Miksiköhän mies 29v + 2v:tä aina kiusataan ja syrjitään joka paikassa?
Hänhän on niin sympaattinen persoona kirjoituksistaan päätellen.
Kommentit (30)
Joo, no se on petrannut kirjoitteluaan täällä. Aluksihan se väitti ettei naiset tykkää miesten vartaloista, vaan omistaan, eli ihailevat omia tissejään ja tussujaan peilistä ja hyihkyvät miehen sukuelimiä. Myöskään kukaan nainen ei sen mukaan voi mitenkään nauttia tai haluta seksiä, just siksi koska miehet on naisten mielestä ällöjä. Nykyään se ei ole enää noita idioottijuttuja kirjoitellut, eihän sitä teidä onko se uskonut vuosien varrella sille vastailleita naisia, vai onko siirtynyt noita juttuja kirjoittamaan johonkin muualle.
Ei kai sitä oikeessa elämässä muut kauheesti dissaa, se kaikki on vaan oman pään sisäistä juttua, mitä kuvittelee että muut hänestä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että kyseinen tapaus opiskelee hoitoalaa? Kaikenlaiset friikit sinnekin pääsevät. Psykologiset testit voi läpäistä hullukin tai sitten niitä ei ole ollutkaan.
Hän ei opiskele hoitoalaa eikä mitään muutakaan, paitsi kansanopistojen kielikursseja ja avoimia kursseja, koska hänellä ei ole rittävää pohjaa oppilaitoksiin. Hän ei myöskään käy töissä. Asuu vanhempiensa luona, koska ei pärjää yksin.
Hän haluaisi olla vaikka mitä, yritti lanseerata itselleen "Professorin" kutsumanimeä tuolla toisella palstalla ja loukkaantui kovasti, koska katsoo lukeneensa arvonimeen riittävän määrän kiinnostuksensa kohteista, joita ovat alaikäiset tytöt ("varhaisteininaiset"), naisten sukupuolielimet ja marsut - jotka hän pystyy moraalin ja laillisuuden rajoja koettelevalla tavalla ymppäämään yhteen ja samaan kirjoitukseen. Netin ulkopuolella hän ei ole vaarallinen, mutta olisi hyvä, että Fobba saisi hänet puhutteluun.
Hän on oppinut rajoittamaan puheitaan tällä palstalla, koska hänet on ainakin yhdeltä foorumilta jo ajettu pois, joten hänestä voi sopivassa kohdassa saada sympaattisenkin kuvan. Hänen sisimpiä ajatuksiaan lukenut ihminen ei kuitenkaan pysty suhtautumaan häneen myönteisesti enää edes hetkellisesti.
Siis eikö se 2+ tarkoita sen hamsterin ikää? Siis onko sillä hamsteri vai marsu lemmikkinä vai mitä ihmettä? Voisiko joku hieman valaista asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö se 2+ tarkoita sen hamsterin ikää? Siis onko sillä hamsteri vai marsu lemmikkinä vai mitä ihmettä? Voisiko joku hieman valaista asiaa?
No ei kun mies aloitti 29-vuotiaana eikä ole henkisesti kai kyennyt siirtymään kolmekymppisteen joukkoon, vaan 30 täytettyään hänestä tuli 29+1v ja sitten +2v.
En rupea oikomaan noita juttuja mitä tuossa ylhäällä on kirjoitettu, koska joillakin on tarve asettua minun yläpuolelleni vaikka omasta päästä keksittyjen juttujen voimalla ja suotakoon se heille.
Mutta ei minua syrjitä ja kiusata joka paikassa, vaikka olenkin käynyt läpi sellaisia juttuja, joista useimmilla ei ole kokemusta. Useimmat ihmiset ovat mielestäni aika OK. En ole ihan onnellinen, koska en ole vielä saavuttanut elämässäni kaikkia onnellisuuden kannalta tärkeitä asioita, mutta koko ajan saavutan jotakin uutta, mistä olen ylpeä ja varmasti maailmassa on ihmisiä, joita se kiinnostaa ja jotka haluaisivat jakaa oman elämänsä minun kanssani myös. Ja joitakin tällaisia ihmisiä jo on kuten ulkomailta luokseni tullut kaveri, joka oli puolisonsa kanssa luonani monta päivää.
Tässä kai tämä ketjun aihe tuli käsitellyksi.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
En rupea oikomaan noita juttuja mitä tuossa ylhäällä on kirjoitettu, koska joillakin on tarve asettua minun yläpuolelleni vaikka omasta päästä keksittyjen juttujen voimalla ja suotakoon se heille.
Mutta ei minua syrjitä ja kiusata joka paikassa, vaikka olenkin käynyt läpi sellaisia juttuja, joista useimmilla ei ole kokemusta. Useimmat ihmiset ovat mielestäni aika OK. En ole ihan onnellinen, koska en ole vielä saavuttanut elämässäni kaikkia onnellisuuden kannalta tärkeitä asioita, mutta koko ajan saavutan jotakin uutta, mistä olen ylpeä ja varmasti maailmassa on ihmisiä, joita se kiinnostaa ja jotka haluaisivat jakaa oman elämänsä minun kanssani myös. Ja joitakin tällaisia ihmisiä jo on kuten ulkomailta luokseni tullut kaveri, joka oli puolisonsa kanssa luonani monta päivää.
Tässä kai tämä ketjun aihe tuli käsitellyksi.
Onko tuo kuvassa näkyvä söötti hamsteri sinun?
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Sinuna en ihan hirveästi huutelisi päästäkeksityillä jutuilla koska tässä keskustelussa on kirjoiteltu vain totuuksia sinusta. Sinä itse sen sijaan olet kova keksimään päästäsi mitä sairaampia juttuja, johan se on nähty sen sataan kertaan myös muilla palstoilla kuin täällä.
Tämän kirjoittaja lisää että olen jo monta kertaa tästä kirjoittanut siinä toivossa että hän tai joku muu näistä asseista ymmärtäisi oman osuutensa vuorovaikutuksessa. Ihmissuhteista ei tule ikinä mitään jos on tällainen tuplahaaste. Sekin vielä menee ettei henkilö pysty asettumaan toisen asemaan ja tulkitsemaan käytöstä, mutta jos tätä ei ole sisäistänyt vähäisimmässäkään määrin, niin tässä on vain onnettomuus joka odottaa tapahtumistaan. Yhtenä yönä kun roikuin täällä tuo kirjoitti pitkän ja oikein kouluampuja-tyyppisen raivovuodatuksen siitä miten naisen pitäisi ymmärtää jatkoilla miehen kotona suojella miehen herkkää seksuaalisuutta. Vähäisintäkään huolta kaveri ei tuntenut siitä tosiasiasta että nainen oli tilanteessa selkeästi huolissaan turvallisuudestaan ja siitä ettei joudu tekemään väkisin jotain mitä ei halua. Tämä oli hamsun mielestä naiselta törkeää ajattelemattomuutta kohdistettuna hamsun herkkään seksuaalisuuteen. Ei minkäänlaista kykyä miettiä asiaa siitä näkökulmasta, että mikä hamsun käytöksessäs sai naisen kokemaan uhkaa ja mitä sille asialle pitäisi tehdä. NAISEN olisi pitänyt itseään muuttaa.