Naisihmiset, onko väliä mitä mies baarissa juo..
Kumpi on seksikkäämpää, tuoppi olutta vai aromilasi.
Onko konjakin siemailija liian snobi?
Viinilasi kenties..?
Vai onko vitunkaan väliä??
Kommentit (36)
Miljöö ratkaiseen. Viinit ei sovi kaljabaariin, kalja viinibaariin. Eli tilannetaju ratkaisee.
Jos juo vain päärynäsidukkaa tai drinkkejä, niin en tykkäis. Itse olen viini-ihminen, välillä on kiva maistella erikoisoluita. n33
Jos juo vain kaljaa, on juntti. Jos punaisia drinkkejä, on hintti.
Tämän nyrkkisäännön kun muistaa, niin hyvin tulee menemään :)
Se on vähän liikaa jos mies siemailee jotain kirkkaanväristä drinkkiä, jossa on paperivarjoa ja pitkä pilli.
Ei ole väliä. Juoppo on juoppo ja sen kyllä tunnistan kokemuksen tuomalla varmuudella. Ei auta hienommat konjakit tai liköörit, elkeet kertoo kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos juo vain päärynäsidukkaa tai drinkkejä, niin en tykkäis. Itse olen viini-ihminen, välillä on kiva maistella erikoisoluita. n33
Tunnet varmaan olevasi erityinen niiden erikoisoluidesi kanssa? Onko mammalla ikäkriisi?
Samaa "myrkkyä" se alkoholi on, kumosi mihin lantrattuna tahansa.
Mun mies juo ns limuviinoja, drinksuja joissa on jtn limuu. Ei tykkää alkoholinmausta. Rommicola tai joku muu limupohjanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnet varmaan olevasi erityinen niiden erikoisoluidesi kanssa? Onko mammalla ikäkriisi?
Kummallinen kommentti. Ei se ole sama asia, jos juo pullollisen erikoisolutta kuin sitä kaupan halvinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen kommentti. Ei se ole sama asia, jos juo pullollisen erikoisolutta kuin sitä kaupan halvinta.
Toinen maistuu fiinimmälle. Ja nimenomaan maun takiahan alkoholia juodaan.
tapakouluttaja kirjoitti:
Jos juo vain kaljaa, on juntti. Jos punaisia drinkkejä, on hintti.
Tämän nyrkkisäännön kun muistaa, niin hyvin tulee menemään :)
Punaisia drinkkejä juova nainen luulee olevansa prinsessa ja kaljaa juova on lesbo.
Punaviinin haju on mielestäni kamala, ja inhoan sen värjäämiä huulia/hampaita. Muuten ei ole väliä juuri muulla kuin juomisen määrällä.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän liikaa jos mies siemailee jotain kirkkaanväristä drinkkiä, jossa on paperivarjoa ja pitkä pilli.
Tämä. Paitsi jos miehellä on oikein hyvä huumorintaju, tuo menee vitsinä. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä erikoisoluista pitävät juovat hitaammin ja vähemmän, kuin halpaa kaljaa ostavat. Ymmärtääkseni tällöin on kyse enemmän aistinautinnosta ja vähemmän tarpeesta humaltua. Absolutistina pidän enemmän siitä, että juomisen tarkoitus ei ole humala.
Jäävettä tai jotain alkoholitonta vaikka homoksi virheellisesti leimautuisikin.
Muuten ei ole väliä mutta itselleni tuottaa hankaluuksia olla esimerkiksi viskilasin läheisyydessä hajun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Paitsi jos miehellä on oikein hyvä huumorintaju, tuo menee vitsinä. Muuten ei.
Sillä lailla tytöt, taivaisiin asti huutavaa seksismiä.
Viskilasi, laadukas singlemalt tai old fashioned, niin huomioni on taattu. Erityisesti old fashioned trendikkaalla miehella yhdistaa mielestani nykyisen ja menneen upeasti. Ah Don Draper :)
Vierailija kirjoitti:
Viskilasi, laadukas singlemalt tai old fashioned, niin huomioni on taattu. Erityisesti old fashioned trendikkaalla miehella yhdistaa mielestani nykyisen ja menneen upeasti. Ah Don Draper :)
ni..
Oletko nostalgismielinen ihminen??
Olen yhden "vanhanaikaisen" sekoittanut itse, mutta vääräoppisesti irkkuviskistä. Enimmäkseen tein Irish coffeeta. Myönnän etten kyllä ole viskin ystävä. Konjakki ja muut brandyt maistuu minulle, ja viini..
AP
Ei ole väliä mitä juo, määrällä on. Mieheni juo erikoisoluita, mikä on ihan jees, sillä olen niitä maistanut ja löytänyt pari omankin suun mukaista.