Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Wtf? Mäkö tässä olin kohtuuton?

Surullinen ja tyhmä vaimo :(
10.10.2016 |

Sattuipa tuossa semmonen juttu, että oltiin miehen kanssa hänen työpaikallaan käymässä ( mies saikulla) piti taloudellisten asioiden hoitoa varten käydä parit paperit. No, ensin mies joutui hoitamaan pari työjuttua kesto ehkä n. 10min. jona aikana mä juoksen taaperon perässä vahtimassa, ettei ipana riko mitään, kun joka paikkaa oli roplaamassa. Enkä valita siitä. Sitten siihen tuli muutama sen työkaveri ja (tässä vaiheessa ne työjutut oli hoidettu) ja vaihtouvat siinä kuulumisia, eikä siinäkään vielä mitään. Mutta kun juttu kesti ja kesti niin lopulta sanoin ihan nätisti, että hei mennäänkö ( lapsi rovelsi koko ajan paikasta toiseen ja mä perässä vahtimassa ja lisäksi oli vielä muualla asioita hoidettavana) niin ihan siinä työkavereiden edessä sano, että joo mennään ja mentiin kans. MUTTA autossa rupes valittamaan, että on se kumma kun ei saa edes kuulumisia vaihtaa työkavereiden kanssa. Eli siitä veti herneet nenään ja samaan syssyyn syytti mua hänen oikeuksien polkemisesta ja sano, et oon vittumainen akka.( mä oon ite niin tyhmä, etten tajua miksi ne herneet veti) ehkä n. puolen tunnin mykkäkoulun jälkeen kysyin, että oliko hän mielestään kohtuullinen ja jumalauta mikä huuto siitä alko; kuulema erota pitää ja mä oon todella vittumainen, joka haluu vaan polkee toisen oikeudet alleen jne. Pyysi kyllä huutoaan anteeksi, mutta ei sanojaan. Ja oli hiljaa koko loppuajo matkan ja meni mitään sanomatta nukkumaan.
Mulla on itellä tosi paha mieli ja tyhmänä mietin, että poljettiinko tässä mies oikeuksineen vai vaimo oikeuksineen lokaan? Mielipiteitä

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelussa on unohtunut yksi määräävä seikka: sairasloma.

Kun ihminen on kipeänä syystä tai toisesta, se vaikuttaa kokonaisvaltaisesti. Fyysiseen, sosiaaliseen ja henkiseen käyttäytymiseen. Silloin tollaisia ap:n kuvaamia tilanteita ei voi arvioida samoilla mittareilla kuin normaalissa tilanteessa.

Tuomio: tässä tapauksessa miehen käytös voidaan antaa anteeksi, pyytää hän sitä tai ei. Muistelkaamme itsekin miten yllättävällä tavalla olemme käyttäytyneet, kun olemme kipeänä / & saikulla. Ei sitä ihan oma itsensä ole kukaan.

Höpö höpö, ei vaikuta mulla ainakaan mitenkään, ellei ole joku aivan hirveä tilanne päällä ja silloin ei lähdetä käymään ihmisten ilmoilla, ainakaan töissä :)

Ihme SELITYKSIÄ ihmiset hyväksyy sille, että ovat aivan perseet.

Vierailija
42/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä, molemmat olivat kohtuuttomia. Ihmisiä on toki erilaisia, mutta itse kuulun niihin, joita inhottaa hoputtaminen. Jos siihen liittyy uusi rooli isänä, uudet velvollisuudet joihin ei ole vielä kasvanut, väsymys, nolatuksi tuleminen työkavereiden edessä, ja mitä vielä parisuhdekuonaa on mahtanut päästä kertymään - joo, voisi mennä itkupotkuksi. Se, että räyhää lapsen kuullen autossa, saattaa sekin osaltaan olla sitä, ettei vielä ole tajunnut olevansa oikeasti jonkun ihmisen isä.

Kuitenkin kypsymättömyys isäksi ja kyvyttömyys ottaa tilaa yhdessä kielivät siitä, että voi olla ymmärrysvajetta empatiapuolella. Jonkun isäihmisen olisi hyvä luennoida pojalle uusista velvollisuuksista.

Toisaalta, eipä aloittajallakaan ole vielä taitoa pitää taapero hallinnassa. Mutta eihän sitä voi tässä kohtaa odottaakaan.

Ai SUA inhottaa hoputtaminen? No, ajattele sitten vän toisia äläkä ole kuin aloittajan mies ja OTA niitä perheenjäseniäsi mihinkään missä haluat itsekkäästi ja itsekeskeisesti lörpötellä, koska se on SUSTA mukavaa. Opettele ajattelemaan muitakin kuin vain itsäsi!!!

10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaisit lapses olemaan kunnolla.

Vierailija
44/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä oot se nalkuttava akka! Mies tekee raskasta työtä ja nyt kun on kaikkensa antaneena sairauslomalla, niin sä vaadit ja vaadit! Anna miehen levätä välillä ja jutella kaveriensa kanssa! Marttyyriksi piti sitten heittäytyä vielä kaiken huipuksi! Täältä haet vittumaiselle ämmäkäytökselles sympatiaa toisilta samanlaisilta kaikkitietäviltä manipuloivilta ämmiltä! Parempi vaan kun miehen lähtis ja löytäis jostain rakastavan ja lempeän naisen joka tekee rakkaudesta mieheensä palveluksia hänelle, eikä ole tuollainen nalkuttava käärme!

Vierailija
45/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tollanen mies. Saattaa keskellä yötä puhjeta huutamaan ja kiroamaan täyttä häkää jostain edellisenä päivänä tapahtuneesta kokemastaan "epäoikeudesta", herättäen minut siihen. Kyseessä suunnilleen väärän värinen paita mulla päällä, tai en tajunnut just oikealla hetkellä moikata, tai erehdyin esim. soittamaan miehelle työpäivän aikana tms. (miehellä päivystystyö joka aamuisin jaettavien vuorojen mukaan, joten en todellakaan tiedä onko hän töissä vai ei, kun soitan). 

Jos taas joskus erehdyn itse herättämään miehen edes vahingossa keskellä yötä, seuraa siitä entistä kamalampaa huutoa & mekastusta.

Se tunne on tuttu, kun aina olen syyllinen kaikkeen - miehen mielestä.

Eikä todellakaan pidä sietää moista käytöstä. Ei kukaan halua tai ansaitse tuollaista osakseen, oli sitten töissä tai ei, lapsia tai ei, mies tai nainen jne.

Vierailija
46/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 46 jataa vielä sanomalla sen, että samankaltaisuus miehissämme yltää myös siihen, että riidat ratkaistaan aina mykkäkoulua pitämällä.

Eli ei ratkaista ikinä, ellen minä marssi suunnilleen kontaten ja anteeksipyydelleen miehen luo ja teen kaiken effortin sovintoon.

Ja tästä mies tietysti taas oppii, että näinhän ne ratkeaa, hänen ei tarvitse kuin mököttää.

En vaan kestä sitä painostavaa mykkyyttäkään. Joo, ei hyvä.

Vierailija
47/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaako ap:n mies koskaan lasta? Eli tajuaako, miten hankalaa vilkkaan taaperon kanssa voi olla tuollaisessa paikassa, joka ei ole lapsia varten suunniteltu, jossa voi olla rikkimenevää arvokasta tavaraa jne.

Ekana tulee mieleen, että miehen egoa on jotenkin loukattu kun olet uskaltanut kyseenalaistaa hänen tekemistään työkavereiden edessä. 

Nuo huonoitsetuntoiset miehet on niin nähty :(

Niin siis, et ollut ap minun mielestäni kohtuuton, jos ilmaisit halusi lähteä normaalilla äänensävyllä nalkuttamatta, piikittelemättä jne.

Vierailija
48/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa tilanteessa sanomallasi asialla tuskin on sinänsä merkitystä. Kuulostaisi siltä, että olet lohkaissut sen jotenkin todella vittumaiseen, syyttävään tai muuten vaan todella ärsyttävään ja vähättelevään sävyyn jos mies noin kimpaantui. Toki voi olla, että Ap:n käytös on huonoa ja tuo oli vain se oljenkorsi, joka nyt toi hermot kunnolla pintaan. Aloituksen kirjoitustapa kielii kyllä siitä, että Ap saattaa olla aika vittumainen riivinrauta. Siinä tapauksessa olisi hyvä opetella kommunikoimaan normaalisti tai saa joku päivä eropaperit eteensä ja silloin on usein liian myöhäistä vakuuttaa toinen muutosvalmiudestaan. Pahoittelut jos profilointini meni mönkään.

Vierailija
49/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitkällä saikulla ja pinna kireänä siitä vaivasta minkä vuoksi ei voi olla töissä?

Ylireagoitte molemmat

Vierailija
50/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella itseni tuohon tilanteeseen...

Mutta joo, ehkä olisin ratkaissut asian siten, että olisin nostanut lapsen isänsä syliin ja sanonut että sulle varmaan sopii että katsot vähän tän heikkieerikan perään siinä kun juttelette, mä voisin käydä ne meidän seuraavat asiat toimittamassa tässä välillä. heihei molemmat kullat, äiti tulee siinä noin puolen tunnin/tunnin päästä hakemaan.

Itsekin inhoan kaikenlaista odottelua. En tunke mielelläni miehen työpaikalle tai harrastuspaikoille hengailemaan, vaikka mies toisinaan pyytääkin. Jos on sovittu joku kyyti, että esim. minä haen miehen (hänen toivomuksestaan) jonkun pelireissun jälkeen hallilta, tai viihteeltä, niin edellytän että mies on sovittuna aikana lähdössä, eikä mun tarvi jäädä odottelemaan (pelinpurkua tai kännisten höpinää). Ajan saatossa tämä on tullut miehelleni erittäin selväksi, mutta toisinaan edelleen joskus häneltä joudun varmistamaan että haluatko tosiaan että tämä järjestellään näin että minä noudan etkä tule taksilla, koska tiedäthän että suutun jos et sitten ole lähdössä kun tulen hakemaan.

Vierailija
51/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä oot se nalkuttava akka! Mies tekee raskasta työtä ja nyt kun on kaikkensa antaneena sairauslomalla, niin sä vaadit ja vaadit! Anna miehen levätä välillä ja jutella kaveriensa kanssa! Marttyyriksi piti sitten heittäytyä vielä kaiken huipuksi! Täältä haet vittumaiselle ämmäkäytökselles sympatiaa toisilta samanlaisilta kaikkitietäviltä manipuloivilta ämmiltä! Parempi vaan kun miehen lähtis ja löytäis jostain rakastavan ja lempeän naisen joka tekee rakkaudesta mieheensä palveluksia hänelle, eikä ole tuollainen nalkuttava käärme!

Mun mies on todellakin saanut ja saa rakkautta multa ja paljon. Sä et tiedä mitä kaikkea olen hänen eteensä ja olon helpottamiseks tehnyt.

48 ja 49 ei en nalkuttanut vaan ihan normaalisti sanoin, et hei voitasko lähtee.

Ja mies muuten pyysi anteeksi

Vierailija
52/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei edelleenkään vastaa ihan perustavaan kysymykseen, miksi sinä tunget paikkoja tuhoavan kakarasi kanssa miehesi työpaikalle tiuskimaan ja hoputtamaan? 

Vierailija
53/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko siin työkavereissa ollu joku jota mies haluis tuupata? Nyt tuli pirttihirmu ja miehen piti taipua.

Vierailija
54/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko siin työkavereissa ollu joku jota mies haluis tuupata? Nyt tuli pirttihirmu ja miehen piti taipua.

Miehethän käyvät töissä vain työkavereita tuupatakseen. Jäimme kiinni.

Vierailija
55/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 olen jo vastannut,että mies itse halusi meidät sinne!

Ja 54&55 mieheni ei oo homo :)

Vierailija
56/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä 53 en tiuskinut

Vierailija
57/57 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen ja tyhmä vaimo :( kirjoitti:

53 olen jo vastannut,että mies itse halusi meidät sinne!

Ja 54&55 mieheni ei oo homo :)

Onko oma järjenkäyttö kovinkin haastavaa sinulle?