Sanokaa missä painossa 168cm pitkä on ylipainoinen?
Tai otetaan siis pituudeksi 168cm.
Sano paino haaruukka jolloin on mielestäsi normaalipainoinen sekä sano raja jonka jälkeen alkaa olla mielestäsi alipainoinen sekä ylipainon raja.
Kommentit (26)
168cm pitkä on normaalipainoinen kun paino jää 55kg-68kg väliin. Eli 68 kg alkaa mennä ylipainon puolelle ja alle 55kg on alipainoa.
Yli 65 kg, itse olen 170cm ja 60 kg, yritän laihduttaa 2-3 kiloa, mutta koen tällä hetkellä olevani hoikka normaalipainoinen.
Kun olin 170cm ja 64kg, olin ns. isokokoinen. Oli jenkkakahvat ja vatsamakkarat. Ei enää siihen lukemaan kiitos. Nykyään 54kg mikä on luontainen painoni, rantakunto on 52kg. Vartalon mallikin vaikuttaa paljon.
Olen 168cm. 2-kymppisenä painoin 52kg ja olin aivan liian laiha. Ranteet kuin linnunluut jne. Sitten vuosien saatossa ja kahden raskauden jälkeen paino nousi 68 kiloon. Se oli liikaa. Alkoi tulla makkaroita joka paikkaan, kaula katosi. Nyt sain puristettua itseni kuntosalille ja paino tällä hetkellä 64 kiloa. Nyt alkaa olla ihan ok mutta joku 62kg olisi mulle aika sopiva paino. Ikää kuitenki lähes 5kymmentä, joten en edes kaipaa tuonne nuoruuspainoihin.
Normaalipainoinen on varmaankin joku 48-65 kg, riippuu niin paljon ruumiinrakenteestakin...:)
Olen sentin lyhyempi,167 ja painan 82 kiloa.Olen lievästi huomattavan ylipainon puolella.Hoikimmillani olin 69 kiloa.
Sanoisin,että yli 70-kiloisena on ylipainon puolella,normaalipaino ois vissiin 55-70 kg.En hyväksy luuviuluja.
Apua! Mä oon 168 cm pitkä ja painan 70 kg, mutta vatsalihakset näkyy. 😂 Oonko siis lihava?
Vierailija kirjoitti:
Apua! Mä oon 168 cm pitkä ja painan 70 kg, mutta vatsalihakset näkyy. 😂 Oonko siis lihava?
Myös "isoluiset" ja bodarit ovat lihavia.
Riippuu ruumiinrakenteesta kerääntyykö kilot esim vatsaan vai rintoihin ja peppuun.
Olen 168 cm ja nuorena olin 52-55 kg ja se oli minusta laiha. Hiljattain olin 65 kg ja muuten ihan normaalipainoisen näköinen, kun mulla kilot jakaantuvat tasaisesti kaikkialle, mutta huomasin yhtäkkiä kuvista, että naamaan oli tullut ikäänkuin hamsteriposket.
Se pelästytti ja laihdutin ja olen nyt 60 kg ja posket ovat kapeat taas. Ikävä kyllä näin nelikymppisenä se vaikutti, että tulin paljon vanhemman ja ryppyisemmän ja väsyneemmän näköiseksi! Eli iän myötä pari kiloa lisää nuorentaa aivan huomattavasti kasvoista, sekin kannattaa ottaa huomioon sopivaa painoa ajatellessa.
Olen 168cm ja 69kg, ei ole makkaroita ja jenkkakahvoja, kuntosalilla käyn ahkeraan tahtiin joten lihasta löytyy aika paljon. Luontaisestikin minua on siunattu vähän muhkummalla takapuolella ja treenin avulla sinne saa helpommin massaa. Että hyvin on käynyt kroppalotossa mulle, mielenterveyslotossa ei niinkään.
55-70kg