Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen 175cm, turnoff pituus?

Vierailija
09.10.2016 |

Jos nainen on hieman reilu 175cm, onko tämä pituus täydellinen turnoff? Olettaen ettei nyt ole muuten ollenkaan isokokoinen nainen, vaan 56kg, kapeat olkapäät, pitkät jalat, todella pyöreä peppu kuitenkin ratsastuksesta johtuen. Rehellisesti käsi sydämellä voin sanoa omaavani tällaisen vartalon: https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rj…

Eilen kuitenkin baarissa ollessani tunsin oloni jotenkin liian pitkäksi naiseksi :( ja olen 19v huonolla itsetunnolla varustettuna

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi mulle olisi turn-off. Mielestäni naisen kuuluu olla siro ja pieni, en tykkää yhtään tästä trendistä kun suomalaiset naiset monet ovat jopa vankkarakenteisimpia kuin monet miehet. Hirveän epänaisellista. Tiedän, tiedän, olen epäreilu kun sanon näin koska eipä sitä ihminen omalle pituudelleen mitään voi.

Vierailija
2/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla? Ihan normaali pituus, eikä ole kyllä mikään syy häpeilyyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali pituus. Harvalla miehellä on sellaista vaatimuslistaa kuin naisilla, että naise pitäisi olla juuri tietynlainen.

Muista vain, että itsevarmuus on seksikästä. Vaikka olisit 195 cm pitkä, niin parempi kävellä ryhti suorana kuin lytyssä.

Vierailija
4/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä pitää lyhyemmistä.

Vierailija
5/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi mulle olisi turn-off. Mielestäni naisen kuuluu olla siro ja pieni, en tykkää yhtään tästä trendistä kun suomalaiset naiset monet ovat jopa vankkarakenteisimpia kuin monet miehet. Hirveän epänaisellista. Tiedän, tiedän, olen epäreilu kun sanon näin koska eipä sitä ihminen omalle pituudelleen mitään voi.

Etkö tiedä maailman kuumien naisten pituuksia, ihan vaan ihmettelen tota sun kommenttia.

Vierailija
6/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva varmaan kävellä kun otsa osuu koko ajan ovenkarmeihin yms.

Vierailija
7/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä maailman kuumien naisten pituuksia, ihan vaan ihmettelen tota sun kommenttia.

Minulle naisen ideaalikoko on luokkaa 165/50.

Vierailija
8/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Paino sen sijaan vähän olisi, vaikuttaa turhan hoikalta

Vierailija
9/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja B-kupin kiinteät rinnat joita ei ole imetetty.

Vierailija
10/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 174 cm ja vientiä on riittänyt!

Vierailija
11/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva varmaan kävellä kun otsa osuu koko ajan ovenkarmeihin yms.

Miehillä ei varmaan sitten otsa osu mihinkään? :D Kuitenkin miesten keskipituus 178

Vierailija
12/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, pieni mies tykkää pienistä naisista.

Minun kaverimieheni kokoa 192 cm ja 90 kg totesi aikanaan, että ainoat ulkonäölliset kriteerit naiselle on, ettei hän ole itseä pidempi eikä painavampi. Vaimo on ollut jo 15 vuotta kokoa 180/65.

Vierailija
13/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se vaan niin, ettei pituus ole naisella plussaa.

Mä olen 175cm eli en ihan järkyttävän pitkä, mutta pituuteni ja yleisesti ruumiinkokoni varmasti vaikuttaa siihen, ettei mistään oikein tule mikään.

Kyllähän mua voi panna eikä mua se sinänsä haittaa kun seksistä tykkään, mutta en ole ns. pariutumismateriaalia.

Tällä palstalla on sanottu, että en vaan ole tarpeeksi "tasokas" ulkoisesti enkä oikeasti keksi ulkonäöstäni muuta niin suurta vikaa kuin naiseksi pitkähkö ja epäsiro runko.

Kasvot on ihan kauniit (ok, nenä hieman pitkähkö mut sopii naamaani) ja vartalon malli ok, mutta pitkä.

Eikä mikään hentoisin (~60kg).

Löytyy niitä miehiä joille pituus ei ole ongelma, mutta harvemmin Suomesta.

Ota suosiolla joku ns. machokulttuurista tuleva, ehkä hieman vanhempi mies (vanhemmat miehet on helpoimpia, niille kelpaa lähes kuka vaan kunhan vaan on nuori).

Sellainen jolla on rahaa, niin raha vähän edes kompensoi puuttuvia tunteita.

Tai sitten vaan elät yksin, kuten minä.

Yksinkin on ihan hyvä ja saa tavallaan rusinat pullasta.:)

N24

Vierailija
14/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama minkä pituinen nainen on.

Vierailija
15/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buu, noin nössö ja epäitsevarma teini ei ole ikinä seksikäs.

Vierailija
16/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes 190cm haittaisi, terveisin 198cm mies.

Vierailija
17/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on melkein kaikille muillekin.

T: mies

Vierailija
18/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen trendi? Miksi puhut trendistä kerran tiedät ettei sille pituudelleen ym. voi mitään.

Vierailija
19/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen trendi? Miksi puhut trendistä kerran tiedät ettei sille pituudelleen ym. voi mitään.

Miksi Suomessa naiset ovat niin jumalattoman romuluisia?

Vierailija
20/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se kieltämättä on aika epänaisellista, kun nainen on kauhean pitkä. Ei siinä ole hyvä olla miehenä vierellä. Sitä miehet kuitenkin haluaa usein olla, selvästi naista isompia. Ei varmaan ole iso ongelma jollekin +190 cm miehelle.

-mies