Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin normaalipainoisen, isorintaisen, nuorehkon ja perusnätin tyttöystävän. Tavoittelenko kuuta taivaalta, kun olen itse vain tavallinen mies?

Vierailija
11.10.2016 |

Ihan tavallinen, ei-johtaja-asemassa oleva, liikunnallinen dippainssi siis olen.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä itse oot nuorehko, etkä mikään vanha ukko?

Vierailija
22/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun mielestä on tarkalleen ottaen nuorehko? Ja oletko itse minkä ikäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ite normaalipainoinen, isomunainen, nuorehko ja peruskomea? Kannatta aina muistaa että toiselta ei voi vaatia enempää kuin mitä itse on. 

Olen aina kuvitellut, että kuvio toimisi niin, että kummallakin osapuolella olisi omat toiveensa ja vaatimuksensa kumppanille eikä niin, että lyhyet naiset saisivat vain lyhyitä miehiä jne. En esimerkiksi maininnut, että toivoisin kumppanini olevan liikunnallinen tai akateeminen, vaikka itse noita asioita olenkin. Ap

Eli et ole. Ei tuu onnistumaan.

Vierailija
24/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eipä siinä paljoakaan järkeä tarvita, että DI:ksi pääsee.  Mutta sehän olikin tiedossa. Kantsisko sun hankkii sellanen puhallettava tyttökaveri, kun noi ulkonäköön liittymättömät asiat on sulle ihan se ja sama.  Et kai meinannut sen tytön kanssa kumminkaan jutella tai tollasta.

Vierailija
25/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä noista muista piittaa. Jos olet luonteeltasi kultakimpale, voit saada upean naisen, vaikka olisitkin insinööri. Niin munkin mieheni sai. ;)

Tästä avauksesta tulee kyllä mieleen, että luonnetta ei voi oikein kultakimpalemaiseksi luonnehtia.

Vierailija
26/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tapaat mukavan naisen, joka on hieman pyylevä, muttei isorintainen? Tai hoikan ja isorintaisen, joka ei olekaan niin nätti, mutta teillä synkkaa tosi hyvin?

Sitten mä kosin ja me saadaan monta lasta ja eletään loppuelämämme ihkuonnellisina. Mutta jätetään tässä ketjussa tämä skenaario sivuun ja keskitytään otsikon kuvatun tyttöystävän saamiseen. Ap

Vierailija
27/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisinko? 170 cm, 62 kg, kuppikoko 70 H-I. Omasta mielestäni nätti.

Vierailija
28/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse keski-ikäistyvä, kun ei ikäänsä kerro, joten se siitä.

Vierailija
29/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ite normaalipainoinen, isomunainen, nuorehko ja peruskomea? Kannatta aina muistaa että toiselta ei voi vaatia enempää kuin mitä itse on. 

Olen aina kuvitellut, että kuvio toimisi niin, että kummallakin osapuolella olisi omat toiveensa ja vaatimuksensa kumppanille eikä niin, että lyhyet naiset saisivat vain lyhyitä miehiä jne. En esimerkiksi maininnut, että toivoisin kumppanini olevan liikunnallinen tai akateeminen, vaikka itse noita asioita olenkin. Ap

Lassukkalandiassa logiikka menee niin, että kun puhutaan kokemattomista, hoikista, lapsettomista,  liikuntaa harrastavista miehistä, niin heille kuuluu kokematon, hoikka, lapseton,  liikuntaa harrastava nainen eli "samanlaiset toisilleen".

Sitten kun puhutaan sosiaalisista, koulutetuista, matkustelevista naisista kolmekymppisistä naisista, niin heille ei enää kuulukaan sosiaalinen, koulutettu, matkusteleva mies, vaan heidän tasoaan ovat huomattavasti vanhemmat, vähemmän koulutetut, jopa syrjäytyneet miehet. Eli tasot määrittyvätkin naisilla ja miehillä eri tavalla.

Lopputuloksena on, että kaikenlaisille miehille oikeastaan kuuluu kokematon, hoikka, lapseton nainen ;-)

Vierailija
30/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen et ole normaalipainoinen, isomunainen, nuorehko ja peruskomeakaan. Eli kyllä, tavoittelet liikoja naisrintamalla.

Vierailija
31/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan saa suutasi auki, joten unohda. Otat sen rääväsuisen eukon, joka ekana sua baarissa lähestyy.

Vierailija
32/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm kyllä kai se mahdollista on. Eipä sulla paljon toiveita ole. Minkäs ikäinen olet ja miltä näytät?

Olen alle 30v ja toivoisin naisenkin olevan. Ajattelen ikäisistäni naisista enemmistön (n. 60 %) olevan vähintään perusnättejä, ja kuulunen itsekin miehissä siihen komeimpaan 60 %. Eli "peruskomea". Ap

Vierailija
33/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivätkö suunnilleen kaikki nuoret naiset täytä noita vaatimuksia? Eli suunnilleen kaikki täyttävät sinun vähimmäiskriteerisi ja sitten lopullinen valinta tapahtuu varmasti sinullakin luonteen, samanlaisten arvostusten ja toiveiden jne. pohjalta. 

Oma mielipiteeni ja näkemykseni perustuu siihen, millaisia nuoria naisia näen päivittäin sankoin joukoin. Jo yksin päivittäinen kävely Sellon kauppakeskuksen läpi tuottaa tulokseksi suuren määrän tuohon joukkoon kuuluvia nuoria naisia. 

Vierailija
34/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollaisia naisia varmaan on. Mutta sinunhan se työ on tehtävä, että sellaisen myös saat.

Vierailija
35/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiselta voi vaatia ihan mitä lystää. Niin naisetkin aina tekevät täysin riippumatta omasta tasostaan. Miten se nyt miesten kohdalla onkin yhtäkkiä ongelma?

Eihän se mikään ongelma olekaan, jos kitisemättä hyväksyy senkin, jollei saa sitä mitä haluaa. Aloittaja nyt kuitenkin itse kysyi, tavoitteleeko hän kuuta taivaalta, joten oletettavasti häntä kuitenkin kiinnostaa jopa löytää itselleen naisystävä. Tällöin on ihan perusteltua kertoa, että se oma taso tulisi vastata sitä mitä toiselta odottaa, mikäli haluaa parhaat mahdollisuudet saada haluamansa.

Vierailija
36/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisinko? 170 cm, 62 kg, kuppikoko 70 H-I. Omasta mielestäni nätti.

Mittojen puolesta kelpaat kyllä, ikä? Ja mitä tuo nätti pitää sisällään?

T.setämies40v

Vierailija
37/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tapaat mukavan naisen, joka on hieman pyylevä, muttei isorintainen? Tai hoikan ja isorintaisen, joka ei olekaan niin nätti, mutta teillä synkkaa tosi hyvin?

Sitten mä kosin ja me saadaan monta lasta ja eletään loppuelämämme ihkuonnellisina. Mutta jätetään tässä ketjussa tämä skenaario sivuun ja keskitytään otsikon kuvatun tyttöystävän saamiseen. Ap

No missä ja miten sä tapaat niitä naisia? Kuinka usein olet käynyt treffeillä? Millaisia suhteita on takana? Miten vanha olet? Kyselen vain siksi, että yleensä tietyssä iässä käsittääkseni ihmiset lakkaavat miettimästä, millaiselta haluaisivat puolisonsa näyttävän, ja toivovat tapaavansa sellaisen ihmisen, joka viehättää ja jonka kanssa synkkaa. Ainakin, jos on kokemusta jonkinlaisista suhteista tai edes deittailemisesta aiemmin. Ihastuminen, rakastuminen ja suhteen aloittaminen on kahden kauppaa, tuntuu oudolta, jos joku miettii aikuisella iällä ensisijaisesti ulkonäöllisiä kriteerejä.

Vierailija
38/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse vaativat mieheltä hollywood-tähden ulkonäköä ja tuloja, mutta vetävät herneen nenään jos mies toivoo isoja tissejä (jollaiset aika monella naisella on) ja normaalipainoa :DD

Vierailija
39/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä noista muista piittaa. Jos olet luonteeltasi kultakimpale, voit saada upean naisen, vaikka olisitkin insinööri. Niin munkin mieheni sai. ;)

Ei vaan mun korvissa kuulosta "kultakimpaleen" ajatuksilta tää "haluan isotissisen naisen"

Vierailija
40/54 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse vaativat mieheltä hollywood-tähden ulkonäköä ja tuloja, mutta vetävät herneen nenään jos mies toivoo isoja tissejä (jollaiset aika monella naisella on) ja normaalipainoa :DD

Vaativatko oikeasti? Missä he vaativat tätä? Puhutko nyt teini-ikäisistä tytöistä, jotka haaveilevat, vai sellaisista naisista, jotka oikeasti ovat sellaisessa iässä, jossa pariudutaan ja perustetaan perhe? Jos naiset vaativat Hollywood-tähden ulkonäköä ja tuloa, mistä sitten johtuu, että tavallisen näköisillä ja tavallisessa ammatissa olevilla miehillä on parisuhteita?