Jos naiset ovat niin seksin halukkaita niin miksi ovat silti passiivia?
Onhan miehen homma osoittaa kiinnostusta naiseen, saada nainen halukkaaksi ja kosteaksi sekä tietysti nussia/räplätä nainen orgasmiinsa. Nainenhan ei tätä kaikkea millään voi hoitaa ja ottaa roolia aktiivisesti vaikka ovat kuulemma hyvin seksuaalisia? Miehen vika jos seksuaalisesti nautinnollinen nainen ei laukea?
Vai onko niin, että naiset ovat seksuaalisia siinä mielessä että haluavat pitää miehen tyytyväisenä (antamalla panna itseään) jotta hyötyvät miehestä muuten?
Kommentit (51)
"Jos naiset ovat niin seksin halukkaita niin miksi ovat silti passiivia?"
Vastaus otsikon kysymykseen:
Ei, vaan sinä et ilmeisesti vain ole naisten mielestä fyysisesti haluttava seksikumppani, AP.
Itselleen sopivan partnerin kanssa naisilla seksi luistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sinä et ilmeisesti vain ole naisten mielestä fyysisesti haluttava seksikumppani, AP.
Mikä on itselle sopivaa ja miksi naiset ovat keskimäärin hyvin passiivisia? Odottavat mm. saavansa seksistä nautintoa ja odottavat miehen tekevän aloitteita. Miksi naiset eivät ota seksistä orkkuansa ja tee itse aloitteita?
Ei kannata yleistää, AP. Se mitä yleistät aloituksessasi pätemään kaikkia naisia, on totta niiden naisten kohdalla, joista sinulla on omakohtaista kokemusta. Eli silloin yhteinen tekijä näissä seksikokemuksissa olet sinä itse, eivät naiset homogeenisenä joukkona. Taitaisi siis olla peiliin katsomisen paikka sinulle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät, millaisia naiset ovat, kun sulla ei ole kokemusta seksistä tai seurustelusta?
Ai että ensimmäisessä vastauksessa pitää mennä henkilöön? Koet olevasi laadukas keskustelija?
Ei yleensä, mutta juuri sinun kohdallasi pitää. Et ole oikein voi arvostella toisen ihmisen keskustelun laadukkuutta, kun itse kirjoittelet koko valveillaoloaikasi tänne näitä "miksi naiset ovat niin typeriä, etteivät ole neitsyitä ja tule tänne minun kotiini tekemään aloitteita samalla, kun minä huorittelen heitä" -avauksia.
Naiset eivät halua panna kaikkea mikä liikkuu, toisin kuin miehet. Oikean miehen kanssa nainen on aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on itselle sopivaa ja miksi naiset ovat keskimäärin hyvin passiivisia? Odottavat mm. saavansa seksistä nautintoa ja odottavat miehen tekevän aloitteita. Miksi naiset eivät ota seksistä orkkuansa ja tee itse aloitteita?
Ks. kommentoijan nro 5 vastaus.
juuri sen takia ovat passiivisia kun tietävät/kuvittelevat olevansa niin hotteja, että saavat kyllä miehen tekemättä mitään.....kunhan vaan jaksavat hieman odotella.
juuri tämän takia en tykkää yhtään kun nykyään on niin paljon kauneuskilpailuja, ja koko ajan tulee uusia miss helsinki-voittajia, miss tampere, suomen neito ja vaikka mitä. tuollaiset tittelit eivät tee muuta kuin että ne nostavat näiden naisten itsetuntoa siihen pisteeseen etteivät naiset enää tee aloitetta itse kun ymmärtävät olevansa liian kuumia alentuakseen sellaiseen......
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät halua panna kaikkea mikä liikkuu, toisin kuin miehet. Oikean miehen kanssa nainen on aktiivinen.
Tasapuolisuuden nimissä kaiketi vastaavasti vain hyvä ja seksikäs nainen saa hyvää seksiä. Jos "mies on huono seksissä" niin sehän on vääränlaisen naisen vika.
Sä ajattelet seksiä runkkauksen näkökulmasta, koska et ole kokeillut muuta seksiä. Seksin tarkoitus on olla vuorovaikutuksellista, ei sellaista, että "orgasmi otetaan itse". Jos semmoista haluaa, pitää sitten vain jatkaa runkkailua.
Vierailija kirjoitti:
juuri sen takia ovat passiivisia kun tietävät/kuvittelevat olevansa niin hotteja, että saavat kyllä miehen tekemättä mitään.....kunhan vaan jaksavat hieman odotella.
juuri tämän takia en tykkää yhtään kun nykyään on niin paljon kauneuskilpailuja, ja koko ajan tulee uusia miss helsinki-voittajia, miss tampere, suomen neito ja vaikka mitä. tuollaiset tittelit eivät tee muuta kuin että ne nostavat näiden naisten itsetuntoa siihen pisteeseen etteivät naiset enää tee aloitetta itse kun ymmärtävät olevansa liian kuumia alentuakseen sellaiseen......
t. mies
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Sä ajattelet seksiä runkkauksen näkökulmasta, koska et ole kokeillut muuta seksiä. Seksin tarkoitus on olla vuorovaikutuksellista, ei sellaista, että "orgasmi otetaan itse". Jos semmoista haluaa, pitää sitten vain jatkaa runkkailua.
Ei vaan miksi nainen ei voi esimerkiksi ratsastaa miehellä eli laittaa pilluaan miehen kalun ympärille ees-taas siten että saa orkun?
Koska ihminen lajina ei ole tyhjästä tupsahtanut vaan evoluution tulos.
Evoluution kannalta lajinsäilyminen varmistuu parhaiten kun passiivinen naaras valkkaa sen tarmokkaimmin hässimistä haluavan uroksen.
Ehkä aloittaja ei ole kovin haluttava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on n. 8 miljardia ihmistä, joista puolet naisia. Jos pyöristetään summittaisesti, että täysi-ikäisiä naisia olisi vaikka 2 miljardia, niin siinä on jo 2 miljardia erilaista tapaa, mikä on naisille itselleen sopivaa. See my point? Haet jotain maagisia yleistoimitaohjeita, mutta naisek(kin) ovat yksilöitä, joilla on jokaisella omat henkilökohtaiset mieltymyksensä, joten heitä pitää ja kannattaa kohdella yksilöllisesti.
Tästä on puhuttu niin monta kertaa ennenkin, mutta kerrataan: naiset kyllä tekevät aloitteita, jos ja kun tapaavat heitä itseään kiinnostavan miehen. Naiset eivät yritä iskeä summamutikassa ketä tahansa miestä. Jos nainen ei tee aloitteita sinua kohtaan, hän ei ole kiinnostunut juuri sinusta.
Fiksumpi saattaisi tajuta, että kun miettii omia seksikokemuksiaan, yhteinen tekijä on miettijä itse. Naiset vaihtuvat, naisten passiivisesta käytöksestä kärsijä on sama. Luonnollinen johtopäätös totta kai on, että kaikissa naisissa on vika, miehessä ei ole mitään vikaa. Kumma juttu, kun tämän oivalluksen jälkeenkään ei asia korjaannu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan miksi nainen ei voi esimerkiksi ratsastaa miehellä eli laittaa pilluaan miehen kalun ympärille ees-taas siten että saa orkun?
No en mä saa tuolla tavalla orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasapuolisuuden nimissä kaiketi vastaavasti vain hyvä ja seksikäs nainen saa hyvää seksiä. Jos "mies on huono seksissä" niin sehän on vääränlaisen naisen vika.
Ei, vaan jokaisen ihmisen pitää löytää se toinen, joka on itselle hyvä ja sopiva, "se oikea". Ei kaikkien kanssa ole kemiaa. Viehättävyys on subjektiivista ja kauneus katsojan silmässä.
Vierailija kirjoitti:
"miksi naiset ovat niin typeriä, etteivät ole neitsyitä ja tule tänne minun kotiini tekemään aloitteita samalla, kun minä huorittelen heitä" -avauksia.
Repesin :D. Paras luonnehdinta palstamiehistä ikinä :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"miksi naiset ovat niin typeriä, etteivät ole neitsyitä ja tule tänne minun kotiini tekemään aloitteita samalla, kun minä huorittelen heitä" -avauksia.
Repesin :D. Paras luonnehdinta palstamiehistä ikinä :D.
En puhuisi miehistä monikossa, kun suurimman osan tuollaista svauksista tekee yksi henkilö.
Ai että ensimmäisessä vastauksessa pitää mennä henkilöön? Koet olevasi laadukas keskustelija?