Opin näkemään maanviljelijän auran!
Opin näkemään maanviljelijöiden auroja, mutta nyt tuntuu ett mitä mä teen sillä kyvyllä, koska netistä löytyy epämääräistä tietoa värien tarkoituksista..Voiks joku kertoo hyviä vinkkejä. Itselläni aura loistaa paksuna vaaleankeltaisena/kultaisena.. Poikaystävälläni ohuena todella oranssina.
Kommentit (10)
Minä opin näkemään kurkiauroja. Voitteko selittää, mitä nämä värit tarkoittavat? Jotkut kurkiaurat ovat oransseja, jotkut keltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on teräksisen kiiltävä, niin se on uusi ja käyttämätön.
Päinvastoin, uusi aura on maalattu, ja käytössä kuluu kiiltäväksi.
Minä taas näen jo lumiauroja, eli talvi on tulossa.
Minä olen tänä vuonna oppinut näkemään kääntöauroja. Aikaisemmin näin vain traktorin kääntyvän saran päässä, nyt kääntyvät jo auratkin kimaltaen syysauringossa metallinhohtoisina.
Olen lapsena nähnyt hevosen auran. Olen menettänyt tämän kyvyn, kun en ole nähnyt enää vuosikymmeniin.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsena nähnyt hevosen auran. Olen menettänyt tämän kyvyn, kun en ole nähnyt enää vuosikymmeniin.
Tuo on outo kyky, se palautuu minulla aina yhdessä tietyssä ladossa, jossa näen hevosauran lisäksi kiesit. Muualla ei nähtävästi ole yhtä otollista sfääriä.
Mä taas olen nähnyt migreeniauran, joka oli monenkirjava väriltään, mutta onneksi en itse migreeniä.
Vanhaan ruskeaankin tulee kovalla käytöllä uljas kiilto.
Jos se on teräksisen kiiltävä, niin se on uusi ja käyttämätön.