Soteli-esivalintakoe
Löytyykös muita hakijoita? Keväällä oli kivat keskustelut kokeesta, mutta nyt syksyllä en ole täällä aiheeseen törmännyt.
Mitkä fiilikset huomisesta kokeesta?
Kommentit (839)
Itse sain 52,3. Harmittaa kyllä tuo SOTELI-systeemi, liian pitkä koe, liian lyhyt aika, liikaa kompia.
Millähän aikataululla noi pisteet lähetetään, mulle ei ole tullut sähköpostia..
49/80, onkohan mahkuja päästä kokeisiin?
Siis mitä helvettiä, tallensin vastaukset ja tarkistin kun oikeat vastaukset tuli esille, ja sen mun laskelman mukaan 63 miinuataen väärästä vastauksesta -1,3. Ja nyt tulee viesti, joka väittää että sain 10 pistettä :D waaaat , kenellä kannattaa lähettää valituksen tästä sotkusta
Vierailija kirjoitti:
49/80, onkohan mahkuja päästä kokeisiin?
No jos nuo suhteuttaa kevään maksimipistemäärään niin kyllä helpostikin pääsisi. Saapi nähdä!
63,1 täällä pisteitä. Saas nähä tuleeko kutsua kokeeseen... :)
Siis mitä helvettiä, tallensin vastaukset ja tarkistin kun oikeat vastaukset tuli esille, ja mun laskelman mukaan 63 pistettä miinustaen väärästä vastauksesta -1,3. Ja nyt tulee viesti, joka väittää että sain 10 pistettä :D waaaat , kenellä kannattaa lähettää valituksen tästä sotkusta
Korjaus ed.
42,2/80 pistettä. Hävettää ihan, miten paljon tein typeriä mokia. No, keväällä ainakin tietää, millainen koe on edessä. En todellakaan jaksa uskoa, että näillä pisteillä pääsee sh-pääsykokeisiin pk-seudulla. :(
Paljon saitte pisteitä? Luulin et meni hyvin mut sainkin vain 35 pistettä. Wtf?!
Eikö niiden kutsujen pitäisi ensi tai viimeistään seuraavalla viikolla tulla jos on tullakseen?
51,5 pistettä, aika heikolta vaikuttais...
Joo lol 40 pojoo mahtaa jäähä kutsut saamatta :'D
51,5 ja TAMK monimuoto sosionomi tavoitteena.
49,70, vaikka olin laskenut, että vähän enemmän (55,10).
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helvettiä, tallensin vastaukset ja tarkistin kun oikeat vastaukset tuli esille, ja sen mun laskelman mukaan 63 miinuataen väärästä vastauksesta -1,3. Ja nyt tulee viesti, joka väittää että sain 10 pistettä :D waaaat , kenellä kannattaa lähettää valituksen tästä sotkusta
10p yhteensä? Siis mitä siinä spostissa luki?
Älkää hei masentuko vaikka pisteet tuntuis matalilta! Jos suhteutatte ne kevään malliin, niin vertailukelpoisia kevään rajoihin. Kertokaa tuloksenne 1.3:lla.
Sain 25,8 varmasti tulee kutsu..... :D
Täällä 53,5 pistettä. Sairaanhoitajaksi hain.