Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni aikoo pitää vaatteidenvaihtokutsut...

Vierailija
11.10.2016 |

... ensi lauantaina. Sinne viedään omia vanhoja vaatteita ja asusteita joita ei enää tarvitse. Kaikki tuovat, sitten niitä vaihdellaan. Jokainen saa siis jotain käytettyä uutta.

Kaverini tietävät, että minulla on paljon kalliimpia vaatteita ja asusteita. Itse tiedän, että näillä kavereillani niitä on aika vähän. Koska olen maksanut näistä kalliista kamppeistani itseni kipeäksi, en niitä halua viedä tuollaisille kutsuille, jos haluan luopua niistä, niin haluan silloin myydä ne eteenpäin ja saada niitä hyvät rahat.

Kysymys kuuluu: leimaudunko pihikintuksi, jos vien kutsuille vain jotain h&m tms kamaa, jota mulla on jonkin verran. Tuntuu, että muut odottavat vesi kielellä siellä, että toisin kalliimpia kamojani sinne. Tuntuu turhalta viedä sinne merkkikamaa, koska ei ne muutkaan sinne niitä tuo. Homman nimihän on se, että sinne ei kehtaa viedä ihan loppuunkäytettyjä tai 10v vanhoja kamppeita, pitäisi olla maksimissaan muutaman vuoden vanhaa.

Asiallisia kommentteja kiitos. Asia on puolinolo, ja aiheuttaa mulle päänvaivaa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viet sitä halvempaa kamaa.

- Ehkä ystävät eivät edes huomaa koska eivät ole odottaneetkaan sitä kallista kamaa vaan sinä vain luulit näin

- Jos ystävät ovat pettyneitä niin sehän on heidän ongelmansa ei sinun

- Jos ystävät suuttuvat niin ovatko he ystävyyden arvoisia ?

- Jos uskaltavat ihan kysellä sinulta siellä miksi et tuonut kalliita hienoja juttuja niin kerro suoraan että suurimman osan niistä haluat käyttää edelleen ja ne joihin olet kyllästynyt olet myynyt jo.

- Voihan olla että kutsut ovat kivat ja mitään ongelmaa ei olekkaan ?

Juurikin näin. Voisit myös jutella kutsujen emännän tai sinut paikalle kutsuneen kanssa. Kertoisin, etten ennen ole ollut tällaisilla kutsuilla, että tuovatko ihmiset kuinka paljon vaatteita ja mikä on homman nimi. Kun kaveri kertoo tarkemmin suunnitelmastaan, niin voisit sitten tilanteen mukaan vastata, että itse haluat kovasti tulla paikalle, mutta sulla ei ole ihan hirveästi tuotavaa tms. En välttämättä usko, että kukaan odottaa sinne mitään sun aktiviikäytössä olevia merkkivaatteita, mutta jos olet epävarma kelpaako hm-rytky tms, niin suosittelen juttelemaan kaverillesi.

Vierailija
42/46 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun en ole mikään kroisos itse, ne kamat on mulle maksanu ihan sikana. Haluaisin kuitenkin mennä kutsuille.

T. Ap

Jep, eli muiden kamat kyllä kelpaavat sinulle, mutta sinun hienoja kamoja he eivät ansaitse. 

No en todella ole kenenkään vaatteiden perään, ne on illanistujaiset samalla. Sen takia haluaisin mennä.

Älä vie mitään vaatteita äläkä ota muiden vaatteita. Kysy ystävältä että sopiiko että tulet vaan juhlimaan kun sulla ei ole tarvetta vaihdella vaatteita. Tarjoudu vaikka viemään jotain hyvää tarjottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta on matkalla tuhoon.... Siis oikeasti. Avuttomuuden määrä...

Vierailija
44/46 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H linkkasi tämän ketjun mulle ja toivon, että ollaan molemmat väärässä etkä ole se kuka luulemme. Olet tai et, tulee aika pska fiilis että pidät muita vieraita jonain ahneina hyväksikäyttäjinä. Joo sulla on kivoja vaatteita ja olen niitä kehunutkin, mutta meidän ilta onnistuu kyllä ilman niitäkin.

Vierailija
45/46 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H linkkasi tämän ketjun mulle ja toivon, että ollaan molemmat väärässä etkä ole se kuka luulemme. Olet tai et, tulee aika pska fiilis että pidät muita vieraita jonain ahneina hyväksikäyttäjinä. Joo sulla on kivoja vaatteita ja olen niitä kehunutkin, mutta meidän ilta onnistuu kyllä ilman niitäkin.

Alkuperäinen kysymyshän kuului, että leimaudunko pihikintuksi. Enkä tiedä, haaveilevatko kaverini minun tuovan sinne merkkikamaa. Tuskin kuitenkaan, minusta ehkä vaan tuntuu siltä. Mutta, siinä vaiheessa kun kaverini katsovat halpavaate tuomisiani, moni heistä varmaan ajattelee, että no eipä raaskinut tuoda yhtään parempiaan.

Tilanne on vähän sama, kuin että joku ystäväni olisi käyttänyt vuosia lähinnä Hermesin vaatteita. Siis paljon kalliimpia vaatteita kuin mitä minä itse käytän. sitten tulisi kutsu tällaisiin. Saattaisin itse hetkellisesti pohtia, tuoko ystäväni Hermeseitään nyt sitten sinne. Jos ainuttakaan ei olisi, niin ajattelisin että höh. Onneksi ongelma on vaan mun päässä, muilla tuskin sellaista on.

Jos nyt satun olemaan se keneksi mua luulet, niin nähdään sitten lauantaina!

Kiitos muille vastauksista, niistä oli apua!

Ap

Vierailija
46/46 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ole pakko mennä sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi