Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita rumia, jotka kärsivät ulkonäöstään?

Vierailija
10.10.2016 |

Kun näenkin heijastuksen omista kasvoistani, tulen välittömästi ärtyneeksi ja surulliseksi, en pysty kontrolloimaan näitä tunteita yhtään. En vain kestä katsella omia kasvojani, ne ovat minunkin mielestäni epämiellyttävät, ja muutkin antavat käytöksellään ymmärtää että kokevat minut vastenmielisen näköiseksi. Onko täällä muita, joilla on samoja tuntemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, en näytä edes normaalilta vaan olen jokin monsteri. Taviksetkin näyttävät hyvältä minuun verrattuna.

Vierailija
2/5 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettette kaipaa sääliä, mutta haluaisin vaan sanoa miten pahalta tuntuu teidän puolesta. Ei varmasti oo helppoa jaksaa tässä pinnallisessa maailmassa. Toivoisin, että tän fitness-buumin tilalle tulis rumis-buumi eli ei-niin-viehättävät oiskin tosi kuumaa kamaa...

💗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ettette kaipaa sääliä, mutta haluaisin vaan sanoa miten pahalta tuntuu teidän puolesta. Ei varmasti oo helppoa jaksaa tässä pinnallisessa maailmassa. Toivoisin, että tän fitness-buumin tilalle tulis rumis-buumi eli ei-niin-viehättävät oiskin tosi kuumaa kamaa...

💗

Nyt ei ole kysymys kulttuurellisista ja vaihtuvista kauneuskäsityksistä vaan synnynäisestä rumuudesta, jota ihmismieli vaistomaisesti hylkii koska ihmisen alitajuntaan menee se viesti, että epäviehättävä henkilö on huonoa geenimateriaalia eikä siksi sovellu lisääntymiseen, niin yksinkertaista se on. Meitä ohjaa biologiset vaistot ja vietit, olemme pohjimmiltamme eläimen tasolla. Rumuutta ei voi koskaan oppia sietämään eikä hyväksymään, ihmisen aivoihin on koodattu että meidän tulisi etsiä kaunis partneri, rumuus kielii kehityshäiriöistä ja erilaisista sairauksista. Siksipä on hirveä kohtalo etenkin naiselle, syntyä rumaksi. Ei sellaista kompensoida millään kultaisella luonteella tai säkenöivällä älyllä.

Vierailija
4/5 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ongelma. Mäkin olen ruma mutten mieti  sitä  24/7.Auttaa kun välttelee näyteikkunoita ja peilejä sekä hankkii parempaa ajateltavaa kuin oma napa.

Vierailija
5/5 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ongelma. Mäkin olen ruma mutten mieti  sitä  24/7.Auttaa kun välttelee näyteikkunoita ja peilejä sekä hankkii parempaa ajateltavaa kuin oma napa.

Kiva jos olet itse sinut rumuutesi kanssa, kaikilla asia ei ole yhtä yksioikoinen, ulkonäkö kun vaikuttaa moniin asioihin elämässä, jos et ole sitä sattunut huomaamaan. Ja kamalin tunne tässä koko jutussa on se, etten ole sinut itseni kanssa, itsetuntoni on aina ollut ihan olematon ja se vaikeuttaa ihan kaikkea, aina ihmissuhteista lähtien. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi