Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisihmiset, onko väliä mitä mies baarissa juo..

Tuurijuoppo
12.10.2016 |

Kumpi on seksikkäämpää, tuoppi olutta vai aromilasi.
Onko konjakin siemailija liian snobi?
Viinilasi kenties..?
Vai onko vitunkaan väliä??

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä mitä juo, määrällä on. Mieheni juo erikoisoluita, mikä on ihan jees, sillä olen niitä maistanut ja löytänyt pari omankin suun mukaista.

Vierailija
2/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljöö ratkaiseen. Viinit ei sovi kaljabaariin, kalja viinibaariin. Eli tilannetaju ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo vain päärynäsidukkaa tai drinkkejä, niin en tykkäis. Itse olen viini-ihminen, välillä on kiva maistella erikoisoluita. n33

Vierailija
4/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo vain kaljaa, on juntti. Jos punaisia drinkkejä, on hintti.

Tämän nyrkkisäännön kun muistaa, niin hyvin tulee menemään :)

Vierailija
5/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän liikaa jos mies siemailee jotain kirkkaanväristä drinkkiä, jossa on paperivarjoa ja pitkä pilli. 

Vierailija
6/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä. Juoppo on juoppo ja sen kyllä tunnistan kokemuksen tuomalla varmuudella. Ei auta hienommat konjakit tai liköörit, elkeet kertoo kyllä.

Vierailija
7/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juo vain päärynäsidukkaa tai drinkkejä, niin en tykkäis. Itse olen viini-ihminen, välillä on kiva maistella erikoisoluita. n33

Tunnet varmaan olevasi erityinen niiden erikoisoluidesi kanssa? Onko mammalla ikäkriisi?

Samaa "myrkkyä" se alkoholi on, kumosi mihin lantrattuna tahansa.

Vierailija
8/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies juo ns limuviinoja, drinksuja joissa on jtn limuu. Ei tykkää alkoholinmausta. Rommicola tai joku muu limupohjanen.

Vierailija
9/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnet varmaan olevasi erityinen niiden erikoisoluidesi kanssa? Onko mammalla ikäkriisi?

Kummallinen kommentti. Ei se ole sama asia, jos juo pullollisen erikoisolutta kuin sitä kaupan halvinta.

Vierailija
10/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen kommentti. Ei se ole sama asia, jos juo pullollisen erikoisolutta kuin sitä kaupan halvinta.

Toinen maistuu fiinimmälle. Ja nimenomaan maun takiahan alkoholia juodaan.

Vierailija
11/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapakouluttaja kirjoitti:

Jos juo vain kaljaa, on juntti. Jos punaisia drinkkejä, on hintti.

Tämän nyrkkisäännön kun muistaa, niin hyvin tulee menemään :)

Punaisia drinkkejä juova nainen luulee olevansa prinsessa ja kaljaa juova on lesbo.

Vierailija
12/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviinin haju on mielestäni kamala, ja inhoan sen värjäämiä huulia/hampaita. Muuten ei ole väliä juuri muulla kuin juomisen määrällä.

Vierailija
13/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän liikaa jos mies siemailee jotain kirkkaanväristä drinkkiä, jossa on paperivarjoa ja pitkä pilli. 

Tämä. Paitsi jos miehellä on oikein hyvä huumorintaju, tuo menee vitsinä. Muuten ei.

Vierailija
14/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä erikoisoluista pitävät juovat hitaammin ja vähemmän, kuin halpaa kaljaa ostavat. Ymmärtääkseni tällöin on kyse enemmän aistinautinnosta ja vähemmän tarpeesta humaltua. Absolutistina pidän enemmän siitä, että juomisen tarkoitus ei ole humala.

Vierailija
15/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävettä tai jotain alkoholitonta vaikka homoksi virheellisesti leimautuisikin.

Vierailija
16/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei ole väliä mutta itselleni tuottaa hankaluuksia olla esimerkiksi viskilasin läheisyydessä hajun takia. 

Vierailija
17/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Paitsi jos miehellä on oikein hyvä huumorintaju, tuo menee vitsinä. Muuten ei.

Sillä lailla tytöt, taivaisiin asti huutavaa seksismiä.

Vierailija
18/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskilasi, laadukas singlemalt tai old fashioned, niin huomioni on taattu. Erityisesti old fashioned trendikkaalla miehella yhdistaa mielestani nykyisen ja menneen upeasti. Ah Don Draper :)

Vierailija
19/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viskilasi, laadukas singlemalt tai old fashioned, niin huomioni on taattu. Erityisesti old fashioned trendikkaalla miehella yhdistaa mielestani nykyisen ja menneen upeasti. Ah Don Draper :)

ni..

Oletko nostalgismielinen ihminen??

Olen yhden "vanhanaikaisen" sekoittanut itse, mutta vääräoppisesti irkkuviskistä. Enimmäkseen tein Irish coffeeta. Myönnän etten kyllä ole viskin ystävä. Konjakki ja muut brandyt maistuu minulle, ja viini..

AP

Vierailija
20/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakkia ei juoda baarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän