Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ihastunut toiseen naiseen

Vierailija
11.10.2016 |

Sain asiasta vihiä miehen muuttuneesta käytöksestä, on muissa maailmoissa ja vetäyyty omiin oloihinsa . Tiuskii usein minulle ja lapsille, joskin pahoittelee sanomisiaan kiireellä. Työpaikallensa tuli reilu vuosi sitten nuorempi nainen, jonka kanssa on tekemisissä melkein päivittäin jonkin verran. Tapsin yhteisessä illanvietossa tuon naisen ja hän mielestäni on sellainen, josta mies voisi kiinnostua ulkonäön puolesta. Kun hiprakassa asiaa illan jälkeen kysyin, niin mies vastasi että hän ei ole kiinnostunut millään tavalla ja ei pidä naista hyvännäköisenä, on kuulemma ärsyttävä, puhuu liikaa yms. syitä oli. En tiedä olenko liian mustasukkainen mutta päivä päivältä tuntuu enemmän että mies on juurikin kyseiseen naiseen ollut ihastunut ja on vieläkin. Tuntuu että oma yli 10 v. avioliitto ei enää merkitsekkään hänelle mitään vaan täytyisi olla jotain uutta ja parempaa. En tiedä mitä asialle voisi tehdä koska haluaisin asiamme ennalleen. Jos puhun asiasta miehelle hän saattaa suuttua kyselyihini, vaikka tarkoitan vain hyvää. Muutoinkin pidän miestä hyvänä ja teen kaikkeni suhteemme eteen. Mitä tälläisessä tilanteessa voi tehdä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun elämältä. Tiuskin vaimolleni, naputan pikkujutuista ja pinna menee herkästi. Tämän kaltaiseen käytökseen en ole aiemmin juurikaan syyllistynyt, vaimoni on tuon puolen hoitanut mallikkaasti. Vaimoni epäilee että minulla on toinen nainen, ihmettelee myös vähättelevää ja ylimielistä käytöstäni. Kiellän toki kaiken. Itse olen kiinnittänyt huomiota pukeutumiseeni, hiuksiini, olen alkanut urheilla, kävin jopa kasvohoidossa tms. Jaa miksikö? Olen totaalisen ihastunut työpaikallani tapaamaani itseäni nuorempaan kauniiseen naiseen. Tunteet ovat molemminpuolisia. Eli ei savua ilman tulta.

Vierailija
22/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mun elämältä. Tiuskin vaimolleni, naputan pikkujutuista ja pinna menee herkästi. Tämän kaltaiseen käytökseen en ole aiemmin juurikaan syyllistynyt, vaimoni on tuon puolen hoitanut mallikkaasti. Vaimoni epäilee että minulla on toinen nainen, ihmettelee myös vähättelevää ja ylimielistä käytöstäni. Kiellän toki kaiken. Itse olen kiinnittänyt huomiota pukeutumiseeni, hiuksiini, olen alkanut urheilla, kävin jopa kasvohoidossa tms. Jaa miksikö? Olen totaalisen ihastunut työpaikallani tapaamaani itseäni nuorempaan kauniiseen naiseen. Tunteet ovat molemminpuolisia. Eli ei savua ilman tulta.

Haha. Pistätkö vaimosi vaihtoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko sua AP ollenkaan sellainen näkökulma, että tässä tuskin on pohjimmiltaan edes kyse tuosta nuoremmasta naisesta vaan enemmänkin miehen ikä- tai elämänvaihekriisistä. Onko miehen elämässä tapahtunut jotain sellaista, minkä ajattelisit voivan tällaista aiheuttaa? Esimerkiksi oman isän kuolema, lapsien itsenäistyminen tai pyöreät vuodet? Onko teidän kaveripiirissä ollut eroja tai joku vaihtanut nuorempaan?

Voisitko vain koittaa tukea miestä tässä kriisissä ja luottaa että hoitaa sen asiallisesti, jos on tähänkin asti ollut luotettava ja hyvä puoliso? Samalla sun täytyy tietysti vaatia, että mies kunnioittaa sua eikä purra pahaa oloaan suhun tai lapsiin.

Vierailija
24/31 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tämä menee kirjoitti:

On vain hienoa jos miehelläsikin on avoin international luonne niin kuin yli 90 prosentilla kaikista naisista on .

Se tekee sen ennenpää kuin sinä jännämiehen kanssa , niin juuri ennen ja sehän viduddaa.

Turha täällä ruveta hurskastelemaan, että avioliitto ja yhteiset lapset olisi jotain pyhää ja vain sen takia pitäisi pysyä tai tyytyä huonoon liittoon että koska joskus niin kuvitteli.

Nykynaisille ei mikään ole pyhää , ei tämäkään joten miksi sen miehelle pitäisi olla ? Ei pidä.

Jokainen vastaa loppukädessä aivan itse valinnoistaan olipa ne oikeita tai vääriä, hyviä tai huonoja.

Eroaminen on ajanhengen mukaista, erotkaa vaan.

Väistämätön on pian edessä, sitä odotellessa :D

Ei ole aina hyvä että päätä särkee, kun mies haluaa läheisyyttä

Ehkäpä sen toisen naisen päätä särkee harvemmin, miehet arvostavat korkealle anteliaita :)

Haluaisin kyllä tavata tämän kirjoittajan avoin international äidin!

Vierailija
25/31 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hän mielestäni on sellainen, josta mies voisi kiinnostua ulkonäön puolesta"

Naiset vaan aina luulee, että he tietävät tästä asiasta jotain. Ei. Naiset eivät ihan oikeasti tiedä, minkänäköisestä naisesta mies voisi kiinnostua. Vinkki: miksi mies aina ottaisi samannäköisen naisen?

Vierailija
26/31 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis itse ihastuit tuohon naiseen ja tulkitset stressaantuneen miehen käytöstä sitä kautta..??

Vierailija
27/31 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"hän mielestäni on sellainen, josta mies voisi kiinnostua ulkonäön puolesta"

Naiset vaan aina luulee, että he tietävät tästä asiasta jotain. Ei. Naiset eivät ihan oikeasti tiedä, minkänäköisestä naisesta mies voisi kiinnostua. Vinkki: miksi mies aina ottaisi samannäköisen naisen?

Tuskinpa tässä ihan pelkästä ulkonäöstä on ollut kyse, vaan joku naisen ja miehen olemuksessa ja käytöksessä on antanut ap:lle sellaisen idean että jotain voisi olla ilmassa. Ja tietysti jos on vaikka miesvaltaisesta vakiintuneesta työporukasta kyse, niinnonhan se ehkä luonnollista että vaimoa alkaa mietityttämään kun sinne tulee sitten nuorempi (ilmeisesti viehättävä) nainen. Tai eihän siitä nyt tietenkään mitään ongelmaa kannata tehdä, mutta ymmärrän tuon että on hiprakassa tullut kysäisseeksi asiasta.

Vierailija
28/31 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo selvältä ihastumiselta kuulostaa. Yleensä jyrkkä kieltäminen viittaa siihen, että asia on jollain tapaa arka tai sitä ei halua käsitellä. Saattaa olla ohimenevääkin, sillä voi olla ettei nainen ole kiinnostunut tai edes älyä tilannetta.

Ja vaikka tunne olisikin molemminpuolinen, niin ei se silti tarkoita että mitään tapahtuisi. Kyllä mä haluan uskoa että iso osa perheellisistä ihmisistä ymmärtää miten korkeilla panoksilla näissä hommissa pelataan ja tajuaa jättää asian sikseen. Ite en kyllä suurin surminkaan haluais sekaantua varattuun työkaveriin, hirveä soppahan se olis ja kiva sit töissäkin kaikkien seurata sitä. Siis vaikka ajattelis vaan itteänsä eikä edes tän toisen osapuolen perhettä.

Vierailija
29/31 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla oikeassakin. Onko miehesi työpaikalla illanviettoja tms.? Onko ylitöitä?

Yleensä vaisto osuu oikeaan, näin kävi ainakin minulla. Sen verran hyvin tunnen mieheni.

Samaa tulin sanomaan. Minullakin vaisto osui oikeaan. Tuli vain yhtäkkiä sellainen fiilis, jonka seurauksena aloin epäilemään ja myöhemmin paljastui, että olin oikeassa.

Vierailija
30/31 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vielä kysyisin, että oliko tuolla illanvietossa siis jotain viitteitä ihastumisesta vai päättelitkö vaan naisen ulkonäöstä että voisi olla ihastuksen kohde? Oliko naisella myös puoliso mukana noissa juhlissa? Puhuuko mies tästä naisesta kotona vai miten ylipäätään tiedät että ovat töissä tekemisissä? Onko kyseessä iso työpaikka? Onko miehesi tämän naisen esimies tai muuten ylemmässä asemassa?

Tää alko nyt kiinnostaa kun muistuttaa niin paljon yhtä tilannetta jota olen itse seuraillut.

Vaikea kuvata tilannetta, kun alkaa kuullostaa jo omaan korvaankin hourahtaneelta. Päättelin tämän ihastusasian vain mieheni käyttäytymisestä ja sen muutoksista. Ja ilmeistä katsesta sekä eleistä. Ja kyllä puhuu siitä naisesta usein ainakin omasta mielestä. Ei kai tämmöinen sitten tavatonta ole. Enpä tiedä.

Minkälaisia asioita tai missä yhteydessä mies sitten puhuu tästä naisesta? Ei mies nyt ainakaan täysin oo vetäytynyt omiin oloihinsa jos kuitenkin kertoo työjutuistaan yms.

Vierailija
31/31 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään meneillään olevan työpaikkaromanssin, jossa nainen miestä korkeammassa asemassa ja iältään miestä useita vuosia vanhempi. Miehellä vaimo ja lapset kotona onnellisen tietämättöminä.