Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Downshiftaajat-sarja

Vierailija
09.10.2016 |

Mitä pidötte? Katsellut ekat 8 jaksoa nyt putkeen. Hyvä sarja, joskin jatkuva huuto rasittaa. Miksi Iina on aina yhtä ilmeetön?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun ne ei voi vaa kertoo totuutta.

Vierailija
2/38 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin! Katoin kans kaikki jaksot hiljattain Areenasta. On hauska ja maisemat on tuttuja :D Toivottavasti jatkuis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa katsonut koko sarjan ja minusta on vapauttavaa, että kerrankin huudetaan ja kiroillaan kunnolla. 

Vierailija
4/38 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku tosi-tv vai näytelty sarja? Kiinnostaa!

Vierailija
5/38 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iinan nariseva ääni ärsyttää. 

Jussi Vatanen taas antisankarin roolissa, jatkoa Kimmolle siinä mielessä.

Mikko Leppilampi on aina hajuton ja mauton, kyllästyttää.

Niina Lahtisen vaativa, nalkuttava prinsessavaimo on aika osuva, joskin hänellä on aika voimakkaat maneerit.

Satun ja aaron kyylä-äiti ottaa päähän.

Kyllä tuota katsoo, ei tätä kotimaista tarjontaa ole liikaa.

Vierailija
6/38 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jatkuukin. Marraskuussa uudet rikastumisesta kertovat jaksot.

Vierailija
7/38 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijävalintojen perusteella olin aika skeptinen tätä sarjaa kohtaan. Aika kuluneita naamoja ja varsinkin Leppilampi ärsyttää.

Pakko kuitenkin myöntää, että tykkään tästä, paljon! Jäin koukkuun jo ekassa jaksossa. Ääripäitä on tietysti liioiteltu aika voimakkkasti, mutta ei se tällaisessa komediasarjassa haittaa.

Vierailija
8/38 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä sarja.

Selkeä ja visuaalisesti yksinkertainen, vain muutama näyttelijä, ei lapsia, sen vuoksi tyylikäs kokonaisuus. Rauhallinen ja mukava tunnelma. Kaikki henkilöt pidettäviä.

Vierailija
9/38 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Areenasta putkeen just. Kiva, kevyt, erittäin hyvä ja luonteva dialogi. PP munasillaan teki kyllä heikkoa. Kiva jos tulee jatkoa.

Vierailija
10/38 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä vanhaa ketjua, kun nyt vasta näitä jaksoja katson. Miksi ihmeessä Anna-Leena Härkönen on äidin roolissa? Ei Kuustonen ja Leppilampi nyt enää ihan parikymppisistä enää mene.

Ottaa päähän tuo Kuustosen hahmo. Jotenkin tuo jatkuva kiroilukin tuntuu väkinäseltä.

Onko tällaisia ihmisiä oikeasti?

Vierailija
11/38 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin sarjasta, katsottiin miehen kanssa se Areenasta yhden viikonlopun aikana. :D

Hyviä hahmoja, vauhdikkaasti etenevä juoni ja hauskojakin kohtauksia välillä. Musta se kiroilu oli ehkä tuotu siihen mukaan niin että raha ei tuo käytöstapoja vaan sorrutaan ihan yhtälailla niihin wt-maneereihin? Tai jotain sinnepäin. Ja itse ymmärsin että hahmot olivat iältään 27-35, kyllä silloin voi olla tuon ikäinen äiti (joka sekaantuu asioihin).

Pidin myös sen Vantaan kaksion (vai yksiön?) sisustusratkaisuista. :D sekaisin design-lamppuja ja lasten liimaamia tarroja vaatekaapin ovessa.

Mikä ehkä vähän ärsytti oli se perhekeskeisyys, ilmeisesti kavereille esittäminen oli helppoa (koska heitä ei kenelläkään tuntunut olevan pl. yksi kaljakaveri ja slummituristit) ja ainoa kenen mielipiteestä piti huolehtia oli äiti ja sisarus puolisoineen. :D

Loppu oli kyllä plaah enkä tajunnut sitä kuviota ihan kokonaan, siis pois lähtöä ja asian salaamista... (Enkä halua spoilata tämän enempää).

Vierailija
12/38 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole enempää keskustelua. Oon katsonut kaksi ekaa ja pitkästä aikaa hyvä sarja! Tykkään myös ex-onnelliset sarjasta, mutta se on jotenkin 'lässyttävä' tähän verrattuna.

Vierailija
13/38 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä ole enempää keskustelua. Oon katsonut kaksi ekaa ja pitkästä aikaa hyvä sarja! Tykkään myös ex-onnelliset sarjasta, mutta se on jotenkin 'lässyttävä' tähän verrattuna.

Minusta se on toinen katsottava kotimainen ohjelma Ex-Onnellisten lisäksi tällä hetkellä.

Vierailija
14/38 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Kiva bongata tuttuja maisemia ja nähdä näyttelijöitä näillä kulmilla. Tosin ei täällä nyt ihan niin ankeaa ole...

Vierailija
15/38 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenköhän vauva se vauva"näyttelijä" oli oikeasti? Onko Iina saanut omansa jo kun näitä on kuvattu?

Vierailija
16/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin kokonaisuudessaan ihan katsottava sarja. Joskin loppua kohti menee vähän överiksi ja erityisesti viimeinen jakso tuntuu olevan kuin krapulassa leikattu, vai voiko joku selittää sen  Iinan hahmon motiiveja.

Vierailija
17/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin sarjasta, katsottiin miehen kanssa se Areenasta yhden viikonlopun aikana. :D

Hyviä hahmoja, vauhdikkaasti etenevä juoni ja hauskojakin kohtauksia välillä. Musta se kiroilu oli ehkä tuotu siihen mukaan niin että raha ei tuo käytöstapoja vaan sorrutaan ihan yhtälailla niihin wt-maneereihin? Tai jotain sinnepäin. Ja itse ymmärsin että hahmot olivat iältään 27-35, kyllä silloin voi olla tuon ikäinen äiti (joka sekaantuu asioihin).

Pidin myös sen Vantaan kaksion (vai yksiön?) sisustusratkaisuista. :D sekaisin design-lamppuja ja lasten liimaamia tarroja vaatekaapin ovessa.

Mikä ehkä vähän ärsytti oli se perhekeskeisyys, ilmeisesti kavereille esittäminen oli helppoa (koska heitä ei kenelläkään tuntunut olevan pl. yksi kaljakaveri ja slummituristit) ja ainoa kenen mielipiteestä piti huolehtia oli äiti ja sisarus puolisoineen. :D

Loppu oli kyllä plaah enkä tajunnut sitä kuviota ihan kokonaan, siis pois lähtöä ja asian salaamista... (Enkä halua spoilata tämän enempää).

Niin, en minä sitä sanokaan, ettei hahmoilla voisi olla sekaantuvaa äitiä, vaan sitä, että miksi sitä roolia esittää aina ikäistään paljon nuoremmalta näyttänyt Härkönen. Mitä hän oikeasti on, jotain 50. Ei oikein mene läpi, että on lähes nelikymppisten äiti.

Vierailija
18/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mielestäni oikein hyvä kotimainen sarja, vaikka viimeinen jakso oli keksimällä keksitty ja lässäytti kokonaisuuden. Se olisi pitänyt jättää vaille loppuratkaisua ja avoimeksi jatkokausille vrt. Solsidanin jaksot, joissa ei yritetä tehdä mitään varsinaista päätöstä kauden päättyessä.

Se kiroilu ja huuto oli vaivaannuttavaa ja epämiellyttävää.

Vierailija
19/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en minä sitä sanokaan, ettei hahmoilla voisi olla sekaantuvaa äitiä, vaan sitä, että miksi sitä roolia esittää aina ikäistään paljon nuoremmalta näyttänyt Härkönen. Mitä hän oikeasti on, jotain 50. Ei oikein mene läpi, että on lähes nelikymppisten äiti.

Minusta äiti esitti olevansa 55-60 ja lapset 25-35. Olisin kyllä laittanut Sadun pikkusiskoksi. 

Vierailija
20/38 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 vuotta vanhempi Leppilampea. Täytyy kyllä tosissaan yrittää unohtaa hänen oikea ikänsä sarjaa katsoessa. Napakka mamma kyllä rooliinsa, ei yhtään tylsä.