Olen mielesteni ylipainoinen mutta kauniit naiset tykkäävät joten en välitä
Olen urheilullinen, pelaan monta kertaa viikossa säbää sarjassa ja käyn lisäksi paljon salilla ja se näkyy.
Olen myös ylipainoinen. Sellainen että löysä T-paita peittää vatsan (iso rintakehä pitää paidan riittävän kaukana vatsasta) mutta tiukassa paidassa vatsa korostuu. Käsivarret ja jalan lihakset erottuvat.
Ihmettelen vain kuinka paljon naiset kiinnostuvat ylipainosta huolimatta. Kymmenen vuotta nuorempaa kaunista mimmiä hakeutuu seuraan, saavat yhdyntäorgasmeja sängyssä ja haluavat nähdä uudestaan.
Johdon konsultti, M38, vuoden sinkkuna.
Kommentit (8)
Jos nainen saa yhdynnässä kertoo se siitä että nainen kokee miehen fyysisesti miellyttävänä
Naisia miehessä kiinnostaa lähinnä isous ja vahvuus. Ei se läski haittaa, kunhan sitä on järkevässä määrin.
Johtuu sun statuksesta, naiset kiihottuu enemmän miehen statuksesta, kuin miehen ulkonäöstä. Danny ja Erika tulee nyt hyvänä esimerkkinä mieleen.
Minä tapailen 11 vuotta nuorempaa, vaikka olen kynäniska pitkäaikaistyötön 35v. Elämä on aika sattumanvaraista.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen saa yhdynnässä kertoo se siitä että nainen kokee miehen fyysisesti miellyttävänä
Vain mies voi väittää jotain noin idioottimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen voi kieltää jotain noin itsestäänselvää. Ei epämiellyttävän miehen kanssa saa se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen voi kieltää jotain noin itsestäänselvää. Ei epämiellyttävän miehen kanssa saa se on fakta.
Minä en ole koskaan ollut epämiellyttävän miehen kanssa sängyssä, kaikki ovat olleet todella miellyttäviä (en mene rumien / tyhmien kanssa sänkyyn), mutta yhdyntäorgasmia en ole saanut kertaakaan elämässäni.
Ai oot vai. Ketä kiinnostaa sun painot ja orgasmit??