Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kätilö jätti emättimen aukon ISOKSI! =(

Vierailija
07.03.2006 |

Eilen harrastettiin ekaa kertaa seksiä synnytyksen jälkeen (siitä 1kk) ja ei tuntunut (ainakaan mun mielestä) enää samalta (lue yhtä hyvältä ja " tiukalta" ) kuin ennen =(

Mies ei tietenkään uskaltanut(?) sanoa mitään.

En revennyt pahasti (viisi tikkiä tuli) ja omasta mielestä synnytys oli helppo ja pystyin istumaan jo samantien synnytyksen jälkeen kunnolla.

Nyt eilisen sekstailun jälkeen uskaltauduin katsomaan alas peilin avulla ja ihan niinkuin ennenkin on paikat muuten, mutta emättimen suuaukko on nyt n.5cm " pitkä/iso" kun ennen oli n.3cm =(

Ei siis ihmekään et uppos niin helposti ilman liukkariakin! Oon jumppaillut lantion pohjan lihaksia, mutta eipä enää aukossa tiukkuutta ole. _En myöskään enää tuntenyt kun miehen siemensyöksyä (ollenkaan) mun sisällä kun ennen tunsin.

Kyllä ottaa päähän toi asia kun sille ei voi enää mitään =(

Miten muut ootte palautuneet synnytyksestä??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän se näki miltä se näytti ennenkuin vauva tuli ulos!

Vierailija
2/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tervettä limakalvoa voi ommella kiinni, tikithän ovat sulavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie 9 kk, että jospa antaisit elimistölle aikaa palautua, niin voi paikatkin vielä tuntua entisenlaisilta myöhemmin.

Vierailija
4/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule valopää. Synnytyksestä toipuminen voi kestää vuodenkin ja sinä aikana paikat tiukkenee ihan kummasti. Ei se nyt mikään ihme ole jos kuukauden päästä ponnistamisesta yms on paikat vielä vellinä.

Jos tämä tilanne on vuoden päästä niin vasta rupeisin miettimään. Voi hyvänen aika.

Vierailija
5/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa olet nyt edes kuukauden jälkeen palautunut ennalleen synnytyksestä. Fyysisten muutosten palautuminenhan kestää pari vuotta. Jatka vaan harjoituksia, kyllä siitä hyvä tulee..

Vierailija
6/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis SYNNYTYSHÄN sitä alapäätä löysyttää, eikä sitä ompelemalla kasaan saa. Siis mieti nyt. Jos ommellaan tuosta vaan toinen kämmen kiinni toiseen ja odotetaan että tikit sulaa, niin mitä luulet jääkö ne yhteen? Kuten kätilö mainitsi, ei tervettä limakalvoa voi ommella! Repeymät on sinulta varmasti ommeltu umpeen, mutta lopulle ei ole taikatemppuja. Lantionpohjatreeniä vaan! Tosin se treenikään ei sitä suuaukkoa pienennä. Aika parantaa hiukan, mutta kyllä synnyttäneen alapää muuttuu, etkö sitä tiennyt?

Vierailija
7/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli vielä tossa vaiheessa alapää kuin onkalo! anna ajan mennä, niin kyllä se siitä palautuu!

Vierailija
8/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy sanoa ettei se tahtia haittaa. Itse ainakin oon jumpannut ahkeraan omaa alapäätäni ja se toimii. Väliliha on mennyttä mikä mennyttä.

Vierailija
9/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kätilö mikään plastiikkakirurgi ole. :)

Vierailija
10/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

he he he....nyt mennee sit äijäs vieraisiin kun oman muijan toosa niin iso.

Vierailija
11/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen synnytystä! Varsinaista valopääporukkaa täällä...

Vierailija
12/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se kätilö sitä on tiukentamaan...?! Mikä ihmeen olettamus se edes on että pitäisi paikkojen palautua olla samaan kuntoon ku ennen synnytystä?

Sitäpaitsi mä en oo koskaan tuntenut siemensyöksyä, vaikken ookaan vielä synnyttänyt. Ja paikat on kyllä luonto suonu ihan timmeiksi, eikä mikskään nyrkin mentäviksi.

Vierailija
13/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ennen synnytystä! Varsinaista valopääporukkaa täällä...

Ja varsinkin kun siitä seksistä nauttii ihan toisenlailla kuin ennen synnytystä. Ja toiseksi, en varmaan ilman synnytystä tajuais tehdä emätinjumppaa.

t:11