Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin seksikumppanin puhelimessa nimellä "Se lihava"

Vierailija
12.10.2016 |

Sellainen muutaman kerran seksikumppani kyseessä. Hän meni suihkuun ja minun piti soittaa yhdelle yhteiselle tutulle jonka nimi alkaa S-kirjaimella. Oma puhelin oli jäänyt autoon joten lainasin hänen puhelintaan. Kun selasin tutun nimeä niin s-kohdan valikossa osui silmään tuo "Se lihava" katsoin ja sehän oli kuin olikin oma numeroni.

Eipä taida meille enää kovin kiihkeitä sessioita tulla.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miesten ja naisten on yhtä vaikeaa tai helppoa saada seksiä!"

http://www.iskuri.net/index.php?prof=1043634&inr=96&s=3&osp=1&hsp=2

Vierailija
22/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai lainasit panon puhelinta noin vaan? Provo provo provoo proooovo provo provo ja huono semmonen

Aloittaja varmaan halusi vaan lyhentään viestiä, että meidän on helpompi lukea. Tietenkin hän kysyi ensin luvan ja pääsykoodin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten puhelimiin ja tietokoneisiin ei kajota luvatta!

Vierailija
24/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miesten ja naisten on yhtä vaikeaa tai helppoa saada seksiä!"

http://www.iskuri.net/index.php?prof=1043634&inr=96&s=3&osp=1&hsp=2

Varmasti sähköpostikansio täynnä viestejä.

Vierailija
25/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit vaihtanut sen mutsin nimeks " se lihava" niin äijä olis ruvennu äiteelle ehotteleen. Tai muutellut vähän enemmän

Nimet olisi varmaan ehtinyt vaihtaa monellakin yhteystiedolle.

Olis mies ihmeissään kun puhelimessa olisikin ihan outoja nimiä tai satuhahmojen nimiä.

Vierailija
26/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
27/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehelle pelkkä pillu lihavassa vartalossa. Mainitsit, että ehkä jatkossa sessiot ei ole enää niin kiihkeitä. SIIS tämän jälkeen aiot yhä panna hänen kanssaan???

Vierailija
28/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit vaihtanut sen mutsin nimeks " se lihava" niin äijä olis ruvennu äiteelle ehotteleen. Tai muutellut vähän enemmän

Nimet olisi varmaan ehtinyt vaihtaa monellakin yhteystiedolle.

Olis mies ihmeissään kun puhelimessa olisikin ihan outoja nimiä tai satuhahmojen nimiä.

Parempi tuo alkuperäinen idea, vaihtaa numeroille olemassaolevia nimiä. "Se lihava" äidille, "Hottis" mummolle, "Tiukkapeppu" tutulle rakennusurakoitsijalle jne. Ennenkuin tajuais, olis lähteny viestiä vaikka Tiukkapepulle "Uuh haluisin niin panna sua sun tiukkaan peppuun" jne...

Vierailija
29/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Nopeiten pääsee liikakiloista eroon, kun sanoo hyvästi.

Ap:ssa taitaa olla miehen mielestä jotain muutakin vikaa, joten laihdutuksen jälkeen miehen puhelimessa voi lukea Se Vinohampainen tai Se Pienisilmäinen. Parempi vaan päästää mies vapaaksi.

Vierailija
30/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki olettavat että ketjun aloittaja on nainen ja seksikumppani on mies? Missään ei todettu asian olevan näin.

Vierailija
31/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen, ettei numerosi ollut minellä "Se helppo" tai "Se yksinkertainen" tms.

Vierailija
32/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin typykän nimen perään kouluarvosanan 4-10, jos oli jo jörnäisty...

Vierailija
33/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lainasit puhelinta ilman lupaa, olet itse vastuussa omasta loukkaantumisestasi.

Vierailija
34/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä vähän outo, mutta musta toi olis vaan ihan vitun hassunkurista jos kävis omalle kohdalle :D Oon siis lihava.

Vierailija
35/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kumminkin seksiä, vaikka olet lihava. Onhan se naisille, niin paljon helpompaa.

Vierailija
36/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo tyypistä kaiken. Tuollaisen laittaminen puhelimeen on lapsellista ja kertoo siitä, miten hän toisia ihmisiä arvioi. Olet läski tai et, niin sinulla on nimi. Piste.

Laita hänet puhelimeesi nimelle "pikkumuna" tai jotain osuvaa. Sitten hukkaat puhelimesi hänen luona ja pyydät soittamaan siihen. Lähdet pyörimään eteiseen (jossa puhelin ei ole), joten hän löytää soivan puhelimen vaikka lattialta vierestään.

Tuoko pyyhkii pois sen tosiasian, että ap on lihava?

Vierailija
37/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäselvästi kirjoitettu aloitusviesti, tajusin vasta nyt, siis ei todellakaan tule yhtään minkäänlaisia sessioita tämän sankarin kanssa :D

Olen lihava mutta minullakin on nimi ja tunteet.

Ap

Vierailija
38/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo tyypistä kaiken. Tuollaisen laittaminen puhelimeen on lapsellista ja kertoo siitä, miten hän toisia ihmisiä arvioi. Olet läski tai et, niin sinulla on nimi. Piste.

Laita hänet puhelimeesi nimelle "pikkumuna" tai jotain osuvaa. Sitten hukkaat puhelimesi hänen luona ja pyydät soittamaan siihen. Lähdet pyörimään eteiseen (jossa puhelin ei ole), joten hän löytää soivan puhelimen vaikka lattialta vierestään.

No jopas olet sekä lapsellinen että epätoivoinen roikkuja. Ihanko tosissaan menisit jatkossa(kin) tuollaisen miehen luokse ja jatkaisit p*nosuhdetta?

Vierailija
39/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfdgdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoko pyyhkii pois sen tosiasian, että ap on lihava?

Mitä väliä sillä on, onko joku lihava vai ei? Kyllä minua ainakin loukkaisi, vaikka olisin nimellä "hyvä suihinottaja", "h*ton hyvännäköinen" tai "tiukin p**lu ever". Ihminen minä silti olen ja toivoisin minua myös kohdeltavan sellaisena.

Vierailija
40/46 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ketä muita puhelimesta löytyi? Laiha, Kotka, Missi, Hehtaarip*llu...?

Tämä muakin kiinostaa. Innokas imijä, ulvoja, mitä näitä voisi ajatella että muistaa heti kenestä kyse.