Sinkkuuden pohjaton yksinäisyys
Muistan ajan, jolloin sinkkuus oli riemukasta: oli täydellinen vapaus ja riippumattomuus, sai treffailla poikaystäväehdokkaita mielin määrin eikä ollut tilivelvollinen olemisistaan ja tekemisistään kenellekään.
Enää ikuisuuksiin sinkkuus ei ole ollut tätä. Nyt se on vain synonyymi pohjattomalle yksinäisyydelle, läheisyyden kaipuulle ja rakkauden tarpeelle. Sitä ei meinaa kestää millään. Sitä ei haluaisi joutua kestämään. Ja kuitenkin joutuu, sillä toimivan parisuhteen rakentaminen on näköjään aivan liian vaikeaa.
Kun tietää, että olisi niin paljon annettavaa, valtavasti rakkautta, jonka haluaisi omistaa sille omalle ihmiselleen, jota ei näemmä koskaan tule. Rakkaus ja kipu ovat lähellä toisiaan, ja kun ei saa kokea rakkautta, niin ei jää paljon vaihtoehtoja. Välillä koskee niin lujaa, ettei fyysinen kipu ikinä. Tuntuu, että luhistuu, on täydellisen tyhjä olo sisältä.
Surullisinta on nähdä, kuinka oma elämä lipuu ohitse. Siitä ei saa mitään irti kuin puoliteholla, kun ei voi jakaa arkea toisen kanssa. On lohdutonta tietää, ettei kuulu kenellekään, ei ole kenellekään se tärkein. Ettei ole ketään. Ystäviä, kavereita on, mutta yski minulta puuttuu ja sen mukana kaikki: rakkaus. Hälinää, elämää, seuraa, mutta lopulta vieressä: ei ketään.
Miten ihmeessä te muut samassa tilanteessa olevat sinkut jaksatte yksinäisyyttä?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N: "Elämä on lohdutonta, kukaan ei huoli minua"
M: "Minä huolin, lähde treffeile"
N: "Emmä sua tarkoittanut"
M: "Ahaa, no hyvää syksynjatkoa sitten vaan"
M: "Elämä on lohdutonta, kukaan ei huoli minua"
N: "Voi raukkaa"
M: "Huolisitko sinä minut?"
N: " En, hyvää syksynjatkoa"
VMP.
Noin se vaan menee, kun nainen sanoo, että KUKAAN ei huoli häntä, niin se tarkoittaa, että naista ei huoli juuri se, kenet hän haluaa. Kun mies sanoo, että KUKAAN ei huoli häntä, niin se tarkoittaa KUKAAN.
Naisella on toki oikeus olla hyväksymättä ketä tahansa, se on jopa suositeltavaa, mutta naisen ja miehen KUKAAN on ihan eri asia.
Kiva tarina, mutta kun tuo ei ole totta. Vastasit juuri naiselle, jota KUKAAN ei ole halunnut hänen koko elämänsä aikana. Jos edelleen väität, että minun KUKAAN ei ole sama kuin miehen KUKAAN, niin siitä vaan, enhän minä voi sinua vakuuttaa millään viestillä. Saat sitten uskoa tähän tarinaan aivan rauhassa. Mutta se on 100% totuus, että kukaan mies ei ole lähestynyt, ollut kiinnostunut, välittänyt, koskaan. Ei edes silloin, kun olen itse yrittänyt lähestyä. Mutta niin, tuskin tätä uskot, eli hyvää syksyn jatkoa sulle :).
Minäpä täältä sivusta ammun tämän alas, pyytämällä sinut vilpittömästi treffeille. Jos treffien päätteeksi todetaan, että minä en haluaisi nähdä sinua uudelleen, minä maksan treffit ja kuljemme omille teillemme.
Jos minä treffien päätteeksi haluan nähdä sinut uudestaan, niin sinä saat maksaa ne treffit ja minä maksan sitten ne seuraavat
Sopiiko tämä?
ohismies
Tämä jäi ilman vastausta, seuraavaksi sitten muistat sanoa KUKAAN (paitsi ohismies av-palstalta) ei halunnut minua.
Riippuu minkä ikäinen tää ohismies on, mä voisin lähtee kyl treffeille! -N27
Sorry, olen liian vanha sinulle
ohismies
No sitten olet liian vanha minullekin. Toisekseen en usko, että jompikumpi käyttäisi sen noin 500-600 euroa, jonka samaan paikkaan pääseminen vähintäänkin vaatisi. Otan tämän kuitenkin (pienellä nettivarauksella) positiivisena eleenä, eli kiitos siitä! Ei minulla ole mitään ongelmaa jatkossa sanoa, että on minua pyydetty kerran elämässäni treffeille AV-palstalla :). Haluamisesta en tosin puhu ennen kuin oikeasti oikeassa elämässä joku mies haluaa minua deittailla. Hyvää jatkoa siis sinulle :).
Jännä, että olit hiljaa, kunnes tekosyy löytyi :-) ja toisekseen, ei 600€ ole paljon elämän mittaisesta parisuhteesta, kunhan kyse ei ole ihmiskaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP.
Noin se vaan menee, kun nainen sanoo, että KUKAAN ei huoli häntä, niin se tarkoittaa, että naista ei huoli juuri se, kenet hän haluaa. Kun mies sanoo, että KUKAAN ei huoli häntä, niin se tarkoittaa KUKAAN.
Naisella on toki oikeus olla hyväksymättä ketä tahansa, se on jopa suositeltavaa, mutta naisen ja miehen KUKAAN on ihan eri asia.
Kiva tarina, mutta kun tuo ei ole totta. Vastasit juuri naiselle, jota KUKAAN ei ole halunnut hänen koko elämänsä aikana. Jos edelleen väität, että minun KUKAAN ei ole sama kuin miehen KUKAAN, niin siitä vaan, enhän minä voi sinua vakuuttaa millään viestillä. Saat sitten uskoa tähän tarinaan aivan rauhassa. Mutta se on 100% totuus, että kukaan mies ei ole lähestynyt, ollut kiinnostunut, välittänyt, koskaan. Ei edes silloin, kun olen itse yrittänyt lähestyä. Mutta niin, tuskin tätä uskot, eli hyvää syksyn jatkoa sulle :).
Minäpä täältä sivusta ammun tämän alas, pyytämällä sinut vilpittömästi treffeille. Jos treffien päätteeksi todetaan, että minä en haluaisi nähdä sinua uudelleen, minä maksan treffit ja kuljemme omille teillemme.
Jos minä treffien päätteeksi haluan nähdä sinut uudestaan, niin sinä saat maksaa ne treffit ja minä maksan sitten ne seuraavat
Sopiiko tämä?
ohismies
Tämä jäi ilman vastausta, seuraavaksi sitten muistat sanoa KUKAAN (paitsi ohismies av-palstalta) ei halunnut minua.
ohismies
No sitten olet liian vanha minullekin. Toisekseen en usko, että jompikumpi käyttäisi sen noin 500-600 euroa, jonka samaan paikkaan pääseminen vähintäänkin vaatisi. Otan tämän kuitenkin (pienellä nettivarauksella) positiivisena eleenä, eli kiitos siitä! Ei minulla ole mitään ongelmaa jatkossa sanoa, että on minua pyydetty kerran elämässäni treffeille AV-palstalla :). Haluamisesta en tosin puhu ennen kuin oikeasti oikeassa elämässä joku mies haluaa minua deittailla. Hyvää jatkoa siis sinulle :).
Ja heti kieltäydit ;) nyt voit ymmärtää paremmin niitä, jotka kieltäytyivät sinulle, kun oma kieltäytymisprosenttisi on 100%. Et siis ole KOSKAAN suostunut treffeille, vaikka pyydettin...
ohismies
Vierailija kirjoitti:
Olen samassa tilanteessa, päivästä päivään vain "olen olemassa" enkä mitään muuta.
Voih, tuntuu pahalta. jos haluat, voin kanssasi viestitellä.
t. aikuinen mies
Vierailija kirjoitti:
Ongelm ei ole sinkkuus vaan aidon rakkauden puute.
Jos olisit huonossa suhteessa, haluaisit siitä irti ja nauttisit taas vapaudestasi.Aika harvaa parisuhdetta kannattaa kadehtia.
Olet hyvin oikeassa, mut mehän olemme vain ihmisiä.
Tämä ihan sama aloitus on ollut täällä jo monta kertaa. Miksi sinä Ap postaat aina tämän saman aloituksen uudelleen ja uudelleen tänne?
Aina vaan pohjattoman yksinäistä ja kiva valittaa aiheesta, vai mitä haet tällä?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuuden yksinäisyys, elämän merkityksettömyys ja tyhjyys loppuivat siihen, kun sain vauvan. Olen nyt todellakin jollekin maailman tärkein ihminen ja saan jakaa arkeni tämän ihanan ihmisen kanssa :)
Täytynee sitten tehdä vauvakin perheen perustamisen lisäksi! :)
M27Haluatko vuokrata multa kohdun? Mulla on täysin terveet, mutta käyttämättömänä turhat vauvanvalmistusvärkit täällä. Se voisi olla tähän elämänvaiheeseen just sopiva projekti.
Totta puhuen en oo vielä valmis isäksi, saati yksinhuoltajaksi lapselle. Kiitos kumminkin tarjouksesta ja katsotaan viiden vuoden päästä uudestaan.
M27
Finderella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Minähän sanoin, että olen vasta matkalla tästä sinkkuuden hyvistä puolista sinne kyllästymiseen ja yksinäisyyteen ja malttamattomuuteen. Ei ap:kaan sanonut, että hän on aina kokenut näin, vaan on myös osannut nauttia sinkkuudesta.
Eli lohdutat kaveria kertomalla, että sinulla menee paremmin?
Ei, vaan että perästä tullaan.
Voi hyvä naislapsi! Sinä tulet perästä täysin oman valintasi seurauksena, koska kukaan näistä sadoista treffikumppaneistasi ei sinulle kelpaa. Suurimmalla osalla ongelma tässä ketjussa taasen on se, että yksinäisyys ei ole toivottu olotila.
Olet joko tyhmä tai sadisti, joka saa tyydytystä tuntiessaan itsensä muita paremmaksi. Häpeä tyttökulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP.
Ei perusteluja, vain lapsenomainen defenssireaktio -> olet samaa mieltä vaikket kykene sitä myöntämään.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen syntyy yksin ja kuolee yksin. Siinä välissä voi joihinkin ihmisiin törmätä, mutta mitenkään varmaa se ei ole.
Filosofiointia vauvapalstan tyyliin, taputapu.
Ei ihminen synny yksin, hän syntyy äidisti joka luultavasti pitää hänelle seuraa vähintään muutamat vuodet, normaalisti paljon kauemmin.
Ihminen kuolee yksin vain jos on onnistunut karkoittamaan kaikki ihmiset ympäriltään tai elää vanhemmaksi kuin muut ikäisensä eikä ole lapsia.
Kaffepulla kirjoitti:
Tämä ihan sama aloitus on ollut täällä jo monta kertaa. Miksi sinä Ap postaat aina tämän saman aloituksen uudelleen ja uudelleen tänne?
Aina vaan pohjattoman yksinäistä ja kiva valittaa aiheesta, vai mitä haet tällä?
Meinaatko, että ap on ainoa yksinäinen sinkku? Ja miksi ei saisi valittaa? Valitetaanhan täällä monesta muustakin asiasta. Ei ole pakko lukea, jos valitus ahdistaa.
En ole ap
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuuden yksinäisyys, elämän merkityksettömyys ja tyhjyys loppuivat siihen, kun sain vauvan. Olen nyt todellakin jollekin maailman tärkein ihminen ja saan jakaa arkeni tämän ihanan ihmisen kanssa :)
Jee! Lapsellasi on narsistiäiti, joka tulee rakastamaan lastaan ja tarratumaan häneen vimmaisesti elämän loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP.
Sopiiko tämä?
ohismies
ohismies
No niin, ne pakit tulivat helposti. Mitäpä ilmausta "liian vanha" kyseenalaistamaan. Varmaan yhtä helposti torjuit kuin ne 10 kertaa aiemminkin. Valehtelija urpo.
Dannyn esimerkki antaa toivoa ja tuo lohtua.
Mies voi vielä ikivanhanakin saada oman nuoren ja kauniin söpöläisen.
Mahdollisuus on jotain yksi miljoonasta, mutta silti.
Kaffepulla kirjoitti:
Koska valittaminen on kivempaa kuin oikeasti hyväksyä joku niistä lukuisista treffipyynnöistä.
Tiedän tunteen. En ole seurustellut noin 10 vuoteen. Sutinaa ja tapailua on aina silloin tällöin ollut, niitäkin harvemmin. Olisi ihanaa löytää se ihminen, jonka kanssa voisi perustaa perheen, joku jonka kanssa jakaisi arjen. En edes kuvittele rakastuvani head-over-heels, mun tavoitteenani on löytää kumppani, jonka kanssa on hyvä olla.
Tulen hyvin toimeen omillani, lompakkoloiseksi minusta ei olisi. Ehkä ongelmani on se, että kriteerit miehestä on liian korkealla, kun en "tarvitse" miestä muuhun kuin kumppanuuteen. En osaa suhtautua oikein, jos mies haluaa hemmotella minua, en osaa arvostaa itseäni, jos otan jonkun liian kalliin lahjan vastaan. Ehkä tämä ylpeyteni tulee sitten vastaan enkä sen takia ole löytänyt miestä.
Elän kiireistä elämää viikolla (harrastukset, työt), mutta viikonloppuisin huomaan, kuinka yksinäinen olen. Olisi mukava katsoa lauantaihömppää yhdessä kumppanin kanssa, sunnuntaiaamun hidas aamiainen olisi ihana syödä jonkun kanssa.
Olen unohtanut, kuinka helppoa parisuhteessa seksi oli. Aina sai kun halusi ja sai tuntea olevansa haluttu. Nykyään seksin eteen joutuu tekemään töitä eikä ikinä tiedä, mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut pitkään sinkku ja haluan kyllä parisuhteen. Silti nämä ap:n tyyliset kommentit niin netissä kuin reaalielämässä kavereita ja tuttavilta kuulostaa jotenkin omituisilta. Toki me kaikki olemme erilaisia ja joillekin parisuhde on se tärkein asia. Olethan sinä kuitenkin itsellesi tärkeä, läsnä ja voit kokea asioita ominesi. Kerrot, että on tuskaa kun ei saa kokea rakkautta. Osaatko määrittää onko sinulle toinen tärkeämpi toista; rakastaa vai tulla rakastetuksi. Elämässä voi osoittaa rakkautta niin monella eri tavalla ja tehdä sen kautta hyvää siihen asti, kuin se romanttinen rakkaus tulee elämääsi. Jos kyse on enemmän siitä, että tulisit rakastetuksi, niin osaatko rakastaa itseäsi? Mahdollisessa tulevassa rakkaussuhteessa saadaksesi rakkautta sinun tulee myös osata rakastaa takaisin, treenaa sitä rakkauden levittämistä ympärillesi siihen asti, kuin elämä tuo eteesi sinulle puolison.
Voi viddu mitä sontaa
Ok. :) Veikkaan kuitenkin, että olen onnellisempi kuin sellainen, joka velloo kurjuudessa. Ei se mitenkään kiellettyä ole, jokainen valitsee kohdallaan mitä ja miten tekee.
T. "Viddu mitä sontaa" -kommenttisi kohde. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samassa tilanteessa, päivästä päivään vain "olen olemassa" enkä mitään muuta.
Niin tuttua, olen elossa mutta en elä. Olen ollut sinkku 15 vuotta ja juuri ne elämän parhaat ja tärkeimmät vuodet, nyt alkaa tuntua jo siltä ettei ketään enää edes halua tavata. Olisipa tosi ihana tavata juuri se oikea nyt, kun perheenperustaminen ja oikeastaan ihan kaikki on jo myöhäistä.
N40
Kuule. Mä olin sun ikäisenä eroamassa huonosta yli 20v kestäneestä suhteesta jossa osasin näytellä että kaikki kunnossa. Ei kannata katkeroitua!
Haluatko vuokrata multa kohdun? Mulla on täysin terveet, mutta käyttämättömänä turhat vauvanvalmistusvärkit täällä. Se voisi olla tähän elämänvaiheeseen just sopiva projekti.