Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttareiden kustannuksista, auttakaa...

Vierailija
07.03.2006 |

Eli oletko ollut järjestämässä tai mukana polttareissa? paljonko kulut ovat olleet per nenä? tai mikä olisi mielestäsi kohtuullinen summa jonka jokainen maksaisi?

Minua pelottaa, että kustannukset nousevat pilviin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joku aina pahoittaa mielensä, morsian tai järjestäjä. Parikymppiä on maksettu, mutta meillä ei mitään pröystäileviä juttuja ole ollutkaan, vaan morsiamelle jokin juttu: valjakkoajelu, ratsastusta, meikki, hieronta, tms. Ja sitten jossain mökillä saunoen ja itse tehdyt ruuat.

Vierailija
2/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin saunaan ja syömään vaan kaveriporukalla. Hinta kuitenkin varmasti väkisinkin minimissään 20e/hlö, kun juhlakalun kulut on hoidettava, jollei ruokia tehdä porukalla ja toisaalta saunota jonkun omassa saunassa.

Muistaakseni itse maksoin viime kesänä 25e ja mies 40e polttareista + molempien omat kulut (syömiset, juomiset, sisäänpääsymaksut ja taksit) päälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ehdoton maksimi on 50¿, koska aina joukkoon mahtuu vähävaraisempiakin polttarivieraita ja jos hinta nousee yli tuon, moni tällainen jättää sitten juhlat väliin mieluummin. Jos ei kehtaa suoraan sanoa, että rahasta on tiukkaa, niin sitten tekosyynä on jokin työmatka, lapsen sairaus, sukujuhlat tms.

Vierailija
4/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea summa sanon minä... Mutta vaikea valittaa kun en ole päässyt suunnittelemaan! pakko vaan maksaa jos haluan osallistua.

Vierailija
5/5 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan liikaa, mutta kaveri sai kyllä toiminnalliset polttarit...