Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiertopäivä 18 kävi vahinko. Tuskin raskaana?

Vierailija
12.10.2016 |

Meillä kävi vahinko 18. kiertopäivänä. Mulla on keskimääräisesti 29 päivän kierto. Eikö ovulaatio olis just jo menny ohi ? Ainakin epäilen niin, vaikka eihän se nyt varmaa ole. Ei tää mikään katastrofi olis (päinvastoin), mut ei olis ihan kaikista täydellisin hetki.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noihin ovulaatiolaskureihin luottaa? Nitteen mukaan olis jo menny pari päivää sitten

-aloittaja

Vierailija
2/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiöt voi elää sun kehossa jopa 11 päivää ja jos et ole ovulaatiotikuilla testannut, niin en luottaisi. Ovulaatio on voinut esim. lykkääntyä vähän ja soppa valmis. Lisäksi sulle voi tulla toinen ovis kierron lopulla.

Vierailija
4/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ehti mennä jo, joten ei varmaan napsahtanut kohdille. Meillä kans jännitetään. Kondomi luiskahti pois paikaltaan 3-5 päivää ennen ovulaatiota. En hakenut jälkiehkäisyä, kun tuntuu että sen aiheuttamat vaivat olisivat paljon isompi paha kuin vahinkoraskaus. Nyt sitten odotellaan ja jänskätään.

Vierailija
5/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siittiöt voi elää sun kehossa jopa 11 päivää ja jos et ole ovulaatiotikuilla testannut, niin en luottaisi. Ovulaatio on voinut esim. lykkääntyä vähän ja soppa valmis. Lisäksi sulle voi tulla toinen ovis kierron lopulla.

Yhdyn tähän.

Meillä vahinko kp3, menkkojen aikana. Vauva nyt 4kk. Kierto mulla säännöllinen 28 vuorokautta, aiempien lasten yrityksen aikaan olen tikulla saanut aina ovulaation kp14.

Vierailija
6/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käyttäny ovulaatiotikkuja ku ei vielä yritetä. Mut siis joo mä en hakenu tuolloin mitään jälkiehkäisyä, koska en halua mitään hormoneja sekoittamaan mun kroppaa. Oon 4 kaa samoilla linjoilla.  Mulla on nyt kyl kans vaihdellu toi kierto. Yleensä ollu sitä normaalia 28 tai 29 päivää mut väliillä ollu 30. On kyllä tän vuoden puolella ollu kerran 34 ja 32 päivää. Mut oon koittanu bongailla noita ovulaatiovuotoja ja ne kunnolliset vuodot loppu kiertopäivänä 16.

-aloittaja 

Vierailija
7/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä esikoinen sai alkunsa kp 21, kun kierto säännöllinen 28-30 päivää. 

Vierailija
8/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ovikset olleet aina kp 17-21 (tikutettu digillä) ja kierto päivälleen 30. Laskurit näyttäneet aina liian aikaista eli ei luottamista niihin.

Vierailija
9/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, hyvä tietää! Mulla on tosiaan menossa nyt 28. päivä. Tietty kroppa keksii vähän jotain "oireita". Lihassärky on yks.. Mut en tiiä. Luulis et reagois sit kunnolla, jos olis jotain tapahtunu.

Vierailija
10/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, hyvä tietää! Mulla on tosiaan menossa nyt 28. päivä. Tietty kroppa keksii vähän jotain "oireita". Lihassärky on yks.. Mut en tiiä. Luulis et reagois sit kunnolla, jos olis jotain tapahtunu.

-aloittaja

Vierailija
11/12 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ovikset olleet aina kp 17-21 (tikutettu digillä) ja kierto päivälleen 30. Laskurit näyttäneet aina liian aikaista eli ei luottamista niihin.

Miten sulla ovulaatiovuodot? Voiko niihin luottaa?

-aloittaja

Vierailija
12/12 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että olet paksuna