Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suurin osa naisista tuunaa ulkonäköään aivan valtavasti vaikka "ei paljon kiinnosta mitä miehet ajattelevat"?

Vierailija
11.10.2016 |

Se joka väittää, että naiset kaunistautuvat vain itseään varten, valehtelee. Naiset kaunistautuvat olleekseen kelpaavia miehille ja ylittääkseen muiden naisten tasoa. Luonnon kilpailua.
Meikkiä, vaatetta, korua, slikonia, tekoripsiä, vittukarvalaserointia jne jne. Loputtomiin itsensä muokkaamista.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti ihmiset haluavat näyttää hyvältä myös muiden silmissä. Mutta mielestäni ihan oman hyvän olon tähden laittaudutaan enimmäkseen. Olen itse aikaa sitten ohittanut miesten etsimisvaiheen. Mutta taidan panostaa ulkonäkööni vähintään yhtä paljon kuin ennen. Kun päällä on kauniit vaatteet, hiukset on hyvin jne. niin olo on jotenkin kevyempi. Mistä johtunee. 

Siitä johtunee, että kun ulkonäkö on huoliteltu, niin et joudu alitajuisesti miettimään, huomaako joku vastaantulija hapsottavat hiuksesi tai katsooko pitkään kulahtanutta villatakkiasi. "Mitähän muut tästäkin ajattelee"-ajatukset vaivaa yleensä vain kun tyylissä on puutteita.

Vierailija
22/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan näyttää siedettävältä ylipäätään kaikkien silmissä, joten siksi tykkään laittautua. Siistinä ja ehostettuna on itsevarmempi ja parempi olo. Onhan se mukavaa joskus jos huomaa jonkun miehen katsovan perään, mutta en minä pelkästään sen takia itseäni ehosta, että saisin mahdollisimman paljon katseita. Se on mukavaa, mutta ei välttämätöntä.

Joskus kyllä huvittaa naiset, jotka kulkevat kaula-aukko napaan asti ja pakarat vilkkuen ja sitten loukkaantuneena valitetaan, kuinka ällöttävää ja ahdistavaa on kun miehet tuijottaa. Etenkin nuoret naiset valittaa, kuinka vanhat miehet katsoo perään. Ei ne yli 40 vee miehetkään mitään sokeita ole, joten sitä saa mitä tilaa ja  ihmiset tuijottaa sitä mitä korostetaan.. Ja esimerkiksi rintojen katsominen ei tarkoita sitä, että kyseessä olisi erityisen kaunis nainen. Katseet eksyvät rumankin naisen rintoihin (jopa rumiinkin rintoihin), jos ovat kuin tarjottimella esillä. Heteronaisenkin katse eksyy toisen naisen rinnoille, jos rinnat ovat korostetusti esillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että miesten jokapäiväistä parranajoa ei kommentoida mitenkään. Joka aamu huolella meikkaavalle naiselle naureskellaan, mutta joka naamalla on suorastaan sotilaallisen jäykkä ilme, kun mies siirtyy saniteettitiloihin suorittaamaan Miehisen Parranajorituaalin.

Se ei ole itsensä puunaamista, ulkonäön muokkaamista ja naisten miellyttämistä, se.

Parranajo on kunnianosoitus muinaisten roomalaisten rautaiselle sotilaskurille. Ajeltu leuka on miehekkään itsehillinnän symboli.

Tai jotain.

Vierailija
24/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne jotka ei tuunaa, tekee sen ärsyttääkseen niitä jotka haluaa huolehtia ulkonäöstään. Halutaan korostaa omaa paremmuutta ja ylemmyyttä kulkemalla petolinnun perseen näköisenä.

Tässä todistusta siitä että vain ja ainoastaan kahta jumalaa kumarretaan.  Naistenvaate teollisuutta ja toisia naisia. Toisaalta teollisuus syyllistää mainoksilla ja toisaalta muut naiset pakottaa kiusaamisen uhalla.

Vierailija
25/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne jotka ei tuunaa, tekee sen ärsyttääkseen niitä jotka haluaa huolehtia ulkonäöstään. Halutaan korostaa omaa paremmuutta ja ylemmyyttä kulkemalla petolinnun perseen näköisenä.

Tässä todistusta siitä että vain ja ainoastaan kahta jumalaa kumarretaan.  Naistenvaate teollisuutta ja toisia naisia. Toisaalta teollisuus syyllistää mainoksilla ja toisaalta muut naiset pakottaa kiusaamisen uhalla.

Tuo on kyllä miesten syytä, kun naiset ostaa ylihintaisia kauneustuotteita, niin miehet ostaa sen teollisuuden osakkeita.

Vierailija
26/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pitää laittautua, jos ei halua saada myymäläetsivät perään eräässä tavaratalossa. :D

Laittautumisesta tulee itse hyvälle tuulelle - vähän sama kuin kylpylässä hemmottelu, muta sellaista arjen luksusta. Varsinkin, kun nyt on töitä ja varaa laadukkaisiin meikkeihin. Homsuistesta ulkonäöstä tulee homsuinen olo ja sitä en hae.

Vierailija
27/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakannut puunaamasta itseäni. Onnellisuuteni ei ole ainakaan laskenut tämän muutoksen myötä.

Kaikki on ennallaan. Olen ihan sama ihminen. Muut eivät ole oksentaneet minut nähdessään.

Aikaa on enemmän muuhun mielekkäämpään. Se on ainoa muutos.

Vierailija
28/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa vain narsu ajattelee vain itseään.

Vierailija
29/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aseksuaali enkä ole ollenkaan kiinnostunut miesten tai naisten huomiosta siinä mielessä. Silti meikkaan ja pukeudun kauniisti. Miksi? Koska nautin kauneudesta yleensä: luonnossa, arkkitehtuurissa, ihmisissä. Haluan itsekin olla luomassa kauneutta maailmaan niin oman pihani kuin itsenikin ulkoasulla.

Vierailija
30/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EVVK miesten mielipiteet.

EVVK naisten mielipiteet.

Vierailija
31/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karu fakta tossa puunaamisessa kuitenkin on, että meikit on pestävä kuitenkin jossain vaiheessa sen miehen edessä ja sieltä se totuus sitten paljastuu. Älkää naiset siis huijatko liikoja. Kuitenkin hyvän maun rajoissa huoliteltu nainen on kiva näky.

En minä ainakaan yritä ketään hujata. Meikkaan niin reilusti että kukaan ei varmasti luule meikkiäni luonnolliseksi. Silloin kun meikkaan. Eikä tavoitteeni ole näyttää kauniilta, vaan ilmaisen luonnettani ja persoonallisuuttani meikillä ja pukeutumisella. Kömpelösti selitetty, mutta en osaa tuon paremmin. Useimmille miehille tämä totta kai on kauhistus, koska heille naisen persoonallisuus on sama kuin jyräävä pirttihirmu. No, ei haittaa minua. En olekaan kiinnostunut pelkureista tai persoonattomista nyhveröistä.