Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko sitä mieltä että pitäisi hankkia hoitokontakti?

Vierailija
10.10.2016 |

Tilanteeni on tämä: syömishäiriön sairastamista takana 3v. Menkat viimeksi 2v sitten. Paino normalisoitunut (en tiedä tarkkaa painoani, mutta uskon olevani normaalipainon alarajalla ja olen ollut tässä jo jonkin aikaa), syön oikeasti ihan kunnollisia määriä, en kuitenkaan niin paljoa että lihoaisin. Liikun kohtuullisesti. Käytännön asiat siis ok, henkinen puoli asia aivan erikseen - kehonkuvani, suhde ruokaan jne on aivan kuralla. Terveys huolestuttaa (missä on menkat??????)

Hoitokontakti oli, mutta en kertonut totuutta laihtumisen taustalla, joten sain tietenkin aivan vääränlaista hoitoa. Sairaus oli silloin vielä niin päällä että huomasin valehtelevani - en tiedä miksi.

Hankkisitteko minun sijassani uuden hoitokontaktin? vaikka syön hyviä määriä ja olen luultavasti normipainossa?:/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan että vuosi sitten siis viimeksi olin lääkärissä, silloin menkkojen poisjäämisen syyksi todettiin alhainen paino (olin samankokoinen kuin olen nytkin eli normipainon alarajalla luullakseni) ja köskettiin lihoa - en ole lihonut, ei ole menkkoja. En vaan voi käsittää, ettei se riitä että syön, vaan pitäisi vielä lihoa oikein kunnolla.... TIETENKIN haluan siis parantua, mutta en suoraan sanottuna usko että pää kestää edes muutaman kilob lihomista - en siis selvästi ole vielä toipunut, vaan asia hallitsee elämääni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla