Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelli kämp. Voiko sinne tavan tallukka mennä?

Vierailija
09.10.2016 |

Ystäväni kanssa lähdettäisi rentoutumaan yöksi arjesta Helsinkiin ja mielellään maksettaisi laadusta. Ei olla kuitenkaan rikkaita, ei merkkivaatteita, emmekä kuuluisia. Ajetaanko sieltä pois jos vaatteet ei ole priimaa ? Millanen porukka siellä yleensäkkään käy?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi. Rahvaille riittää sokos hotels..

Kansoille? Sun pitää kirjoittaa että "rahvaalle". Ei "rahvaille".

Vierailija
22/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voitt mennä, olettehan maksavia asiakkaita. Oma valintani olisi kyllä Hotel Haven. En tykkää Kämpin överi prameasta tyylistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä. Itse varasin sieltä huoneen kun kävin venemessuilla. Ihan sinkku naisena menin ja olin kyllä otettu niin hyvästä kohtelusta. Ihana kokemus. Menkää ja nauttikaa!

Vierailija
24/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne tietää miten sä pukeudut ja paljonko rahaa sulla on, kun teet netissä huonevarausta? Ei siellä mitään luottotietoja ja tulotasoja kysellä. Vai meinaatko että ne käännyttää maksavat asiakkaat ulko-ovelta takaisin, jos ei ole Chanelia päällä?

Vierailija
25/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toki mistään :D meillä molemmilla tosin varmaan Suomen junteimmat sukunimet.

Vierailija
26/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkkivaatteita, mutta valmiita maksamaan yhdestä hotelliyöstä merkkivaatteen verran?

Vierailija
27/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluutte nauttia vaikkapa vaahtokylvyistä, niin ei kannata ainakaan kämppiin mennä. Siellä on jenkkityylinen amme, johon saa vettä vain n. napaan asti. Minusta Kämp ei ole sen rahan arvoinen mitä siellä pyydetään.

Ihan tavallinen amme siellä on ollut joka kerran kun olen siellä yöpynyt. Minä ainakin mahduin lillumaan siinä ihan hyvin.

Vierailija
28/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei toki mistään :D meillä molemmilla tosin varmaan Suomen junteimmat sukunimet.

Tyyliin möttönen tai virtanen ? En menisi. Dahlman, Harkimo tai Ekholm kävisi paremmin.

Vierailija
29/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ystäväperhe ulkomailta majoittui kerran Kämpissä ja heidän pieni poikansa tuumi hotelliin menin jälkeen, että nyt täytyy kyllä vaihtaa hotellia, kun täällä ei edes ole saunaa!

Vierailija
30/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi, mutta kannattaa edes yrittää pukeutua siistiksi ja olla näyttämättä laitapuolen kulkijalta. Palvelu saattaa olla aika nihkeää, jos haisevana ja muutenkin epäsiistinä menee.

Entä jos on keikalta tullut ökyrikas rokkitähti, jota henkilökunta vaan ei tunnista?

Vierailija
31/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, pitkäaikaistyötön, olen menossa sinne muutaman viikon päästä...

Ei se nyt NIIN kallis paikka ole. Esim.nyt näkyi olevan joku kampanja, että kaksi yötä yhden hinnalla.

Vierailija
32/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tuulipuvussa menkö..

Tuo juuri erottaa taviksen rikkaasta. Rikas menee vaikka uikkareissa ja kumppareissa jos siltä tuntuu.

Vierailija
33/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan voi tavikset mennä. Kannattaa käydä, onhan se ihan kokemus :) Me ollaan ihan tavisperhe ja ollaan oltu muutaman kerran, kolmen pienen lapsenkin kanssa.

Vierailija
34/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Kämp nyt niin hieno oo etenkään kv-tasolla.

Vierailija
35/35 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voitte mennä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme