Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia pöljistä Huuto.net / Tori.fi ostajista

Vierailija
09.10.2016 |

Mä sain tuossa jokin aika sitten negapalautetta. Myin tuotteen, odottelin maksua koska vakioviesti menee aina ostajalle. Maksua ei näkynyt eikä kuulunut, mutta viikon päästä tuli negapalaute tyyliä että hän "onneksi en maksanut tuotetta sillä myyjä ei ole lähettänyt sitä. en suosittele"

Mitä vittua? Jos myöntää ettei maksa niin voiko olettaa saavansa mitään? Vakioviestissä lukee että postitan kun olen saanut maksun. Ja kyllä, olen varmasti todella epäluotettava myyjä kun olen varmentanut henkilöllisyyteni huuto.nettiin pankkitunnusten avulla, tunnus on useita vuosia vanha ja palautteita olen saanut satoja positiivisia, kaikki paitsi tämä yksi nega. Jos olisin aikeissa huijata ihmisiltä rahat pois myymällä jotain olematonta tavaraa, niin tuskin tekisin sitä millään vitun kahden euron dvd-elokuvalla. Hei haloo?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla asuvat ihmettelevät Tori kauppojani, että kuinka voit maksaa ventovieraan ihmisen tilille rahaa ennakkoon ja vain luottaa siihen että hän postittaa ostoksen. ehkä tallaista on nykyään vaan enää Suomessa. olkaamme kiitollisia että luottamusta yhteisiin pelisääntöihin vielä löytää. nimimerkillä kymmenet torikaupat, ja vain yksi huono kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan