Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs nainen käyttää miehiä hyväkseen ja nyt se vie nykyiseltä miesystävältä jo aivan kaiken

Vierailija
12.10.2016 |

Eräs nainen on omistanut elämänsä miesten rahojen viemiselle. Käynyt kymmeniä eri miehiä läpi ja jokaisesta etsinyt elättäjää. Vienyt joskus naispuolistenkin kavereiden rahoja, esim. vienyt umpikännisiä kavereita tankkaamaan autoaan yms vaatinut kaks kertaa enemmän bensarahaa mitä oli sovittu. Näin niinkun esimerkiksi. Tähän mennessä eri miehet ovat ostaneet sille vaatteita, auton, myyneet metsää sen takia että saaneet rahoitettua naisen elämää. Sit kun rahat loppuneet tai miehet tajunneet tilanteen ja lopettaneet naisen kulujen maksamisen niin nainen siirtynyt samantien seuraavaan äijään.

Nyt saanut pokattua jonkun ukon, ovat olleet vajaan vuoden kimpassa. Ukko maksanut alusta asti naisen laskut, sanoi joskus ettei hänellä mene ollenkaan omaa rahaa kun se äijä maksaa kaiken bensat, ruuat, puhelinlaskut jne... Ja nyt se kaikista paras: nainen on yrittänyt saada nykyistä miestä myymään talonsa että voivat alkaa reisaamaan ympäriinsä ja muuttaa asumaan autoon. KYLLÄ! Luit oikein! Katsoin tuossa huvikseni onko tälle eräälle paikkakunnalle tullut taloja myyntiin. Ei saatana, siellä se tuon ukon talo oli myynnissä! Nainen saanut tahtonsa läpi. Huh huh huh, nyt viedään ukkoa ja lujaa. Heti alusta asti puhunut sille miehelle että myy talosi ja nyt näköjään tullut myyntiin. Miten aikuinen mies voi olla noin vietävissä?

Just kesällä akka valitti miten mies tekee täyttä työpäivää ja tuntipalkka on vain vajaat 20 euroa, ei sillä meinaa pystyä elämään. No ei varmaan jos ukko joutuu maksamaan naisen kuluista 99% omien kulujensa lisäksi. Nainen on itse ihan täysi perseaukinen sossupummi joka ei ole tehnyt päivääkään töitä.

Sääliks käy sitä miestä, se tulee vielä joskus katumaan ja paljon, sitten kun tajuaa kuinka paljon sitä on kusetettu.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella ihmisellä on vapaa tahto.

Joku käyttää hyväksi ja joku suostuu hyväksikäytetyksi.

Vierailija
2/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varoittaisit miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku moraali täytyisi ihmisellä silti olla, eikä nyhtää toista suunnitelmallisesti kuiviin. Jotkut on vähän ressukoita luonteeltaan ja niitä on lapsellisen helppo hyväksikäyttää, mutta sellainen ei vaan ole reilua, sillä vaan pilaat toisen itsetunnon ja pahimmassa tapauksessa koko elämän. Mutta eipä tuollaiset ahneet h*orat sitä mieti, kun vaan raha raha raha ja omat halut tehdä sitä ja tätä jonkun muun maksaessa viulut.

Vierailija
4/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeellinen pakkaus sen naisen pitää olla, että on saanut kymmeniä miehiä elättämään itsensä?

Vierailija
5/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole edunvalvojan tarpeessa korkean iän, kehitysvammaisuuden tms syyn vuoksi, niin ihan on oma valintansa. Jotainhan hän tuosta suhteesta saa, kun on halukas maksamaan noin paljon.

Lassukoiden vakiovastaus p*un maksullisuudesta ei kelpaa, koska lukemattomat miehet, omani mukaan lukien, saavat sitä kyllä ihan ilmaiseksi.

Vierailija
6/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja...kumpi olikaan tyhmempi toistaan?!

Vierailija
7/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeellinen pakkaus sen naisen pitää olla, että on saanut kymmeniä miehiä elättämään itsensä?

Pokannut tarpeeksi ressukoita miehiä perämetsiltä jotka on onnessaan jos joku nainen ilmestyy kuvioihin.

-ap

Vierailija
8/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhaleja<3

Vierailija
9/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse tajua tai näe hyväksikäyttöä niin vikaa on korvienvälissä ja paljon.

Nyt tietysti tarkoitan ns tavallisia ja terveitä ihmisiä

Vierailija
10/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Satu taas vauhdissa..

Sillä on jännä vaikutus miehiin. Saakelin kiero ämmä.

Vierailija
11/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla melkoisen kuuma nainen. Useimmilla ei ole varaa sellaiseen.

Vierailija
12/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin helpottavaa kuulla, että on muunlaisiakin miehiä, kun on elänyt ikänsä pihien ja itseensä panostavien miesten kanssa!

Meillä on ollut lähinnä niin, että mies sijoittaa isommat tulonsa itseensä ja harrastuksiinsa ja valittaa rahan puutetta. Ei ole haitannut, että juoksevat kulut ja esim. lasten menot on jääneet äidille, koska onhan lapsilisät ym. Minun kanssa elämiseni on ainakin ollut iso säästö miehille, kun on jaettu kulut puoliksi, vaikka oma osuuteni menoista on ollut huomattavasti pienempi. Ja tietysti lapsethan on äidin projekti.

Olispa ihanaa, kun joku mies  joskus haluaisikin oikeasti uolehtia ja tarjota, antaisi kunnon lahjoja jne. Tai no  hoitaisi edes omat kulunsa marisematta!

Vierailija
13/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies ei ole joku vajaakykyinen tapaus, niin sitten hän on omasta valinnastaan katsonut naisen rahanmenon arvoiseksi eikä kukaan oikeasti hyväksikäytä ketään. Mies saa haluamansa naisen (joka ehkä on "parempi" kuin hänen tasoisellaan olisi muuten mahdollisuuksia), nainen saa haluamansa taloudellisen hyödyn.

Sitten tietysti jos tekee tuota vailla normaalia arvostelukykyä omaaville ihmisille esim. kehitysvammaisille tai dementikoille, niin sitten on tuomittavaa. Muuten ei, vapaa maailma...

Vierailija
14/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja...kumpi olikaan tyhmempi toistaan?!

Kerrankin voin sanoa pitäväni tästä lauseesta. :D

Vierailija
15/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tällainen kaveri.Hän on akateeminen ja fiksu nainen.Opiskelu pitkään ja sitten pienet tutkijan tulot.Aina löytyy uusi työssäkäyvä mies,jolla asunnot ja autot valmiina.Aiemmin selitteli tätä opiskelijan tuloillaan ja myöhemmin vain sillä, että matkat,koirat ym. ovat lahjoja.On kuulemma vaan miehen oma tahto,että ostaa lahjaksi sitä,mitä kaverini oikeasti haluaa.Käytännössä miehet on aina maksanut about kaiken.En oikein ole koskaan ymmärtänyt,miten tämä loisiminen käytännössä hoidetaan.En osaa itse kuvitella tilannetta,jossa lähtisin rajattoman vaikka parin viikon Thaimaan reissulle,jonka mies ostaa ensin lahjaksi.

Vierailija
16/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku moraali täytyisi ihmisellä silti olla, eikä nyhtää toista suunnitelmallisesti kuiviin. Jotkut on vähän ressukoita luonteeltaan ja niitä on lapsellisen helppo hyväksikäyttää, mutta sellainen ei vaan ole reilua, sillä vaan pilaat toisen itsetunnon ja pahimmassa tapauksessa koko elämän. Mutta eipä tuollaiset ahneet h*orat sitä mieti, kun vaan raha raha raha ja omat halut tehdä sitä ja tätä jonkun muun maksaessa viulut.

En ole tuo lainattu, mutta olen nainen joka olen nuorempana kahdesti ollut suhteessa jossa minua hyväksikäytettiin taloudellisesti. Olin vaan niin huonoitsetuntoinen ja epätoivoinen, että uskoin etten saisi ketään muuta kuin jonkun vanhemman ulkomaalaisen, jonka ihan hyvin tiesin olevan kanssani taloudellisista syistä. 

Mutta IKINÄ en ole syyttänyt niitä miehiä siitä, vaan pelkästään itseäni ja henkisiä ongelmiani. Eivät ne minua uhkailleet ja vaatineet, ja jos olisin sanonut että EI, en elätä enkä maksa, niin olisivat vain häipyneet kuvioista hiljakseen. Itse minä valitsin että miehen seura on rahanmenon arvoista.

Vierailija
17/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sanotaan ääneen se,että toisen pitää olla maksumies kaikessa?

Vierailija
18/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös tällainen kaveri.Hän on akateeminen ja fiksu nainen.Opiskelu pitkään ja sitten pienet tutkijan tulot.Aina löytyy uusi työssäkäyvä mies,jolla asunnot ja autot valmiina.Aiemmin selitteli tätä opiskelijan tuloillaan ja myöhemmin vain sillä, että matkat,koirat ym. ovat lahjoja.On kuulemma vaan miehen oma tahto,että ostaa lahjaksi sitä,mitä kaverini oikeasti haluaa.Käytännössä miehet on aina maksanut about kaiken.En oikein ole koskaan ymmärtänyt,miten tämä loisiminen käytännössä hoidetaan.En osaa itse kuvitella tilannetta,jossa lähtisin rajattoman vaikka parin viikon Thaimaan reissulle,jonka mies ostaa ensin lahjaksi.

Käytännössä sama kuin huoraaminen, paitsi että antaa vaan sille yhdelle miehelle kerrallaan.

Vierailija
19/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma asiaan:

Voisin minäkin harkita maksavani naisen kaikki kustannukset jos se nainen olisi siis niin upea että hän itse tekisi aloitteen ja iskisi minut ja hän haluaisi joka päivä ratsastaa päälläni ja ottaa suihin...ja muunlaista seksiä ei tarvitsisi ollakaan.

Ehkä kyseinen nainen on juuri tällainen. Silloin ymmärrän sitä miestä.

Mutta en tietenkään suostuisi tuhlaamaan omaisuuttani sellaiseen naiseen jonka mielestä minun pitää tehdä ensin aloite ennenkuin hän kiinnostuu minusta ja että sängyssä pitää minun tarjota hänelle ensin kunnon esileikit nuolemisineen ja lähetyssaarnaaja-asentoa pitää olla ennenkuin hän suostuu tulemaan päälle tai ottamaan suihin....ja tuollaisiahan suurin osa naisista taitaa olla. Heistä on ylitunkua.

Siinä naisille miettimistä.

M29

Vierailija
20/57 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut kerran tuollaisessa suhteessa. Enkä edes ole erityisen rahan- tai ylellisyyden ahne, mutta satuinpa vaan rakastumaan itseäni huomattavasti varakkaampaan. Alkuun yritin esim. estellä matkoille lähtöä, en olisi halunnut millään tunnustaa että ei ole rahaa, joten keksin tekosyitä. Lopulta mies tietysti alkoi ihmetellä, että haluanko erota tai onko ongelmia, kun en halua hänen kanssana mihinkään. Sitten tunnustin, että ei mulla ole rahaa sellaiseen elintasoon.

Miestä suorastaan nauratti, että häh, luulitko että sinun täytyisi itse yliopiston assarin palkoistasi niitä maksaa kun hän on it-miljonääri. Häntä myös nauratti höpinät hyväksikäytöstä, koska itsehän hän päättää mitä maksaa ja mitä ei, ja hän todellakin osaa sen päättää itse eikä suostu kenenkään manipuloitavaksi. Suostuin siihen että ok, mies maksaa jos mies haluaa hienompaa elintasoa kuin mihin itse pystyn, ja molemmat oli tyytyväisiä. Mies sai matkaseuraa ja asua haluamallaan alueella, eikä se nyt minuakaan haitannut vaikka en ole koskaan ollut luksuksen perään erityisesti.