Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viettänyt kymmenen vuotta neljän seinän sisällä

Vierailija
11.10.2016 |

Poistun tietysti joskus harvoin kodistani, mutta ihmiskontakteja minulla ei ole ollut juuri lainkaan. En puhu kenellekään, en tiedä maailmasta enää muuta kuin sen mitä uutisissa kerrotaan. Minulla ei ole muuta kuin netti ja läjä kirjoja. Joku voisi ajatella että olen haaskannut kymmenen vuotta elämästäni, ja että elämää kuuluu elää täysillä. Miksei elämää voi elää täysillä lukitsemalla itsensä esim kellariin? Jos pyörii kaiket päivät turuilla ja toreilla ei saa ikinä tietää sitä elämän toista puolta, sitä puolta jossa maailma näyttäytyy pimeänä ja synkkänä paikkana. Tietäisittepä minkälaisen hämäränäön olen kehittänyt tässä pimeässä onkalossa!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kunnioitettava suoritus. Todennäköisesti olet vapaa sielu jota ei voisi musertaa esim. vankilassa.

Vierailija
2/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole valoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiseläke vai toimeentulotuki?

Vierailija
4/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minut voi musertaa monellakin tapaa, mutta ei minua kokonaan tapa enää tauditkaan. Valot kyllä löytyy, mutta kun tottuu pimeään, niin ei niitä halua laittaa päälle. Pari pientä hämärää valaisinta löytyy, käytän niitä vain etten kävele päin seiniä.

Ap

Vierailija
5/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Olen oikeastaan kateellinen. Tosin tuo on vielä mahdollista minullekin, erittäin mahdollista.

Vierailija
6/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Olen oikeastaan kateellinen. Tosin tuo on vielä mahdollista minullekin, erittäin mahdollista.

En usko että tätä vapaaehtoisesti kukaan uskaltaa kokeilla, tähän ajaudutaan vahingossa tai pakon sanelemana. Tarkoitus on tietysti nousta täältä montusta ulos, mutta ihan vielä ei ole aika...

Ap

Vierailija
7/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä teet kaiket päivät?

Vierailija
8/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mielenkiintoisimmat ihmiset on erakoita.

Vierailija
9/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa surulliselta. Elämässä on niin paljon hyvää muuallakin kuin kotona ja monet hyvät hetket koetaan juuri kanssakäymisessä toisten kanssa. Mutta ymmärrän erakoitakin. Itse olen introvertti, mutta kyllä ihmisten seura kohtuumäärin piristää ja tuo sisältöä elämään.

Vierailija
10/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä teet kaiket päivät?

Yleensä suunnittelen tulevaisuutta, mutta käytännössä vain ajelehdin. Yleensä hyllystä osuu käteen jokin kirja jota luen, ja sitten kulutan aikaa netissä. Välillä on päiviä etten nouse sohvalta, välillä hieman kuntoilen.

Ap

Vierailija
11/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosit tulille 6/5!!

Vierailija
12/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa surulliselta. Elämässä on niin paljon hyvää muuallakin kuin kotona ja monet hyvät hetket koetaan juuri kanssakäymisessä toisten kanssa. Mutta ymmärrän erakoitakin. Itse olen introvertti, mutta kyllä ihmisten seura kohtuumäärin piristää ja tuo sisältöä elämään.

Parhaat hetket sitä tosiaan usein kokee hyvässä seurassa. Mutta elämä ei aina mene niin kuin suunnittelee ja ihminen yleensä sipeutuu vaikka mihin. Välillä mietin että mitenköhän sitä olisi pärjännyt jossain keskitysleirillä, se olisi oikeasti pelottavaa.

Ap

Vierailija
13/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että tätä vapaaehtoisesti kukaan uskaltaa kokeilla, tähän ajaudutaan vahingossa tai pakon sanelemana. Tarkoitus on tietysti nousta täältä montusta ulos, mutta ihan vielä ei ole aika...

Ap

Niin en tiedä. Tässä pohdin että eipä tällä elämällä lopulta oo mitään merkitystä, tekee jotain tai on tekemättä. Mä en tule mitään mainittavaa saavuttamaan vaikka jotain tekisinkin ja perhettä en aio perustaa, joten... Moni pitkästyisi erakkoelämään mutta mä en. Onhan nykyään netit ja telkkarit joiden parissa on aika helppo viihtyä.

Vierailija
14/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, mutta täällä on toinen kohtalotoveri... Syrjäytyneistä miehistä puhutaan paljon, mutta naisista ei oikeastaan ikinä.

Vierailija
15/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin en tiedä. Tässä pohdin että eipä tällä elämällä lopulta oo mitään merkitystä, tekee jotain tai on tekemättä. Mä en tule mitään mainittavaa saavuttamaan vaikka jotain tekisinkin ja perhettä en aio perustaa, joten... Moni pitkästyisi erakkoelämään mutta mä en. Onhan nykyään netit ja telkkarit joiden parissa on aika helppo viihtyä.

No mä olen edistynyt sen verran etten näe elämää enää täysin merkityksettömänä. Aloitin kyllä tuosta pisteestä, mutta kovan työn tuloksena olen hieman edennyt. Erakkoelämälläkin on merkitys! En viitsi sanoa ääneen miten olen löytänyt hieman tarkoitusta, sillä ei vastaus tyydyttäisi sinua.

Ap

Vierailija
16/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rahoitat elämäsi ?

Vierailija
17/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mä olen edistynyt sen verran etten näe elämää enää täysin merkityksettömänä. Aloitin kyllä tuosta pisteestä, mutta kovan työn tuloksena olen hieman edennyt. Erakkoelämälläkin on merkitys! En viitsi sanoa ääneen miten olen löytänyt hieman tarkoitusta, sillä ei vastaus tyydyttäisi sinua.

Ap

Kerro toki! Ei sillä oo väliä tyydytynkö vai en.

Vierailija
18/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pettynyt siitä että tuo ei olekaan aloittajan oma vapaaehtoinen valinta. Sellaisena tuo olisi ihan mielenkiintoinen. Sairaita tms. yksinäisiä nyt kyllä löytyy, jotka elää omissa oloissaan vuosikausia, se on ihan tavallista.

Vierailija
19/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis käy edes ruokakaupassa? 

Vierailija
20/28 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kerro toki! Ei sillä oo väliä tyydytynkö vai en.

Filosofiaa ja tiedettä olen tutkinut aika pitkään, koska olen halunnut löytää juuri merkityksen elämälle ja olen vihdoin tajunnut että on virhe luottaa mainitsemiini asioihin omien kokemusten kustannuksellla. Minullla on vahva tunne että kaikella on tarkoitus. Ei tuo ajatus minua aina tyydytä, mutta tyytymättömyyttä pitää vain kestää. Tämä on vähän huonosti muotoiltu vastaus, mutten nyt jaksa vääntää sen tarkemmin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä