Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

riitely rahasta ja tulevaisuudesta?!

Vierailija
12.10.2016 |

puolison kanssa vaivannut tilanne että suhtaudumme eri tavalla asioihin ja hän kokee siitä kovaa ahdistusta ja on onneton ja välttelee puhumistakin ettei ärtymystä tulisi huomatessaan erilaisuutemme.

Itse olen tyytyväinen siihen mitä meillä on, nätti vuokrattu asunto kivalla paikalla pääkaupungissa, auto osamaksulla hommattu, on ruokaa ja kaikkea mitä tarvitaan, ja toisemme. Työni suhteen saan tehdä työtä jota rakastan ja todennäköisesti pian palkkakin noussee n. 4500 euroon kk. minulla on vain aikaisempien töini takia iso veroprosentti joten puolet menee veroihin.

puolisoni taas on huolissaan siitä ettei ole maksettua omaa asuntoa ja kokee että minulla ei ole tavoitteita, kun en puhu asunnon ostamisesta.

Enhän sellaisesta puhu kun ei ole mitenkään realistista ilman säästöjä ja vain mun tuodessa rahaa talouteen. Puolisoni on pahoillaan että auto on maksamatta kokonaan kun rahoituksella, ja ilmoitti minulle että hänen tavoite on olla rikas, ja tulen näkemään sen että hän on rikas. Että haluaa omistaa monia asuntoja ja vuokrata niitä. ja kuinka hänestä tuntuu pahalta ymmärtää miten erilaisia ollaan, että mulle normaali elämä on köyhää elämää hänelle.

Tämä on vain jotenkin ikuisuusaihe tässä kodissa, hän puhuu rahasta, asunnoista, rikkaudesta, kalliimmista autoista, ja ahdistuu samalla kun mä en juttele sellasesta. Koitin sanoa että katso miten muut ihmiset elävät ja siitä hän vain toteaa että ei häntä kiinnosta, hän ei ole normaali, hänelle normaaleja ihmisiä on ne jotka omistaa monia asuntoja ja vaikka 100 000 euron auton, eikä kestä mua.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hänellä ole oikein sellaista osaamista eikä edes osaa suomen kieltä, töitä vaikea saada

Vierailija
22/40 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa tulla rikkaaksi, mutta ei kuitenkaan millään tavalla pyri päämääränsä? Onko sillä lotto vetämässä, "sit kun mä voitan niin...".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista se on kun kaksi ahnetta paskiaista alkaa seurustelemaan.

Kaksi?

Vierailija
24/40 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan vähän huolestuttaa hänen puolestaan. On tosi tosikkomainen ja harvoin näyttää iloitsevan aidosti mistään, haluaa vaan statusta ja titteleitä ja omistuksia ja esitellä niitä sos. mediassa.

Mutta käytännössä makoilee padin kanssa sängyssä kaikki ajat kun ei ole joko töissä tai kurssilla, ei kiinnosta urheilu ei ulkoilu ei juttelu ei hassuttelu ei oikeen tunnu mikään. Ja on jatkanut jo vuosia tällasta, nuoresta alkaen koulu työ ja nukkuminen, ei kavereiden kanssa oloa, ei "nuoruuden viettämistä" tms.

Kyselin että onko koskaan nuorenakaan hengannut kavereiden kanssa ja kokenut jotain erityistä yhdessä, mutta ei ole kuulemma, on vain keskittynyt kouluun ja sitten ollut töissä ja ollut aina raskasta ja kiire. Ja nytkin vain puhuu lähinnä rahasta ja kuinka haluaa olla rikas, ja mä oon ihan ihmeissään että miksi, mitä sit tapahtuu, milloin hän voi iloita elämästä. Sanoi että se on tarpeetonta, köyhät ovat köyhiä koska keskittyivät nauttimaan elämästä, ja hän haluaa olla rikas ja aikoo tehdä sen tavalla tai toisella. 

Vierailija
25/40 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä voisin auttaa puolisoani??

Vierailija
26/40 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä voisin auttaa puolisoani??

Itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä olevien lasten äitinä neuvoni on hyvin yksinkertainen. Et voi kuin toivoa, että hän aikuistuu ja se tuo vähän järkeä hänen päähänsä . Monta virhettä hän tulee tekemään, mutta toivottavasti hän ottaa niistä opiksi.

Oletko muuten miehesi äiti?

Vierailija
27/40 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä minkäikäisiä olette. 25-vuotiaille tuo on ihan ok, 35-vuotiaille ei.

Vierailija
28/40 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuollaista ihmistä ei voi läheinen auttaa, ei vaikka tekisi mitä. On terapian tarpeessa, pitkän sellaisen, eikä sekään välttämättä auta.

Vierailija
29/40 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mulla ollut toiminimi jonka tilikausi päättyy aina vuoden ekoina kuukausina, sen takia verotus kulkee käytännössä vuoden perässäpäin, eli ens vuonna saan ennakkoverot maksettavaksi tän vuoden vuosituloista. ja kun nyt suljen firmani siirtyessäni palkansaajaksi, niin verotusteknisesti mulla näyttäis olevan kahdet tulot samana vuonna eli veroa pitää maksaa aikalailla, kahden vuoden liksasta yhden vuoden tuloilla, tarkoittaa sitä että 4500 eurosta jää 1900 käteen. siitä vuokra 1000, ja automaksut 300, ja ei siitä hirveästi jää kaikkeen muuhun kahden ihmisen talouteen. Puoliso odottelee saavansa tuet juoksemaan pian mutta ne rahat menee hänen henk.kohtaiseen käyttöön ja säästöön.

Vierailija
30/40 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis mulla ollut toiminimi jonka tilikausi päättyy aina vuoden ekoina kuukausina, sen takia verotus kulkee käytännössä vuoden perässäpäin, eli ens vuonna saan ennakkoverot maksettavaksi tän vuoden vuosituloista. ja kun nyt suljen firmani siirtyessäni palkansaajaksi, niin verotusteknisesti mulla näyttäis olevan kahdet tulot samana vuonna eli veroa pitää maksaa aikalailla, kahden vuoden liksasta yhden vuoden tuloilla, tarkoittaa sitä että 4500 eurosta jää 1900 käteen. siitä vuokra 1000, ja automaksut 300, ja ei siitä hirveästi jää kaikkeen muuhun kahden ihmisen talouteen. Puoliso odottelee saavansa tuet juoksemaan pian mutta ne rahat menee hänen henk.kohtaiseen käyttöön ja säästöön.

STOP! Vastuuta puoliso maksamaan myös yhteisiä kuluja. Pahoin pelkään ettei teidän suhde tule toimimaan koska ajattelette asioista niin eri lailla.

Vierailija
31/40 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on kyllä vielä kovin nuori, 27-vuotias, itse jo 35 täyttänyt. 

32/40 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihan oikeillä jäljillä siinä, että tienaaminen ja tulevaisuuden suunnittelu ja sijoittaminen on hyviä juttuja. Nyt vaan pitäisi näkyä jo pikkuhiljaa niitä tekojakin pelkän puheen sijaan. 

Paljonko miehelläsi on pääomaa?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
33/40 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso odottelee saavansa tuet juoksemaan pian mutta ne rahat menee hänen henk.kohtaiseen käyttöön ja säästöön.

Siis miksi? Miten tuossa tilanteessa on varaa mussuttaa jostain rikastumisen halusta? Uskomatonta.

Vierailija
34/40 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Miehesi on ihan oikeillä jäljillä siinä, että tienaaminen ja tulevaisuuden suunnittelu ja sijoittaminen on hyviä juttuja. Nyt vaan pitäisi näkyä jo pikkuhiljaa niitä tekojakin pelkän puheen sijaan. 

Miksi kaikki olettavat ap:n olevan nainen, kun on ilmiselvää että hän on mies?

Vierailija
35/40 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä odotellut että ap jossakin kohden kertoisi jotain positiivista miehestä ja suhteestaan mieheen. Vielä en ole sitä löytänyt.

Tai onhan sijoittaminen ja säästäminen ihan positiivisia asioita yleensä. Mutta ei siinä tapauksessa jos tämä puoliso ei osallistu mitenkään yhteisiin kuluihin ym. Eli elää siivellä ja haluaa rikastua ottamalla toiselta rahaa itselleen.

Vierailija
36/40 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Miksi kaikki olettavat ap:n olevan nainen, kun on ilmiselvää että hän on mies?

En ainakaan minä. Mun vastaus edellisellä sivulla. Ajattelen hänen olevan joko mies, tai sitten hän on tämä vaimo, joka haluaa luksusta huonolla tavalla.

Vierailija
37/40 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se sama joka on kertonut ennenkin ulkomaalaisesta oudosta vaimostaan, jostain idästä, ehkä Venäjältä kotoisin. Kun ei kerran osaa suomea, kuinka voisi hakea töitä, pitäisi käydä suomenkursseja ahkeraan ym.

En ymmärrä miksi ap on nainut tuon postimyyntivaimon alunperinkään kun ei kerran vaimossa ole mitään hyvää, eikä hän miestään ole rakkaudesta nainut vaan rahan perässä tullut tänne vieraaseen maahan, erehtyi vaan luulemaan ap:tä rikkaaksi ja kunnianhimoiseksi.

Minä olen sitä mieltä että ero on ainoa oikea ratkaisu tuossa tilanteessa, eihän tuosta mitään tule koskaan.

Vierailija
38/40 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sullako on joku mariseva mamu siellä elätettävänä?

Heitä pihalle se ja heti. Kutsuu kohta kaverinsaki tänne ku täällä on tollasia jotka maksaa mielellään ja niille saa sit valittaa ja kertoa kuinka rikas haluaa olla.

Nyt on kyse omasta tyhmyydestäsi.

Miksi elätät häntä ?????????

Vierailija
39/40 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei hänellä ole oikein sellaista osaamista eikä edes osaa suomen kieltä, töitä vaikea saada

Siis oliko tää ap???? Miksi ihmeessä olisit tällaisen miehen kanssa????

Vierailija
40/40 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tämä voi olla totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi