Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultarahaksi ym? Oletko myynyt kultakoruja?

Vierailija
12.10.2016 |

Laatikon pohjalla on 2 turhaa kihlasormusta. Mahtaako niistä saada mitään rahaa.
Onko kokemusta korujen myynnistä? Onkohan luotettavaa.
Paljonko sait tavallisesta kihlasormuksesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kuorifirmat maksavat todella vähän todelliseen arvoon verrattuna. Eli huijausta ovat tavallaan.

Vierailija
2/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatttaa käydä useammassa kultakaupassa kysymässä hinnat, niin saa paljon paremman hinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yritetty vedättää noissa, eli ole tarkkana. Eivät mm. ole suostuneet sanomaan esineiden painoa, eli hintojen vertailu tehty vaikeaksi.

Vierailija
4/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatttaa käydä useammassa kultakaupassa kysymässä hinnat, niin saa paljon paremman hinnan.

Siis kultasepän liikkeissäkö tarkoitat? Kyllä ne vaan poikkeuksetta maksavat huonommin kuin nämä nettifirmat. Kysyvä ei toki eksy.

Kannattaa katsoa niiden nettifirmojen sivuilta kulloinkin mitä maksavat minkälaisesta kullasta. Kaikki ne luotettavia ovat. En ole vähään ikaan myynyt enkä nyt rupea puolestas vrtailemaan hintoja, mutta kulta rahaksi ei ole koskaan maksanut parasta hintaa kun olen kultaa myynyt ja olen myynyt toisaalle. Verkkokulta oli viimeksi, minne myin.

Vierailija
5/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttilainaamosta saa enemmän kuin noista kirjekuorifirmoista.

Vierailija
6/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myin exän ja minun kihlasormukset jollekin tuollaiselle firmalle. En yhtään muista, minkä nimiselle.. Ei niistä sormuksista maksettu montaa kymppiä, mutta se oli minulle ihan sama siinä vaiheessa. Tahdoin vain päästä niistä nopeasti eroon.

Vierailija
7/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs usko. Miksi saisi?

Kullan maailmanmarkkinahintaa voi katsoa www.tavex.fi

Vierailija
8/8 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kultarahaksi"

Saako sinne siis viedä vaimonsa? Paljonko ne maksavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä