Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset eivät pukeudu kauniisti ja arvokkaasti?

Vierailija
10.10.2016 |

Aika päällä on joku trikoopaita, tunika tai muu pelkkä rätti. "Housut" ovat leggingsit tai muut pillit.

Miksi harva pukeutuu arvokkaan näköisesti esim. kauluksellisiin paitoihin, mm. kaulukset tuo ryhtiä vaatteeseen toisin kuin suora trikoorätti.

http://de9luwq5d40h2.cloudfront.net/catalog/category/16ss_l3_poloshirt_…
http://d2h2vnfmmg5sct.cloudfront.net/catalog/category/women_linen_type5…

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pussitko sitten ovat kaunista ja arvokasta? Anna mun kaikki kestää..hehheh

Vierailija
62/68 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pitää pukeutua arvokkaasti ja asiallisesti uniformuun niin enpä enää vapaalla jaksa tälläytyä.Juhlat on erikseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta vastaan silti. Koska ei huvita. Paitapuserot ovat saatanasta, enkä halua näyttää tantalta.

Vierailija
64/68 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mihin on varaa. Jos et kestä katsoa niin teippaa luomesi umpeen, tanokki.

Vierailija
65/68 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei selkeasti ole asunut ulkomailla. Joka maassa on naita oman maan naisia vihaavia miehia, jotka vinkuvat, kun muunmaalaiset naiset ovat joka asiassa niin paljon parempia. Ihan niissa usean suomalaisen palvomassa Ranskassa ja Italiassakin.

Samoin joka maassa tavikset nayttavat taviksilta, ja eri asia sitten on julkkikset ja toihin pukeutuvat.

Vierailija
66/68 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei myydä kuin mustia roskapussivaatteita. Ne joilla on rahaa ja taitoa toki pääsee italiaan tai ranskaan ostoksille mutta muu väki saa sitten tyytyä rumiin suomivaatteisiin.

Vierailija
67/68 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäät vaatteet ovat usein epämukavia ja epäkäytännöllisiä ja aina kalliita (tai vaihtoehtoisesti huonolaatuisia). Pukeudun mukavuus ja liikkuminen edellä, koska minusta olen tarkoitettu liikkumaan ja tekemään, en katsottavaksi, vaikka ihan sievä nainen olenkin.

Linkitetyn kaltaiset paitapuserot sopivat lähinnä mallien vartalotyypille, eivät rintaville tai leveäharteisille (tekevät mittasuhteista naurettavat, eivät istu).

Vierailija
68/68 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän paljon mustia trikoita, mutta tykkään myös tuosta sliikistä tyylistä.

Miksi ei tule pidettyä? Ehkä se ei vaan sitten ole mun tyyliä.

Toteutan tyylikkäämpää pukeutumista laittamalla sifonkipaidan ja hameen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme