Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisihmiset, onko väliä mitä mies baarissa juo..

Tuurijuoppo
12.10.2016 |

Kumpi on seksikkäämpää, tuoppi olutta vai aromilasi.
Onko konjakin siemailija liian snobi?
Viinilasi kenties..?
Vai onko vitunkaan väliä??

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkero kourassa on turha lähestyä. Ainoa poikkeus kesämökillä, silloin sen voi just ja just hyväksyä.

Vierailija
22/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konjakkia ei juoda baarissa.

Minä kyllä join, sori..

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän liikaa jos mies siemailee jotain kirkkaanväristä drinkkiä, jossa on paperivarjoa ja pitkä pilli. 

Tämä. Paitsi jos miehellä on oikein hyvä huumorintaju, tuo menee vitsinä. Muuten ei.

Me ostetaan noita drinkkejä pojille vitseinä. Joten älkää naiset heti tuomitko.

Vierailija
24/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paikka on keittiössä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän liikaa jos mies siemailee jotain kirkkaanväristä drinkkiä, jossa on paperivarjoa ja pitkä pilli. 

Tämä. Paitsi jos miehellä on oikein hyvä huumorintaju, tuo menee vitsinä. Muuten ei.

Sillä lailla tytöt, taivaisiin asti huutavaa seksismiä.

Ihan turhaan ruikutat seksismistä, tasa-arvo ei ole sama kuin että miehistä ja naisista pitää tehdä samanlaisia. Saan haluta työstäni samaa palkkaa kuin mies ja saan silti pitää miehen näköisistä ja oloisista ihmisistä. Ja saan olla pitämättä ihmisistä jotka eivät miehiltä näytä tai tunnu, sillä tavalla että se minua miellyttäisi. Saan pitää leveistä hartioista, matalasta äänestä ja mielestäni miehille sopivia juomia juovista ihmisyksilöistä.

En ole velvollinen tasa-arvon nimessä viehättymään kapeaharteisista, kimeä-äänisistä tai paperivarjolla koristeltuja pinkkejä drinkkejä juovista miehistä. Et pysty kiristämään minua pitämään sellaisista miehistä seksismistä itkemällä.

Vierailija
25/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten vettä.

Vierailija
26/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ostetaan noita drinkkejä pojille vitseinä. Joten älkää naiset heti tuomitko.

Miksi pelkäät tuomitsemista noin kovasti, kun sanoin jo tuossa kommentissani että vitsinä tuollainen menee jos miehellä on hyvä huumorintaju? Mitä ihmettä minä olisin voinut sanoa ja miten tuon kommentin muotoilla, että asia olisi mennyt perille? Kyllä on turhauttavaa.

Vierailija
27/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon yleensä joko olutta, viskiä tai Jaloviinaa. Mitä tuumaa naiset?

Vierailija
28/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa että vastasin tälle pellelle, ennen kuin luin nimimerkin. Joopa joo, että tällaista sitten tällä kertaa...

Vierailija
29/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viskilasi, laadukas singlemalt tai old fashioned, niin huomioni on taattu. Erityisesti old fashioned trendikkaalla miehella yhdistaa mielestani nykyisen ja menneen upeasti. Ah Don Draper :)

ni..

Oletko nostalgismielinen ihminen??

Olen yhden "vanhanaikaisen" sekoittanut itse, mutta vääräoppisesti irkkuviskistä. Enimmäkseen tein Irish coffeeta. Myönnän etten kyllä ole viskin ystävä. Konjakki ja muut brandyt maistuu minulle, ja viini..

AP

Osaksi varmaan tyhmasta syysta etta seka Mad Men etta Ryan Gossling Crazy Stupid Lovessa saivat drinkille tietyn mielikuvan. Ja onhan se drinkkina aarimmaisen raaka ja simppeli; sokeri bitteri ja viski. Ei noosipojille :D

Vierailija
30/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen virkkeesi kertoi sinusta riittävästi.

Fiksuin mies ei käytä ollenkaan alkoholia. 

Vierailija
31/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon että alkoholin kohtuukäyttö parantaa elämänlaatua. Eikös ne maailman terveimmät kansat juo viiniä ainakin lähes päivittäin..

AP

Vierailija
32/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen virkkeesi kertoi sinusta riittävästi.

Fiksuin mies ei käytä ollenkaan alkoholia. 

Nettideitissä skippasin absolutistimiehet saman tien. En pelkää alkoholia hysteerisesti, enkä halua että minun alkoholinkäyttöäni katsotaan paheksuen. Enkä ala selittää, minkä verran juon. Siltä varalta että tunnet tarvetta sitä tivata.

Vierailija
33/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaviinin haju on mielestäni kamala, ja inhoan sen värjäämiä huulia/hampaita. Muuten ei ole väliä juuri muulla kuin juomisen määrällä.

Samaa mieltä. Punaviinihengitys haisee ihan hirveältä! Itse juon punaviiniä ainoastaan ruuan kanssa, joihin se sopii, en voisi koskaan kuvitella lipittäväni sitä baarijuomana ilman ruokaa.

Vierailija
34/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan ruikutat seksismistä, tasa-arvo ei ole sama kuin että miehistä ja naisista pitää tehdä samanlaisia. Saan haluta työstäni samaa palkkaa kuin mies ja saan silti pitää miehen näköisistä ja oloisista ihmisistä. Ja saan olla pitämättä ihmisistä jotka eivät miehiltä näytä tai tunnu, sillä tavalla että se minua miellyttäisi. Saan pitää leveistä hartioista, matalasta äänestä ja mielestäni miehille sopivia juomia juovista ihmisyksilöistä.

En ole velvollinen tasa-arvon nimessä viehättymään kapeaharteisista, kimeä-äänisistä tai paperivarjolla koristeltuja pinkkejä drinkkejä juovista miehistä. Et pysty kiristämään minua pitämään sellaisista miehistä seksismistä itkemällä.

Kyllä kyllä, ja vastaavasti, jos mies asettaa naiselle liudan kriteereitä tyyliin naisella pitää olla D-kupin rinnat, tiimalasivartalo ja hänen pitää viettää elämänsä lähinnä siellä keittiön ja makuuhuoneen suunnalla passaamassa ja pitämässä hyvänä miestään, on se täysin ok. Turha on feministienkään huutaa sovinismia, seksismiä rasismia ynnä muuta.

Elämme tasa-arvon aikaa :)

Vierailija
35/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon että alkoholin kohtuukäyttö parantaa elämänlaatua. Eikös ne maailman terveimmät kansat juo viiniä ainakin lähes päivittäin..

AP

Sinun nimimerkki on Tuurijuoppo, joten todennäköisesti sinä et tiedä kohtuukäytöstä mitään. Jokapäiväinen alkoholinkäyttö on liikaa ellei kyseessä ole ruokalusikallinen konjakkia iltaisin.

Vierailija
36/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sinun nimimerkki on Tuurijuoppo, joten todennäköisesti sinä et tiedä kohtuukäytöstä mitään. Jokapäiväinen alkoholinkäyttö on liikaa ellei kyseessä ole ruokalusikallinen konjakkia iltaisin.

Se oli ihan vaan jotain jonka huumoriksi mielsin..

Mutta ruokalusikallinen konjakkia on kyllä vielä hauskempi juttu!

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan