Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin normaalipainoisen, isorintaisen, nuorehkon ja perusnätin tyttöystävän. Tavoittelenko kuuta taivaalta, kun olen itse vain tavallinen mies?

Vierailija
11.10.2016 |

Ihan tavallinen, ei-johtaja-asemassa oleva, liikunnallinen dippainssi siis olen.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet liian keskiverto, normaalipainosta ja nättiydestä saatat joutua tinkimään, mutta aloituksen tietojen perusteella ei voi mahdottomaksikaan sanoa. (Ainakin jos nyt jätetään huomiotta tämä keskustelun inhottava ulkonäkökeskeinen sävy - haluan uskoa, että päässäsi liikkuu muutakin kuin se toive pumpattavasta barbarasta.) Tuuria tarvitset kyllä ja aktiivisen sosiaalisen elämän, ei siitä muuten mitään tule.

Vierailija
42/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tapaat mukavan naisen, joka on hieman pyylevä, muttei isorintainen? Tai hoikan ja isorintaisen, joka ei olekaan niin nätti, mutta teillä synkkaa tosi hyvin?

Sitten mä kosin ja me saadaan monta lasta ja eletään loppuelämämme ihkuonnellisina. Mutta jätetään tässä ketjussa tämä skenaario sivuun ja keskitytään otsikon kuvatun tyttöystävän saamiseen. Ap

No missä ja miten sä tapaat niitä naisia? Kuinka usein olet käynyt treffeillä? Millaisia suhteita on takana? Miten vanha olet? Kyselen vain siksi, että yleensä tietyssä iässä käsittääkseni ihmiset lakkaavat miettimästä, millaiselta haluaisivat puolisonsa näyttävän, ja toivovat tapaavansa sellaisen ihmisen, joka viehättää ja jonka kanssa synkkaa. Ainakin, jos on kokemusta jonkinlaisista suhteista tai edes deittailemisesta aiemmin. Ihastuminen, rakastuminen ja suhteen aloittaminen on kahden kauppaa, tuntuu oudolta, jos joku miettii aikuisella iällä ensisijaisesti ulkonäöllisiä kriteerejä.

Olen vastikään eronnut pitkäaikaisesta avopuolisostani enkä ole vielä juurikaan treffaillut. Enkä sanonut, että olisin etsimässä elämänkumppania vaan tyttöystävää. Siksi paino on ulkonäössä eikä luonteessa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko exäsi kuvailemasi kaltainen ulkonäöllisesti?

Vierailija
44/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi unelmamiehellä tulee olla iso muna vaikkei tiukkaa pillua saatika kapeaa,

ensi-synnyttäjän lantiota?

Tasa-arvo kaukana suomi-huldoilla jälleen kerran!

Vierailija
45/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko exäsi kuvailemasi kaltainen ulkonäöllisesti?

Exä oli todella siro, ehkä hieman alipainoinenkin, ei kovin rintava, mutta nätti ja minua pari vuotta nuorempi. Ap

Vierailija
46/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tapaat mukavan naisen, joka on hieman pyylevä, muttei isorintainen? Tai hoikan ja isorintaisen, joka ei olekaan niin nätti, mutta teillä synkkaa tosi hyvin?

Sitten mä kosin ja me saadaan monta lasta ja eletään loppuelämämme ihkuonnellisina. Mutta jätetään tässä ketjussa tämä skenaario sivuun ja keskitytään otsikon kuvatun tyttöystävän saamiseen. Ap

No missä ja miten sä tapaat niitä naisia? Kuinka usein olet käynyt treffeillä? Millaisia suhteita on takana? Miten vanha olet? Kyselen vain siksi, että yleensä tietyssä iässä käsittääkseni ihmiset lakkaavat miettimästä, millaiselta haluaisivat puolisonsa näyttävän, ja toivovat tapaavansa sellaisen ihmisen, joka viehättää ja jonka kanssa synkkaa. Ainakin, jos on kokemusta jonkinlaisista suhteista tai edes deittailemisesta aiemmin. Ihastuminen, rakastuminen ja suhteen aloittaminen on kahden kauppaa, tuntuu oudolta, jos joku miettii aikuisella iällä ensisijaisesti ulkonäöllisiä kriteerejä.

Olen vastikään eronnut pitkäaikaisesta avopuolisostani enkä ole vielä juurikaan treffaillut. Enkä sanonut, että olisin etsimässä elämänkumppania vaan tyttöystävää. Siksi paino on ulkonäössä eikä luonteessa. Ap

En itse ymmärrä, mitä eroa on elämänkumppanissa ja tyttöystävässä, mutta toivottavasti joka tapauksessa kerrot naiselle heti alussa, että hän on vain tyttöystävä.

Vierailija
47/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muita vaatimuksia olekaan, kuin ulkonäkö. Luonteella ei mitään merkitystä? Yhteisillä mielenkiinnon kohteilla ei mitään merkitystä? Ota ap nukke kuitenkin, se säilyy ikuisesti nuorena ja samanlaisena.....eikä pyydä sulta mitään, ei vaadi, ei ryppyynny.

Mä en oikein ymmärrä, että mitä sillä ulkonäöllä on pitkässä juoksussa niin väliä ja miksi se on niin hiton tärkeää? Keinutuolissa kun ollaan ryppyisiä ja vaivaisia kaikki. Siinä vaiheessa on hyvä, että rinnallasi on ihminen, joka oikeasti välittää susta sellaisena, kuin olet.

Mietin vaan isovanhempieni avioliittoa, että olisinko tässä, jos olisi ollut tuollainen vaatimustaso, kuin nykyään ihmisillä on. Ukkini on kuvissa komea kuin nuori Tauno Palo, mutta köyhä evakko, ja mummu ihan vaatimattoman näköinen, siisti tomera naisihminen. Naimisissa olivat 64 vuotta, kunnes ukki kuoli.Siinä lihottiin, laihduttiin, sairastuttiin, oltiin tosi köyhiä, mentiin tehtaalle töihin, rakennettiin talo, saatiin kuolleita lapsia ja keskenmenoja, melkein kuoltiin itsekin, tuli haavoja ja arpia, sairauksia ja sydänkohtauksia, eläke, yhteiset ulkomaanmatkat, vanhuus. Loppuvaihdeessa ukki auttoi mummua vessaan. Elettiin elämää.

Ja siksi se liitto kesti, kun elettiin elämää ja aidosti rakastettiin ja tuettiin toisiaan, eikä kytätty toisen ryppyjä ja vaakalukemia.

Vierailija
48/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse vaativat mieheltä hollywood-tähden ulkonäköä ja tuloja, mutta vetävät herneen nenään jos mies toivoo isoja tissejä (jollaiset aika monella naisella on) ja normaalipainoa :DD

Eikä se siihen jää. Tarvitaan myös pelimiehen itsetunto ja sosiaaliset taidot.

Ihmettelen miten ylipäätään joku saa joskus naisia haha

Vierailija
49/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat Suomessa dime a dozen, joten et todellakaan. Kaikilla kavereillani, jotka ovat kaikki perusjamppoja, eivät edes akateemisia, on tuollainen, poislukien isot tissit. Yhdellä on sellainenkin. Ei siihen muuta tarvitse kuin että on itse fiksu, nuorehko ja töissä käyvä mies.

M35

Vierailija
50/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voit ihan hyvin jatkaa ihanteesi tavoittelua. Onnea vaan matkaan. Tärkeintähän kumppanissa on ulkonäkö ja ikä, ei suinkaan luonne tai persoonallisuus?

Vierailija
51/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Itse olen perusnätti, isorintainen ja normaalipainoinen, en enää kovin  nuori, mutta olen joskus ollut. Ei mulla ainakaan ole koskaan ollut miehelle kriteereinä, että pitää olla rikas ja isomunainen. Ei miehen tarvitse olla "miehinen vastine minusta", vaan mulle oli tärkeämpiä muut jutut. Hirveä ap:n lynkkaus vaan siksi, että jotain toiveita naisen suhteen olisi!

Vierailija
52/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse vaativat mieheltä hollywood-tähden ulkonäköä ja tuloja, mutta vetävät herneen nenään jos mies toivoo isoja tissejä (jollaiset aika monella naisella on) ja normaalipainoa :DD

Eikä se siihen jää. Tarvitaan myös pelimiehen itsetunto ja sosiaaliset taidot.

Ihmettelen miten ylipäätään joku saa joskus naisia haha

Naisten vaatimukset ovat useimmiten melko joustavia loppujen lopuksi :D

Vierailija
53/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo totesikin: Osta nukke. Jos kerran millään muulla kuin noilla luettelemillasi asioilla ei ole väliä niin helpoiten saat sen tytön ostamalla. Se ei ainakaan vanhene eikä liho, kuten saattaa itsellesi käydä. 

54/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla isomunainen mies tavoitellakseen isorintaista nainen eikä hoikka nainen tavoitellakseen hoikkaa miestä. On ihan normaalia toivoa kumppanilta sellaisia ominaisuuksia, joita itsellä ei ole, ja aika usein se onnistuukin.