lapset tehty heidän kanssaan.

Lähisuku ei ole kauhistellut, mutta jotkut puolitutut kyllä. Yhdessä nyt kolmisen vuotta, vajaa vuosi naimisissa.

Vierailija
16/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin otsikon, niin mieleeni tuli heti, että sinä, siis nainen, olet vähintään kymmenen vuotta miestäsi vanhempi. Kuusi vuotta ikäeroa on ihan hyvä. Te olette kuitenkin saman aikakauden lapsia eli teillä on historia suurelta osin yhteistä. Kun toinen avaa keskustelun vaikkapa jostain merkittävästä maailman tapahtumasta, niin toinen tietää ilman pitkiä selostuksia, mistä on kysymys. Toisin olisi, jos ikäeroa olisi joku kaksikymmentä tai kolmekymmentä vuotta.

Vierailija
17/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danillä ja Eerikalla on viiskytvuotta :) mulla ja vaimolla vain 10 vuotta ikäeroa.

Vierailija
18/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tuo ei ole paha. Itse kummastelin ensin, kun kuulin aikoinaan miehen 23-vuotiaan siskon tapailevan 37-vuotiasta miestä. Syy järkytykseen ja kummasteluun oli se, että mieheni sisko ei ollut tuohon ikään osannut oikein itsenäistyä. Pyysi vanhempiaan soittamaan vuokra-asunnoista yms, eikä osannut itse huolehtia asioistaan. Sittemmin tuo suhde kyllä auttoi kälyä kasvamaan aikuiseksi ja ovat erittäin sopiva pari toisilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan