Listatkaa parhaita Sodastream-makuja, valmiita tai itsekehiteltyjä
Hankin juuri hiilihapotuslaitteen, jolla olen toistaiseksi tehnyt vain maustamatonta kuplavettä. Kaupassa olisi kyllä valikoimaa ja olisi kiva kuulla, mitkä maut niistä ovat parhaita. Ovatko perusmaut kuten cola ja lemon & lime onnistuneita? Entä muut? Mitä "omia makuja" olette kokeilleet? Saako esim. marjoilla, yrteillä, tavallisilla mehuilla hyviä makuyhdistelmiä?
Mikä on oma suosikkisi?
Kommentit (12)
Olen juonut vaan niitä tohon tarkotukseen tarkoitettuja makusiirappeja ja parhaita on yleensä kokikset. Oranget ja Lemon Limet saattaa maistua pahalta.
Itse puristettu sitruuna tai lime.
Lightit on kamalia, cola vähän oudon makuinen. Lemon&lime on hyvä.
ihan normaali päärynämehukatti. Ihan tavallisia mehutiivisteitä kannattaa käyttää ennnemmin kuin noita sodastreamin omia. Näköjään tasaisesti nostaa hintaa ja vähentää esanssin määrää pulloissaan.
Sodastreamia ei kannata ostaa, koska tuet Israelin laittomasti rakentamien siirtokuntien taloutta.
Vierailija kirjoitti:
Sodastreamia ei kannata ostaa, koska tuet Israelin laittomasti rakentamien siirtokuntien taloutta.
Minä ostin Anttilasta kolme laitetta ja parikymmentä tiivistepulloa. Köyhät palestiinalaiset saavat hieman töitä Hamasin riistosta huolimatta.
Jes! Tässä on siis samalla mahdollisuus tukea Israelia. Hyvä, olen entistä tyytyväisempi laitteeseen!
Sitruunaa tai vahvaa vadelmamehua olen laittanut pulloon, tosi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut vaan niitä tohon tarkotukseen tarkoitettuja makusiirappeja ja parhaita on yleensä kokikset. Oranget ja Lemon Limet saattaa maistua pahalta.
Sodastreamille ei ole Coca Cola -makuja.
Mikä maku kannattaisi hankkia ensimmäisenä testiin? Paras tietysti, mutta mikä?
Monin vaniljasiirappi on mun suosikki! En ole niitä muita makuja maistanut mutta voisivat olla ihan hyviäkin, eikun hetkinen olenhan kookossiirappiakin testannut ja kyllä sen joi ihan mielelään :)