Kari hieraisi silmiään S-marketissa - Ostaisitko sinä tämän salaattijuustopurkin?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bdc46c00-9e20-46a0-87dd-05ff9936fd91
IHAN KAUHEETA! Voimia ja jaksamisia Karille!
Kommentit (18)
Jos olisi oliiviöljyä, niin sehän olisi arvokkaampaa kuin tuo halpa salaattijuusto.
Vaan ei taida olla X-trassa.
Karin olisi kannattanut ostaa purkki, ja haastaa koko S-ryhmä oikeuteen ja vaatia MILJARDIN korvaukset kivusta ja särystä. Ja pahasta mielestä.
Siis mitä, onko joku käynyt syömässä fetaa. Vai onko vaan ihan tavallinen pakkaus virhe?
Mitäpä tekisit itse vastaavassa tilanteessa?
Ottaisitko kuvan ja lähettäisit sen lehteen, vai ottaisitko vain toisen purkin?
Mun on todella vaikea ymmärtää näitä jokaikisenasiankauhistelijoita joilla on ilmeisesti suora linja IL/IS turhien uutisten toimitukseen. Vai saako tuostakin jonkun viiden markan vihjepalkkion?
Ja hieraisun jälkeen otti yhteyttä Iltalehteen palkkion kiilto silmissään. Kauppiaalle ei ilmoittanut mitään, kun ei olisi saanut palkkiota!
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tekisit itse vastaavassa tilanteessa?
Ottaisitko kuvan ja lähettäisit sen lehteen, vai ottaisitko vain toisen purkin?
Ottaisin vain toisen purkin. Minulla ei ole koskaan kännykkä mukana kauppareissulla, joten kuvan ottaminen on mahdotonta.
Ei kannata hieraista silmiä se on rasistista
Nyt on oltava varovainen myös silmien hieraisun kanssa, ettei vaan tule tehtyä rasistista elettä!
Kari venytti silmiään S-marketissa ja häädettiin kaupasta rasistisen eleen vuoksi. Koska näemme tälläisen otsikon?
Vierailija kirjoitti:
Karin olisi kannattanut ostaa purkki, ja haastaa koko S-ryhmä oikeuteen ja vaatia MILJARDIN korvaukset kivusta ja särystä. Ja pahasta mielestä.
Mutta entäs matkakulut kaupan ja kodin väliltä? Kyllä siinä vähintään 10 miljoonaa paloi rahaa tämän suuren rikoksen selvittämiseksi.
Ihana Kari, tuo nykyajan Hannu Karpo <3
Varokaa hieraisemasta silmiä! Maan kauppatase menee entisestään miinukselle!
Minä olen löytänyt kaupoista ties mitä epäkuranttia tavaraa. Olen ottanut ne ja antanut vaivihkaa ensimmäisenä tapaamalleni henkilökunnan edustajalle ja pyytänyt hävittämään tuotteen heti, jottei joku asiakas vahingossa ota sitä. Kovasti ovat kaupoissa kiitelleet toimintaani, koska tekevälle sattuu ja tapahtuu. Ei kyllä ole tullut mieleenkään, että pitäisi kuvata tuote ja lähettää iltalehdille.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen löytänyt kaupoista ties mitä epäkuranttia tavaraa. Olen ottanut ne ja antanut vaivihkaa ensimmäisenä tapaamalleni henkilökunnan edustajalle ja pyytänyt hävittämään tuotteen heti, jottei joku asiakas vahingossa ota sitä. Kovasti ovat kaupoissa kiitelleet toimintaani, koska tekevälle sattuu ja tapahtuu. Ei kyllä ole tullut mieleenkään, että pitäisi kuvata tuote ja lähettää iltalehdille.
Näinhän sitä on itsekin toiminut, mutta ehkä tästä viisastuneena, voi vaikka päästä nettilehteen...
Vierailija kirjoitti:
Voi että. Kaikkee sitä sattuu ja tapahtuukin.
Kyllähän tuo vtuttaisi maksaa täyttä hintaa tuollaisesta, jos nyt jotenkin epähuomiossa ottaisi tuollaisen purkin kiireessä ja huomaisi vasta kotona.
Silmät mainittu!!!!! Kokoontukaa ja ottakaa omat keihäät mukaan!!!!
Influenssakautena ei kannattaisi kyllä hieroa silmiä kaupassa.
Voi että. Kaikkee sitä sattuu ja tapahtuukin.