Soteli-esivalintakoe
Löytyykös muita hakijoita? Keväällä oli kivat keskustelut kokeesta, mutta nyt syksyllä en ole täällä aiheeseen törmännyt.
Mitkä fiilikset huomisesta kokeesta?
Kommentit (839)
Mä edelleen elättelen toiveita,ettei ihan perjantaihin asti tarttis jännätä 😁
Mitä te muut teette mikäli ette pääse kouluun? En kestä sitä pettymystä jos en pääse :(
Itse olen työtön,joten arkeni jatkuu ennallaan,jos en pääse kouluun. Eli etsin töitä ja keväällä uusi yritys. En koe,että maailmani romahtaa,jos en opiskelemaan nyt pääse. Harmittaisi toki, mutta ketäpä ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te muut teette mikäli ette pääse kouluun? En kestä sitä pettymystä jos en pääse :(
Hain monimuotoon sh linjalle, jos en pääse meinasin hakea uutta työpaikkaa. Jos pääsen, jatkan entisessä työssä, helpompi olisi opiskella siinä samalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Itteänikin harmittaa pirusti jos en pääse mut tarkoituksena olis sit jotenki taloudellisesti yrittää järjestää avoimen puolen opinnot...
Vierailija kirjoitti:
Kai se täytyy jatkaa tätä työttömän arkea. Voin kyllä sanoa jo, että itku tulee, jos ei koulupaikka aukea.
Tsemppiä kovasti kaikille, toivotaan että pääsette ja minä pääsisin :) täytyy keksiä tekemistä koko ajan niin että aika menisi nopeasti tuloksia odotellessa :D
Itselläni pääsykokeet meni ihan ok. En usko että tolla oklla pääsee kumpaankaan kouluun johon hain. Eli en ole kauhean pettynyt jos en pääse kouluun, työsopimus on kuitenkin vielä ens vuoden loppuun asti voimassa. :) tsemppiä kaikille
Vierailija kirjoitti:
Töissä jatkaisin. Ehkä vaihtaisin työpaikkaa. Nykyisessä on aika hurja meno nykyään. Mutta toisaalta on niin hyviä muistoja ja ihania työkavereita, etten tiedä viitsisinkö. Harmittaisi tosi paljon, jos en opiskelemaan pääsis. Mutta keväällä vaan uudestaan sit!
Hei miten tämä menee jos hakee saman alan sisällä useaan eri kaupunkiin? Opintopolussa kun näkyy jokaiselle paikalle omana kohtanaan "opiskelijavalinta kesken", tuleeko tulokset yksitellen sitä mukaa kun kukin koulu ne julkaisee vai kaikki samaan aikaan? Eli joutuuko odottelemaan sinne asti kunnes viimeinenkin koulu on tulokset julkaissut vai voinko nähdä esim alimman toiveen tulokset ja että pisteet riittäisivät? Toivottavasti joku nyt sai tästä selvää.. :D
Muutama päivä pitäis jaksaa. En ehkä kestä jos tulokset ei tule viimeistään perjantaina heti aamusta! Mielellään aikaisemmin...
Vierailija kirjoitti:
Hei miten tämä menee jos hakee saman alan sisällä useaan eri kaupunkiin? Opintopolussa kun näkyy jokaiselle paikalle omana kohtanaan "opiskelijavalinta kesken", tuleeko tulokset yksitellen sitä mukaa kun kukin koulu ne julkaisee vai kaikki samaan aikaan? Eli joutuuko odottelemaan sinne asti kunnes viimeinenkin koulu on tulokset julkaissut vai voinko nähdä esim alimman toiveen tulokset ja että pisteet riittäisivät? Toivottavasti joku nyt sai tästä selvää.. :D
Muistaakseni saattavat tipahdella eri aikaan eri koulusta.
Mulla on jotenkin sellainen olo, että ne tulokset tulee huomenna. OKM:n päätöksen mukaan valintojen tulokset pitää ilmoittaa hakijalle viimeistään 25.11.2016. Jotenkin uskon että kyllä ne huomenna sieltä tulee. Tai ainakin toivon. Joka tapauksessa korkeintaan pari päivää enää! :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jotenkin sellainen olo, että ne tulokset tulee huomenna. OKM:n päätöksen mukaan valintojen tulokset pitää ilmoittaa hakijalle viimeistään 25.11.2016. Jotenkin uskon että kyllä ne huomenna sieltä tulee. Tai ainakin toivon. Joka tapauksessa korkeintaan pari päivää enää! :)
Sais kyllä huomenna tulla. Hirrveetä piinaa ja ajatukset vain niissä tuloksissa :D
En kestääääää :D niin lähellä mutta niin kaukana. Vielä kaks pitkää päivää, jos perjantai aamuna tulee tulokset
Vierailija kirjoitti:
Hain monimuotoon, joten pääsin tai en, niin jatkan samassa työpaikassa. Toivottavasti pääsen!
Vierailija kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää :D muistaakseni keväällä suuri osa tuloksista tuli sinä "viimeistään" päivänä.
4 päivää 😁