Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia pöljistä Huuto.net / Tori.fi ostajista

Vierailija
09.10.2016 |

Mä sain tuossa jokin aika sitten negapalautetta. Myin tuotteen, odottelin maksua koska vakioviesti menee aina ostajalle. Maksua ei näkynyt eikä kuulunut, mutta viikon päästä tuli negapalaute tyyliä että hän "onneksi en maksanut tuotetta sillä myyjä ei ole lähettänyt sitä. en suosittele"

Mitä vittua? Jos myöntää ettei maksa niin voiko olettaa saavansa mitään? Vakioviestissä lukee että postitan kun olen saanut maksun. Ja kyllä, olen varmasti todella epäluotettava myyjä kun olen varmentanut henkilöllisyyteni huuto.nettiin pankkitunnusten avulla, tunnus on useita vuosia vanha ja palautteita olen saanut satoja positiivisia, kaikki paitsi tämä yksi nega. Jos olisin aikeissa huijata ihmisiltä rahat pois myymällä jotain olematonta tavaraa, niin tuskin tekisin sitä millään vitun kahden euron dvd-elokuvalla. Hei haloo?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ILMAISEKSI suurehkoa taulua. Ilmoituksessa luki selvästi, että ei kulkeudu minnekään. Joku mies kuitenkin laittoi viestiä ja kysyi, kulkeutuuko n. 3km päähän kodistani. Vastasin että ei, koska olen autoton. Hän sitten pokkana vielä kehtasi kysyä että miksi en tuo taulua bussilla hänelle. En vastannut sitten enää mitään.

Vierailija
22/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ne huutonetin ostajat, joiden kanssa kaupat ovat sujuneet ihan hyvin, mutta jotka ei laita palautetta ollenkaan. Tulee olo, että olikohan siinä myymässäni tuotteessa sitten jotain vikaa, vai mikä mättää kun ei voida kommentoida mitenkään. Olen itsekin jättänyt nämä "haamut" ilman palautteita ihan kostoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista eniten ongelmia on tullut, kun olen ollut antamassa jotakin tavaraa ilmaiseksi. Sen lisäksi, että rahan arvoinen tavara ei maksa mitään, minun pitäisi lähteä kantamaan se saajalle tai viemään autolla. Tämä siis silti, että olen jo ilmoituksessa kertonut, ettei ole kuljetus- tai kantoapua. Yhden naisen kanssa meni myös hermot, kun siirteli noutoaikaa useamman kerran ja kun lopulta tuli tavaraa noutamaan, oli yli tunnin myöhässä. Ihmiset ovat kyllä kiittämättömiä ja röyhkeitä.

Vierailija
24/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset torista on ihan pelkkää plussaa. Ne myyjät ehkä pitää minua ärsyttävänä ostajana, koska olin aina ruikuttamassa uusia kuvia ja tinkimässä hinnasta joitain kymppejä pois. Noh, aika usein sain ne kuvat ja kympit pois hinnasta joten kai kaikki osapuolet sitten olivat ihan tyytyväisiä. Nyt en ole ostellut torista mitään vähään aikaan, mutta paljon olen katsellut sieltä kaikkea. Mitään en ole myynyt siellä, joten sori siitä.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
25/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin kerran vanhaa kahden hengen ruokaryhmää, jotain ihan lastulevyä/muovia materiaaliltaan. Laitoin asianmukainen tekstin ja kuvat ilmoitukseen ja hinnaksi 20 €. Joku ukkeli sitten laittoi viestiä, että hän ostaa ja tulee hakemaan. Sieltähän se sitten tuli ja alkoi tinkiä, että 15 € tai hän ei ota sitä mukaansa! Vitutti kyllä, mutta se oli kuitenkin vanha ryhmä ja siitä piti päästä eroon niin annoin mennä. :D ja oli vieläpä joku toimitusjohtaja, ettei olisi pitänyt olla 5 eurosta kiinni...

Vierailija
26/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaja huutaa "osta heti"-hinnalla ja alkaakin huudon jälkeen ja kaupan sulkeuduttua tinkimään yksityisviesteillä hinnasta... käsittämätöntä touhua.

Toinen on nämä ilmoitettujen toimituskulujen tinkijät. Suostuisivat maksamaan tuotteesta niin ja niin vähän jos postikulut sisältyisivät hintaan. Jep.

Sitten on tuotteen noutajat, jotka unohtavat, kerta toisensa jälkeen, että juuri tänään olisi pitänyt tulla tuotetta hakemaan. Myyjä saa viestitellä ja soitella perään, että täällä nyt ostajaa odotellaan jo toista tuntia, oletko tulossa vai etkö löydä esim. oikeaan osoitteeseen....

Vierailija
27/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa möin kassillinen tytön vaatetta 25e joku tarjosi 1e.n koko kassillisesta missä oli ulkoilupukukin.

Vierailija
28/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina jaksanut ihmetellä, mitä myyjän päässä oikein liikkuu, kun hän ei millään osaa antaa tavarasta mittoja ja kokoja tyyliin pöytä 10 € tai kengät. Hei haloo! Ostajat eivät todellakaan ole selvännäkijöitä, jotka pienestä suttuisesta kuvasta pystyvät päättelemään, minkä kokoisista tavaroista on kyse. Tai sitten myydään tavaraa, josta todetaan, että kyllä varmaan pesemällä puhdistuu. Lasten kengät ovat toisinaan kuin suoraan kuraiselta pihalta ja niitä myydään lähes uuden veroisina. Oma lukunsa ovat risojen tavaroiden kauppiaat. Nyt kun emalituotteet ovat kovassa huudossa, myydään kolhuisia ja jopa ruosteisia emalikippoja Made in China hurjilla hinnoilla, Nämä kipot eivät ole uutenakaan maksaneet kuin euron pari, mutta nyt pyydetään silmää räpäyttämättä jopa 25 €. No eihän se ole hullu, joka pyytää, vaan se joka maksaa! 

Vierailija
29/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ilmoitukseen ettei tarjouksia oteta vastaan jos ne niin ärsyttää. Musta tarjoaminen kuuluu kaupantekoon.

Vierailija
30/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin torissa 47'' telkkaria hintaan 50€. Joku sälli laittoi viestiä, että "Maksan 40euroa ja voikko tuoda Ouluun?". Ei sitä matkaa ois ollukaan kun 200km. No vastasin että "Toki voin, jos maksat bensakulut", siihen se sanoi "No en maksa, ei kuulu mulle. Niin voisikko oikeesti tuoda??" Joo EN voi tuoda. Laittoi vieläpä monta viestiä, joissa inisi ja jankkasi asiaa. Vittu mikä idiootti.

Onneksi eräs toinen ostaja osti sen 50euron hintaan ja kävi hakemassa pois.

Vierailija
31/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myynnissä yksi juttu Facessa lastentarvikekirpparilla parhaillaan. Eräältä äidiltä tuli mulle yksitysviesti, että ostaa tuotteen. Vastasin, että kiva juttu, annoin osoitteen ja sopivat noutoajat. Nainen vastasi ja kyseli, että voisinko kertoa mitä olen myymässä. What the fuck! Eikös hänen se pitäisi tietää, kun tahtoo tuotteen ostaakin! 😂

Vierailija
32/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lisätietoja kyselevät ovat niitä jotka eivät todellakaan osta mitään.

Kysellään kaikki mahdollinen ja sitten kadotaan kokonaan.

Vierailija
33/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.netissä oli ainakin ennen useamman kappaleen huutokauppoja, eli samassa ilmoituksessa pystyi myymään useita samanlaisia tuotteita. Myin kahta festarilippua, ja joku ne huusikin. Tapasin ostajan juna-asemalla muutamaa tuntia ennen festareita, ja hänellä oli tassussaan vain yhden lipun hinta. "Ai en mä tajunnut..." Joo, kyllä siellä selvästi huuto.netin ilmoittamana luki, että hinta koskee yhtä kappaletta. Annoin sitten 50 prosentin alennuksen, kun en olisi saanut paperilippuja myytyä muuallekaan ennen tapahtuman alkua.

Toisen kerran olin kuskaamassa metallista ruukkua ostajalle, kun sain siihen kolhun. Ihan oma vika siis, ja vituttikin. Huutohinta oli 40 e. Näytin kolhua ostajalle, pahoittelin ja sanoin, ettei hänen tietenkään tarvitse tuotetta ostaa, mutta jos haluaa, niin myyn sen 20 eurolla. Ostaja vaikutti tyytyväiseltä, sanoi kolhun olevan mitätön ("se on muutenkin tulossa seinää vasten") ja kiitti hyvästä alennuksesta. Huuto.netissä odotti sitten negatiivinen palaute viallisesta tuotteesta ja kusettavasta myyjästä. Mjaaha. Olisipa sanonut päin naamaa, niin olisin roudannut ruukkuni veke tai pyytänyt ostajalta vastatarjouksen.

Vierailija
34/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myynnissä yksi juttu Facessa lastentarvikekirpparilla parhaillaan. Eräältä äidiltä tuli mulle yksitysviesti, että ostaa tuotteen. Vastasin, että kiva juttu, annoin osoitteen ja sopivat noutoajat. Nainen vastasi ja kyseli, että voisinko kertoa mitä olen myymässä. What the fuck! Eikös hänen se pitäisi tietää, kun tahtoo tuotteen ostaakin! 😂

Mitä ihmettä? :D

Vierailija
35/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen kerran olin kuskaamassa metallista ruukkua ostajalle, kun sain siihen kolhun. Ihan oma vika siis, ja vituttikin. Huutohinta oli 40 e. Näytin kolhua ostajalle, pahoittelin ja sanoin, ettei hänen tietenkään tarvitse tuotetta ostaa, mutta jos haluaa, niin myyn sen 20 eurolla. Ostaja vaikutti tyytyväiseltä, sanoi kolhun olevan mitätön ("se on muutenkin tulossa seinää vasten") ja kiitti hyvästä alennuksesta. Huuto.netissä odotti sitten negatiivinen palaute viallisesta tuotteesta ja kusettavasta myyjästä. Mjaaha. Olisipa sanonut päin naamaa, niin olisin roudannut ruukkuni veke tai pyytänyt ostajalta vastatarjouksen.

Ei vitun vitun vittu miten joku voi olla noin törkeä. Vittu mikä kusipää ostaja, olisi sanonut suoraan eikä itkisi netissä! Myötävitutus :(

Vierailija
36/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin kaupat isosta telkkarista, jota myin halvalla. Ostaja laittaa ujon tekstarin parkkipaikalta, että voisinko kantaa telkkarin autolleen, sillä hän on liikuntavammainen. Harmi, ettei kehdannut aiemmin kertoa! Jos mies ei olisi ollut auttamassa, en olisi yksin selkävaivaisena saanut telkkaria portaita alas.

Vierailija
37/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kun kerran myynyt.

Se vaan pikkasen ärsytti että kun sovittiin että tulee illalla kahdeksan aikaan, niin tulikin vasta kymmenen jälkeen.

Oli muutenkin vähä..no, outo. Kalja tölkki kädessä ja rööki huulessa ja sen röökin heitti keskelle pihaa.

Vierailija
38/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ostajat jotka luulee päättäväisiä mihin hintaan myyt tyyliin myyt vaikka pöytää hinnalla 100e ja sielä tulee viesti ilman tervehdyksiä tai nimiä jne jossa lukee "maksan 5e ja haen huomenna pois. Laita osote"

Vierailija
39/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ostajaehdokas ehdotti, että tulisi minun luokseni siivoamaan ja sillä kuittaisi ostoksen. Ei sillä, mutta möin uusia Mulberryn kenkiä, joidenka ovh oli lähemmäs tuhat euroa. Olin mielestäni alentanut hintaa jo varsin avokätisesti 250 euroon.

Vierailija
40/61 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ne huutonetin ostajat, joiden kanssa kaupat ovat sujuneet ihan hyvin, mutta jotka ei laita palautetta ollenkaan. Tulee olo, että olikohan siinä myymässäni tuotteessa sitten jotain vikaa, vai mikä mättää kun ei voida kommentoida mitenkään. Olen itsekin jättänyt nämä "haamut" ilman palautteita ihan kostoksi.

Ootko provo vai muuten vain hidas?? :D Jos sattuisit olemaan tosissasi, niin kerrottakoon että sinun tehtäväsi myyjänä on antaa palaute kaupankäynnistä heti, kun olet saanut ostajalta rahat ja yhteydenoton. Tämähän on se, jota sinä myyjänä arvioit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi