Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkä jono sterilisaatioon Helsingissä?

Vierailija
10.10.2016 |

Hei, kellään ajankohtaista tietoa? Mietin, monenko kuukauden e-pillerisatsi pitäisi ostaa - meneekö kolmella vai kuudella kuukaudella, vai pitäisikö ostaa suosiolla vuoden paketti... :P Olen ensi kuussa menossa lääkärille hakemaan lähetteen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän millä menetelmällä tehdään. Itse pääsin Essureen kuukaudessa. Olin tosin jo valmiiksi naistentautien poliklinikan potilaana ja ravasin siellä tutkimuksissa ja toimenpiteissä joka kuukausi säännöllisesti.

Vierailija
2/12 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltää Vantaan rajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos. Itseäni kiinnostaisi enemmän perinteiset klipsit, mutta katsotaan mitä lääkäri sanoo.

- ap

Vierailija
4/12 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk:n hoitotakuun puitteissa pitäisi päästä mutta joissain sairaanhoitopiireissä jonot ovat olleet jopa 12 kk:n mittaisia. Helpommin varmaan pääsee Essureen, kun silloin ei tarvitse varata leikkaussalia vaan toimenpide tehdään poliklinikalla.

Vierailija
5/12 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämän ylös koska minulle ajankohtainen. Sain siis vihdoinkin lähetteen steriin, mutta huomasin vasta nyt että se lähete on vain vuoden voimassa! Eli jos kutsua leikkaukseen ei tule vuoden sisällä (PK seutu) joudun ilmeisesti uusimaan lähetteen? Iski ihmeessä lähete on vain vuoden voimassa jos jonot jopa yli vuoden? Onko kellään kokemusta tästä että lähete mennyt vanhaksi koska jono niin pitkä?

Vierailija
6/12 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan pysty vastaamaan edelliseen kommenttiin?

Vierailija
7/12 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä näet sen lähetteen? Kävin itse viime viikolla hakemassa sterilupaa ja siitä koneen kautta lähti lähete eteenpäin. 

Pirkanmaan sairaanhoitopiirin jonotusaika kiinnostaisi muuten täällä!

Vierailija
8/12 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan tämänhetkistä jonoa pk seudulla? Sain lähetteen jo melkein vuosi sitten, ja kohta alkaa tulla kiire ettei lähete vanhene!

Vierailija
9/12 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä näet sen lähetteen? Kävin itse viime viikolla hakemassa sterilupaa ja siitä koneen kautta lähti lähete eteenpäin. 

Pirkanmaan sairaanhoitopiirin jonotusaika kiinnostaisi muuten täällä!

Näen sen lähetteen ihan fyysisesti silmieni edessä, lääkäri sen minulle antoi. Ja tämä on tärkeä paperi, oltava mukana leikkauksessa! Siksi stressaankin mitä jos en pääse leikkaukseen lähetteen voimassaoloakkana!

Vierailija
10/12 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä homma meni Helsingissä viime vuonna niin että ensin lähete peruslääkäristä naistentautien polille (n. 3kk päähän) ja vasta sieltä sterilisaatiojonoon, jonka pituudeksi kerrottiin noin vuosi, mikä leikkausajan saamisessa suurinpiirtein kestikin. Soittakaan sinne Lohjan päiväkirurgiseen, mihin varmaankin saitte numeron, että missä vaiheessa jono on. Eikö peruutusaikoja ole tarjottu?

Vierailija
11/12 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein abortin v1997. Sterilisaatio hakemus lähetettiin silloin. Mutta hakemus hukkui johonkin, kun palveluita siirrettiin Husiin.

Ei oo mitään vastausta kuulunut.

Nyt alkaa jo hedelmät kuihtua, hyvä niin.

Oli kesä, mutta saa syksykin jo tulla.

Vierailija
12/12 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up