Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuuden pohjaton yksinäisyys

Vierailija
11.10.2016 |

Muistan ajan, jolloin sinkkuus oli riemukasta: oli täydellinen vapaus ja riippumattomuus, sai treffailla poikaystäväehdokkaita mielin määrin eikä ollut tilivelvollinen olemisistaan ja tekemisistään kenellekään.
Enää ikuisuuksiin sinkkuus ei ole ollut tätä. Nyt se on vain synonyymi pohjattomalle yksinäisyydelle, läheisyyden kaipuulle ja rakkauden tarpeelle. Sitä ei meinaa kestää millään. Sitä ei haluaisi joutua kestämään. Ja kuitenkin joutuu, sillä toimivan parisuhteen rakentaminen on näköjään aivan liian vaikeaa.
Kun tietää, että olisi niin paljon annettavaa, valtavasti rakkautta, jonka haluaisi omistaa sille omalle ihmiselleen, jota ei näemmä koskaan tule. Rakkaus ja kipu ovat lähellä toisiaan, ja kun ei saa kokea rakkautta, niin ei jää paljon vaihtoehtoja. Välillä koskee niin lujaa, ettei fyysinen kipu ikinä. Tuntuu, että luhistuu, on täydellisen tyhjä olo sisältä.
Surullisinta on nähdä, kuinka oma elämä lipuu ohitse. Siitä ei saa mitään irti kuin puoliteholla, kun ei voi jakaa arkea toisen kanssa. On lohdutonta tietää, ettei kuulu kenellekään, ei ole kenellekään se tärkein. Ettei ole ketään. Ystäviä, kavereita on, mutta yski minulta puuttuu ja sen mukana kaikki: rakkaus. Hälinää, elämää, seuraa, mutta lopulta vieressä: ei ketään.

Miten ihmeessä te muut samassa tilanteessa olevat sinkut jaksatte yksinäisyyttä?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten neuvoisin tai lohduttaisin yksin jääneitä. Itse olen ollut 20 vuotta yksin, vasten tahtoani.. Olen opetellut luopumaan ja hyväksymään asian. Luulin, että 45 vuotiaana olisin yksinäisyyden kanssa jo sinut, mutta valitettavasti kaikesta yrittämisestä huolimatta kaipaan niin kovasti toisen ihmisen kosketusta, kuuntelemista, juttelemista, yhdessä olemista.

Pahinta on, kun huomaan olevani katkera ja kateellinen niille joilla on puoliso joka pysyy rinnalla... Inhoan katkeruutta kun muuten toteutan elämässäni asioita ja hyväksyn epäonnistumiset tyynesti... Onko kellään ikisinkulla sama tunne välillä ja miten työstätte sitä?

Älkää sanoko että harrastuksilla, kavereilla, työllä yms koska sen kaiken teen jo...

Vierailija
62/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut pitkään sinkku ja haluan kyllä parisuhteen. Silti nämä ap:n tyyliset kommentit niin netissä kuin reaalielämässä kavereita ja tuttavilta kuulostaa jotenkin omituisilta. Toki me kaikki olemme erilaisia ja joillekin parisuhde on se tärkein asia. Olethan sinä kuitenkin itsellesi tärkeä, läsnä ja voit kokea asioita ominesi. Kerrot, että on tuskaa kun ei saa kokea rakkautta. Osaatko määrittää onko sinulle toinen tärkeämpi toista; rakastaa vai tulla rakastetuksi. Elämässä voi osoittaa rakkautta niin monella eri tavalla ja tehdä sen kautta hyvää siihen asti, kuin se romanttinen rakkaus tulee elämääsi. Jos kyse on enemmän siitä, että tulisit rakastetuksi, niin osaatko rakastaa itseäsi? Mahdollisessa tulevassa rakkaussuhteessa saadaksesi rakkautta sinun tulee myös osata rakastaa takaisin, treenaa sitä rakkauden levittämistä ympärillesi siihen asti, kuin elämä tuo eteesi sinulle puolison. 

Voi viddu mitä sontaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän vaan olla ajattelematta asiaa, välillä tosin esim. yöllä tulee kauheita ahdistuskohtauksia, kun tietää, että tässä tämä elämä nyt oli. Jotenkin tiedän nyt, että kukaan ei kiinnostu minusta ja varmaan jollain tasolla olen sen myös hyväksynyt, mutta välillä tulee sitten noita ahdistuksia. En tee enää mitään yrityksiä löytääkseni ketään. Yritän välttää tällaisia ketjuja, koska tulee vaan paha mieli, joskus tulee kuitenkin haksahdettua. Ihme kyllä, katkeruudelta olen välttynyt, musta on tosi hienoa, jos lähipiiristä joku pariutuu tai lisääntyy. Olen jotenkin sen aattellut niin, että mitäpä sitä sellaisesta katkeroituu tai tulee kateellliseksi, joka ei ole missään tilanteessa kuulunut mun elämään eikä ole edes tarkoitettu mulle. En toivo enkä haaveile mistään enää. Eli tällainen ignooraustaktiikka on mun valinta. 

Vierailija
64/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu siinä on ku varattu ni kaikki yrittää iskeä, mut sikku on sinkku kaikki on varattuja tai kukaan ei kiinnostu siitä sinkusta. Oon 2,5 v. seurustellu ja pari kertaa ollu kyl semmosta flirttia ilmassa.

Tsemppiä sinkut. kyl teki löydätte viel toivottavasti pian <3

Vierailija
65/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N: "Elämä on lohdutonta, kukaan ei huoli minua"

M: "Minä huolin, lähde treffeile"

N: "Emmä sua tarkoittanut"

M: "Ahaa, no hyvää syksynjatkoa sitten vaan"

M: "Elämä on lohdutonta, kukaan ei huoli minua"

N: "Voi raukkaa"

M: "Huolisitko sinä minut?"

N: " En, hyvää syksynjatkoa"

VMP.

Noin se vaan menee, kun nainen sanoo, että KUKAAN ei huoli häntä, niin se tarkoittaa, että naista ei huoli juuri se, kenet hän haluaa. Kun mies sanoo, että KUKAAN ei huoli häntä, niin se tarkoittaa KUKAAN.

Naisella on toki oikeus olla hyväksymättä ketä tahansa, se on jopa suositeltavaa, mutta naisen ja miehen KUKAAN on ihan eri asia.

Kiva tarina, mutta kun tuo ei ole totta. Vastasit juuri naiselle, jota KUKAAN ei ole halunnut hänen koko elämänsä aikana. Jos edelleen väität, että minun KUKAAN ei ole sama kuin miehen KUKAAN, niin siitä vaan, enhän minä voi sinua vakuuttaa millään viestillä. Saat sitten uskoa tähän tarinaan aivan rauhassa. Mutta se on 100% totuus, että kukaan mies ei ole lähestynyt, ollut kiinnostunut, välittänyt, koskaan. Ei edes silloin, kun olen itse yrittänyt lähestyä. Mutta niin, tuskin tätä uskot, eli hyvää syksyn jatkoa sulle :).

Minäpä täältä sivusta ammun tämän alas, pyytämällä sinut vilpittömästi treffeille. Jos treffien päätteeksi todetaan, että minä en haluaisi nähdä sinua uudelleen, minä maksan treffit ja kuljemme omille teillemme.

Jos minä treffien päätteeksi haluan nähdä sinut uudestaan, niin sinä saat maksaa ne treffit ja minä maksan sitten ne seuraavat

Sopiiko tämä?

ohismies

Tämä jäi ilman vastausta, seuraavaksi sitten muistat sanoa KUKAAN (paitsi ohismies av-palstalta) ei halunnut minua.

Riippuu minkä ikäinen tää ohismies on, mä voisin lähtee kyl treffeille! -N27

Vierailija
66/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia oma elämä, niin ei tarvitse elää jonkun muun kautta.

Vierailija
67/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustakaa se perhe yksin. Jos on hirveä rakkauden kaipuu niin lapsilta sitä rakkautta ja sisältöä elämään saa kahmalokaupalla. Ja jos joku nyt suunnittelee kirjoittavansa että lapsi tarvii isän, niin vastaan jo etukäteen että minun elämästä olisi tullut parempaa ilman etäistä ja lyttäävää isää jolla ei ollut ikinä mitään hyvää sanottavaa ja joka opetti pelkäämään miehiä.

Perustankin perheen heti huomenna! :)

M27

Vierailija
68/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelm ei ole sinkkuus vaan aidon rakkauden puute.

Jos olisit huonossa suhteessa, haluaisit siitä irti ja nauttisit taas vapaudestasi.

Aika harvaa parisuhdetta kannattaa kadehtia.

Vierailija
69/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia oma elämä, niin ei tarvitse elää jonkun muun kautta.

Kyllä 20 vuotta yksin olleet todellakin ovat ehtineet hankkia oman elämän ja moneen kertaan!! Silti sitä voi kaivata toista ihmistä siihen rinnalle kulkemaan, eikä siksi että eläisi elämäänsä toisen kautta. Kommenttisi tuntuu ilkeältä..

Vierailija
70/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksakkaan. En enää edes haaveile mistään muusta kuin rakkaudesta ja se on todella pelottavaa koska en voi itse vaikuttaa/tehdä sille mitään. En voi pakottaa ketään rakastamaan mua. N27

Et voi pakottaa, mutta tietysti voit vaikuttaa ja edesauttaa rakastumista.

Vierailija
71/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu siinä on ku varattu ni kaikki yrittää iskeä, mut sikku on sinkku kaikki on varattuja tai kukaan ei kiinnostu siitä sinkusta. Oon 2,5 v. seurustellu ja pari kertaa ollu kyl semmosta flirttia ilmassa.

Jos olet mies niin tuo on normaalia. Jos nainen niin ei ole.

Vierailija
72/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VMP.

Noin se vaan menee, kun nainen sanoo, että KUKAAN ei huoli häntä, niin se tarkoittaa, että naista ei huoli juuri se, kenet hän haluaa. Kun mies sanoo, että KUKAAN ei huoli häntä, niin se tarkoittaa KUKAAN.

Naisella on toki oikeus olla hyväksymättä ketä tahansa, se on jopa suositeltavaa, mutta naisen ja miehen KUKAAN on ihan eri asia.

Kiva tarina, mutta kun tuo ei ole totta. Vastasit juuri naiselle, jota KUKAAN ei ole halunnut hänen koko elämänsä aikana. Jos edelleen väität, että minun KUKAAN ei ole sama kuin miehen KUKAAN, niin siitä vaan, enhän minä voi sinua vakuuttaa millään viestillä. Saat sitten uskoa tähän tarinaan aivan rauhassa. Mutta se on 100% totuus, että kukaan mies ei ole lähestynyt, ollut kiinnostunut, välittänyt, koskaan. Ei edes silloin, kun olen itse yrittänyt lähestyä. Mutta niin, tuskin tätä uskot, eli hyvää syksyn jatkoa sulle :).

Minäpä täältä sivusta ammun tämän alas, pyytämällä sinut vilpittömästi treffeille. Jos treffien päätteeksi todetaan, että minä en haluaisi nähdä sinua uudelleen, minä maksan treffit ja kuljemme omille teillemme.

Jos minä treffien päätteeksi haluan nähdä sinut uudestaan, niin sinä saat maksaa ne treffit ja minä maksan sitten ne seuraavat

Sopiiko tämä?

ohismies

Tämä jäi ilman vastausta, seuraavaksi sitten muistat sanoa KUKAAN (paitsi ohismies av-palstalta) ei halunnut minua.

Sorry, olen liian vanha sinulle

ohismies

Vierailija
73/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että on harha ajatella, että se olisi välttämättä ihanaa olla toisen kanssa. Jossain sanottiin, että kamalinta on olla yksin parisuhteessa. 

Yksin oot sinä, ihminen, kaiken keskellä yksin,

yksin syntynyt oot, yksin sa lähtevä oot.

Askelen, kaksi sa luulet kulkevas rinnalla toisen,

mutta jo eelläs hän on taikka jo jälkehes jäi,

hetken, kaksi sa itseäs vastaan painavas luulet

ihmisen, kaltaises -- vierasta lämmititkin!

Vierailija
74/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan ajan, jolloin sinkkuus oli riemukasta: oli täydellinen vapaus ja riippumattomuus, sai treffailla poikaystäväehdokkaita mielin määrin eikä ollut tilivelvollinen olemisistaan ja tekemisistään kenellekään.

Enää ikuisuuksiin sinkkuus ei ole ollut tätä. Nyt se on vain synonyymi pohjattomalle yksinäisyydelle, läheisyyden kaipuulle ja rakkauden tarpeelle. Sitä ei meinaa kestää millään. Sitä ei haluaisi joutua kestämään. Ja kuitenkin joutuu, sillä toimivan parisuhteen rakentaminen on näköjään aivan liian vaikeaa.

Kun tietää, että olisi niin paljon annettavaa, valtavasti rakkautta, jonka haluaisi omistaa sille omalle ihmiselleen, jota ei näemmä koskaan tule. Rakkaus ja kipu ovat lähellä toisiaan, ja kun ei saa kokea rakkautta, niin ei jää paljon vaihtoehtoja. Välillä koskee niin lujaa, ettei fyysinen kipu ikinä. Tuntuu, että luhistuu, on täydellisen tyhjä olo sisältä.

Surullisinta on nähdä, kuinka oma elämä lipuu ohitse. Siitä ei saa mitään irti kuin puoliteholla, kun ei voi jakaa arkea toisen kanssa. On lohdutonta tietää, ettei kuulu kenellekään, ei ole kenellekään se tärkein. Ettei ole ketään. Ystäviä, kavereita on, mutta yski minulta puuttuu ja sen mukana kaikki: rakkaus. Hälinää, elämää, seuraa, mutta lopulta vieressä: ei ketään.

Miten ihmeessä te muut samassa tilanteessa olevat sinkut jaksatte yksinäisyyttä?

Hae vokista oma Alisi ja passaa oma pikku mussukkasi piloille. Jumala on suuri!

Vierailija
75/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut ja minulla on 3 lasta, joten en ole yksinäinen. Haluan kuitenkin huomauttaa, että elän elämäni parasta aikaa. Kaikkein pahinta on olla suhteessa huonoon mieheen (pettäjä, itsekäs, ilkeä). Uskokaa pois, se vasta syö naista. Jaksamista ja toivottavasti löydätte kumppanin elämäänne! Minä rakastan elämääni ilman miestä!

Vierailija
76/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut ja minulla on 3 lasta, joten en ole yksinäinen. Haluan kuitenkin huomauttaa, että elän elämäni parasta aikaa. Kaikkein pahinta on olla suhteessa huonoon mieheen (pettäjä, itsekäs, ilkeä). Uskokaa pois, se vasta syö naista. Jaksamista ja toivottavasti löydätte kumppanin elämäänne! Minä rakastan elämääni ilman miestä!

Kyllä mukavat miehekin antaa oraalia...

Vierailija
77/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuuden yksinäisyys, elämän merkityksettömyys ja tyhjyys loppuivat siihen, kun sain vauvan. Olen nyt todellakin jollekin maailman tärkein ihminen ja saan jakaa arkeni tämän ihanan ihmisen kanssa :)

Vierailija
78/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuuden yksinäisyys, elämän merkityksettömyys ja tyhjyys loppuivat siihen, kun sain vauvan. Olen nyt todellakin jollekin maailman tärkein ihminen ja saan jakaa arkeni tämän ihanan ihmisen kanssa :)

Täytynee sitten tehdä vauvakin perheen perustamisen lisäksi! :)

M27

Vierailija
79/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VMP.

Sopiiko tämä?

ohismies

Sorry, olen liian vanha sinulle

ohismies

No sitten olet liian vanha minullekin. Toisekseen en usko, että jompikumpi käyttäisi sen noin 500-600 euroa, jonka samaan paikkaan pääseminen vähintäänkin vaatisi. Otan tämän kuitenkin (pienellä nettivarauksella) positiivisena eleenä, eli kiitos siitä! Ei minulla ole mitään ongelmaa jatkossa sanoa, että on minua pyydetty kerran elämässäni treffeille AV-palstalla :). Haluamisesta en tosin puhu ennen kuin oikeasti oikeassa elämässä joku mies haluaa minua deittailla. Hyvää jatkoa siis sinulle :).

Vierailija
80/99 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on illuusio. Kyllä sinkkujakin "kaikki yrittää iskeä", mutta sen pidemmälle ei koskaan jutut etenekään.