Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suurin osa naisista tuunaa ulkonäköään aivan valtavasti vaikka "ei paljon kiinnosta mitä miehet ajattelevat"?

Vierailija
11.10.2016 |

Se joka väittää, että naiset kaunistautuvat vain itseään varten, valehtelee. Naiset kaunistautuvat olleekseen kelpaavia miehille ja ylittääkseen muiden naisten tasoa. Luonnon kilpailua.
Meikkiä, vaatetta, korua, slikonia, tekoripsiä, vittukarvalaserointia jne jne. Loputtomiin itsensä muokkaamista.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tahtovat tehdä toiset naiset kateellisiksi. Tämä on paljon tärkeämpää kuin miesten miellyttäminen.

Vierailija
2/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne jotka ei tuunaa, tekee sen ärsyttääkseen niitä jotka haluaa huolehtia ulkonäöstään. Halutaan korostaa omaa paremmuutta ja ylemmyyttä kulkemalla petolinnun perseen näköisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK miesten mielipiteet.

Vierailija
4/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tahtovat tehdä toiset naiset kateellisiksi. Tämä on paljon tärkeämpää kuin miesten miellyttäminen.

Kateelliseksi siitä, että olisivat miehille enemmän kelpaavia kuin toiset naiset.

Vierailija
5/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle miehille tässä pitäisi kelvata? Niillekö, jotka pisteyttävät ohikulkevia naisia? Puistattaa pelkkä ajatus, ja silti puunaan itseäni. 

Vierailija
6/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilta näyttäminen = itsevarmuus

Vierailija
7/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuunaan että oma peiikuva ei ainakaan pelottais itteä. Teen mitä tehtävissä enää on.

Vierailija
8/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän välillä peruukkeja, tekoripsiä ja meikkaan. Välillä taas kuljen meikittä ja hiukset sekaisin pipon alla. Tykkään vaihdella ulkonäköäni, sillä en jaksa katsella itseäni päivittäin saman näköisenä. Sillä ei ole mulle väliä mitä miehet musta ajattelee.

N25

Vierailija
9/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin kysyisi, että miksi haluaa käyttäytyä hyvin ja antaa itsestään fiksun kuvan, vaikka ei tee sitä miellyttääkseen miestä.

Vierailija
10/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu fakta tossa puunaamisessa kuitenkin on, että meikit on pestävä kuitenkin jossain vaiheessa sen miehen edessä ja sieltä se totuus sitten paljastuu. Älkää naiset siis huijatko liikoja. Kuitenkin hyvän maun rajoissa huoliteltu nainen on kiva näky.

Vierailija
11/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:llahan on moneen kertaan todistettu, että suomalaiset naiset eivät välitä ulkonäöstään sen vertaa että tuunaisivat itseään lainkaan. 

Vierailija
12/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä nautin enemmän näpyttömästä ihosta kuin kovin kukkivasta. Hiuksetkin tykkään laittaa niin että ne miellyttävät omaa silmää (mun ja miehen maku menee tässä ristiin, arvatkaa kumman maun mukaiset hiukset mulla on?).

Vierailija
13/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karu fakta tossa puunaamisessa kuitenkin on, että meikit on pestävä kuitenkin jossain vaiheessa sen miehen edessä ja sieltä se totuus sitten paljastuu. Älkää naiset siis huijatko liikoja. Kuitenkin hyvän maun rajoissa huoliteltu nainen on kiva näky.

Parisuhde on paljon muutakin kuin ulkonäköä. Oma mieskin tosin tuntui aluksi ihmettelevän, että kenelle oikein meikkaan kun kotosalla olen usein ilman (jotta iho saa hengittää), mutta tosiasiassa meikkaisi varmaan itsekin jos se olisi miehille "sallittua" ja jos olisi vähemmän laiska.

Vierailija
14/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne jotka ei tuunaa, tekee sen ärsyttääkseen niitä jotka haluaa huolehtia ulkonäöstään. Halutaan korostaa omaa paremmuutta ja ylemmyyttä kulkemalla petolinnun perseen näköisenä.

Tai miten ois: luonnonkauniina ja ajatuksella, että persoonani on tärkein : )

Vierailija
15/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän välillä peruukkeja, tekoripsiä ja meikkaan. Välillä taas kuljen meikittä ja hiukset sekaisin pipon alla. Tykkään vaihdella ulkonäköäni, sillä en jaksa katsella itseäni päivittäin saman näköisenä. Sillä ei ole mulle väliä mitä miehet musta ajattelee.

N25

Mä laitan samasta syystä välillä naamarin päähän 

N50

Vierailija
16/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aseksuaali, en koe vetoa miehiin enkä naisiin ja ajatus seksistä ja suhteesta kammottaa. Kuitenkin mä meikkaa joka päivä töihin lähtiessä ja käytän mekkoja ja hameita. Ketähän varten mä "laittaudun", kun en ole kiinnostunut työpaikan miehistä ja heidän mielipiteistään pätkääkään. Vapaa-ajalla en ikinä käy missään ihmisten ilmoilla kuntosalin ja kaupan lisäksi.

Vierailija
17/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa mies näkee sinut kuitenkin oksentavana ja ripuloivana. Synnytyksessäkään kukaan ei ole edustava. Joskus voi tulla sekin päivä, kun miehen edessä on rinnattomana, arpisena ja kaljuna. Jos naisen pitää jännittää, pitääkö mies hänestä meikittömänä, niin kannattaa jättää se mies väliin.

Vierailija
18/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ihmiset haluavat näyttää hyvältä myös muiden silmissä. Mutta mielestäni ihan oman hyvän olon tähden laittaudutaan enimmäkseen. Olen itse aikaa sitten ohittanut miesten etsimisvaiheen. Mutta taidan panostaa ulkonäkööni vähintään yhtä paljon kuin ennen. Kun päällä on kauniit vaatteet, hiukset on hyvin jne. niin olo on jotenkin kevyempi. Mistä johtunee. 

Vierailija
19/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä miehen? Kaikki naiset eivät ole heteroita tai kiinnostuneita parisuhteesta.

Vierailija
20/31 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljo kiinnosta hesalaisten touhut.