Olin seksikumppanin puhelimessa nimellä "Se lihava"
Sellainen muutaman kerran seksikumppani kyseessä. Hän meni suihkuun ja minun piti soittaa yhdelle yhteiselle tutulle jonka nimi alkaa S-kirjaimella. Oma puhelin oli jäänyt autoon joten lainasin hänen puhelintaan. Kun selasin tutun nimeä niin s-kohdan valikossa osui silmään tuo "Se lihava" katsoin ja sehän oli kuin olikin oma numeroni.
Eipä taida meille enää kovin kiihkeitä sessioita tulla.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko loukkaantunut jos olisit ollut esim nimellä "se punatukkainen" tms? Jos olet lihava, niin ei kai sen toteaminen omassa puhelimessa (ei edes sinulle päin naamaa, joten ei ole tarkoitettu pahalla) ole mitenkään väärin. Jos olet lihava, olet "se lihava", mitä sitä kieltämään.
Miten olisi vaikka ihan nimi? Niin kaikki muutkin ihmiset yhteystietonsa tallentavat. Ei tulisi mieleenikään laittaa kenestäkään tuollaisia määrittelyjä puhelimeen.
Ehkä sillä on niin paljon naisia ettei muista niiden nimiä.
No sitä suuremmalla syyllä kannattaisi tallentaa ne yhteystiedot heti oikealla nimellä, eikä tuollaisilla määritteillä. Helpottaisi huomattavasti jälkeenpäin niiden nimien muistamista.
No miksi niitä nimiä pitäisi jälkeenpäinkään muistella tai tietää? Panosuhteessa pannaan ja se on ihan yksi lysti mikä tyypin nimi on. Varsinkin kun tuolla tavalla ne panot paremmin toisistaan erottaa eikä varmasti mene sekaisin. Lihava, timmi, ottaa poskeen, paras, hyvä, paremman puutteessa..
Vierailija kirjoitti:
gfdgdfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo tyypistä kaiken. Tuollaisen laittaminen puhelimeen on lapsellista ja kertoo siitä, miten hän toisia ihmisiä arvioi. Olet läski tai et, niin sinulla on nimi. Piste.
Laita hänet puhelimeesi nimelle "pikkumuna" tai jotain osuvaa. Sitten hukkaat puhelimesi hänen luona ja pyydät soittamaan siihen. Lähdet pyörimään eteiseen (jossa puhelin ei ole), joten hän löytää soivan puhelimen vaikka lattialta vierestään.Tuoko pyyhkii pois sen tosiasian, että ap on lihava?
Mitä väliä sillä on, onko joku lihava vai ei? Kyllä minua ainakin loukkaisi, vaikka olisin nimellä "hyvä suihinottaja", "h*ton hyvännäköinen" tai "tiukin p**lu ever". Ihminen minä silti olen ja toivoisin minua myös kohdeltavan sellaisena.
No silloin kannattaisi katsoa kenen kanssa sinne punkkaan hyppää. Ei kannata ihan jokaista idioottia päästää pöksyihin.
Irtosuhteissakin kannattaa käyttää harkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä suuremmalla syyllä kannattaisi tallentaa ne yhteystiedot heti oikealla nimellä, eikä tuollaisilla määritteillä. Helpottaisi huomattavasti jälkeenpäin niiden nimien muistamista.
Minä ainakaan muista kaikkien deittien/hoitojen/panojen oikeita nimiä. Käytän juuri tuollaisia "koodinimiä", että muistan kenestä on kyse.
Miksi sitten haluat edes muistaa kenestä on kyse? Eikö ole hiton kiusallista olla tekemisissä ihmisen kanssa, jonka nimeä ei edes muista?
No mitäpä se nimettömyys panohommissa haittaa. Ei näitä treffeille viedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai lainasit panon puhelinta noin vaan? Provo provo provoo proooovo provo provo ja huono semmonen
Niin ja sekin vielä, että ei varmasti minkään fuckbuddyn puhelimesta löydy S:n kohdalta oman ystäväni numeroa :D siis oletettavasti.
No mullapa löytyy. Ollaan tunnettu 18 vuotta ja kyllä! Meillä on paljon yhteisiä tuttuja. Ja en ole edes ap.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki olettavat että ketjun aloittaja on nainen ja seksikumppani on mies? Missään ei todettu asian olevan näin.
Ei lihava mies saa seksiä, kuin suhteessa.
Niin ja sekin vielä, että ei varmasti minkään fuckbuddyn puhelimesta löydy S:n kohdalta oman ystäväni numeroa :D siis oletettavasti.