Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen 175cm, turnoff pituus?

Vierailija
09.10.2016 |

Jos nainen on hieman reilu 175cm, onko tämä pituus täydellinen turnoff? Olettaen ettei nyt ole muuten ollenkaan isokokoinen nainen, vaan 56kg, kapeat olkapäät, pitkät jalat, todella pyöreä peppu kuitenkin ratsastuksesta johtuen. Rehellisesti käsi sydämellä voin sanoa omaavani tällaisen vartalon: https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rj…

Eilen kuitenkin baarissa ollessani tunsin oloni jotenkin liian pitkäksi naiseksi :( ja olen 19v huonolla itsetunnolla varustettuna

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hieman reilu 175cm, onko tämä pituus täydellinen turnoff? Olettaen ettei nyt ole muuten ollenkaan isokokoinen nainen, vaan 56kg, kapeat olkapäät, pitkät jalat, todella pyöreä peppu kuitenkin ratsastuksesta johtuen. Rehellisesti käsi sydämellä voin sanoa omaavani tällaisen vartalon: https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rj…

Eilen kuitenkin baarissa ollessani tunsin oloni jotenkin liian pitkäksi naiseksi :( ja olen 19v huonolla itsetunnolla varustettuna

165 on turn on naisella, eli hyvä

Vierailija
22/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 ja nuorena riitti kiinnostuneita. 194 cm mieheni kanssa kuitenkin pidetty yhtä jo 25 vuotta. Esikoistytär on 177 cm, ja vakiintuneesti seurustellut yli neljä vuotta. Ehkä yläasteella kun pojat oli vielä ihan pikkuisia muistan hävenneeni pituuttani. En sen koommin. Ehkä pitkät naiset eivät niin paljoa kiinnosta lyhyitä miehiä, mutta pitkiä on ihan riittävästi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni pitkistä tykkää. Yksi sinkuksi jäänyt kaveri sanoi toivovansa vähintään 175 cm naista, koska ovat kuulemma poikkeuksetta sopusuhtaisempia ruumiinrakenteeltaan, kuin 160-senttiset peukaloliisat. Itse olen 172cm ja 64kg, siro, mutta lihaksikas ja aina on vientiä riittänyt, jopa itseäni lyhyemmiltä. Käytän usein korkokenkiäkin.

Ennen inhosin pituuttani, mutta nyt 26-vuotiaana olen oppinut tykkäämään siitä ja ihailen pitkiä naisia, jotka kantavat itsensä ylväästi!

Vierailija
24/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi mulle olisi turn-off. Mielestäni naisen kuuluu olla siro ja pieni, en tykkää yhtään tästä trendistä kun suomalaiset naiset monet ovat jopa vankkarakenteisimpia kuin monet miehet. Hirveän epänaisellista. Tiedän, tiedän, olen epäreilu kun sanon näin koska eipä sitä ihminen omalle pituudelleen mitään voi.

Etkö tiedä maailman kuumien naisten pituuksia, ihan vaan ihmettelen tota sun kommenttia.

Minulle naisen ideaalikoko on luokkaa 165/50.

Niin on melkein kaikille muillekin.

T: mies

Siis lyhyille miehille

Vierailija
25/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan se vaan niin, ettei pituus ole naisella plussaa.

Mä olen 175cm eli en ihan järkyttävän pitkä, mutta pituuteni ja yleisesti ruumiinkokoni varmasti vaikuttaa siihen, ettei mistään oikein tule mikään.

Kyllähän mua voi panna eikä mua se sinänsä haittaa kun seksistä tykkään, mutta en ole ns. pariutumismateriaalia.

Tällä palstalla on sanottu, että en vaan ole tarpeeksi "tasokas" ulkoisesti enkä oikeasti keksi ulkonäöstäni muuta niin suurta vikaa kuin naiseksi pitkähkö ja epäsiro runko.

Kasvot on ihan kauniit (ok, nenä hieman pitkähkö mut sopii naamaani) ja vartalon malli ok, mutta pitkä.

Eikä mikään hentoisin (~60kg).

Löytyy niitä miehiä joille pituus ei ole ongelma, mutta harvemmin Suomesta.

Ota suosiolla joku ns. machokulttuurista tuleva, ehkä hieman vanhempi mies (vanhemmat miehet on helpoimpia, niille kelpaa lähes kuka vaan kunhan vaan on nuori).

Sellainen jolla on rahaa, niin raha vähän edes kompensoi puuttuvia tunteita.

Tai sitten vaan elät yksin, kuten minä.

Yksinkin on ihan hyvä ja saa tavallaan rusinat pullasta.:)

N24

Mitä helvettiä taas kerran :DDDD ap on mallin mitoissa ja sinä latelet hänelle tuollaisen loppuelämän tuomion?

Vierailija
26/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselee ikisinkkuja, niin ei heissä ole ulkoisesti mitään yhteistä tekijää. Ei edes se pituus.

Vierailija
27/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 190 cm nainen ja mulla on mies. Vähän lyhyempi. EIpä haittaa ketää.

Vierailija
28/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi mulle olisi turn-off. Mielestäni naisen kuuluu olla siro ja pieni, en tykkää yhtään tästä trendistä kun suomalaiset naiset monet ovat jopa vankkarakenteisimpia kuin monet miehet. Hirveän epänaisellista. Tiedän, tiedän, olen epäreilu kun sanon näin koska eipä sitä ihminen omalle pituudelleen mitään voi.

Etkö tiedä maailman kuumien naisten pituuksia, ihan vaan ihmettelen tota sun kommenttia.

Eli tuon kommentoijan pitäisi mukauttaa omaa seksuaalisuutaan sen mukaiseksi, minkä pituisia jotkut missit ja supermallit ovat? Vai mikä vittu tämän viestin pointti oli?

Vierailija
29/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita pieniä ja siroja naisia ei vaan katukuvassa näy!

Vierailija
30/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.

Äitini vm. 1941 oli jo  172 cm ja isäni 185 cm.

Itse olen 181 cm nainen ja mieheni on 188 cm.

Olen saanut lähinnä positiivista huomiota, paitsi niiltä miehiltä jotka eivät kestä omaa pituuttaan ja sehän ei ole minun ongelmani.

Vierailija
31/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tuon kommentoijan pitäisi mukauttaa omaa seksuaalisuutaan sen mukaiseksi, minkä pituisia jotkut missit ja supermallit ovat? Vai mikä vittu tämän viestin pointti oli?

Mä olen 176cm ja todella sirorunkoinen (huom. tyhmille, pituus ja sirous eivät ole suoraan verrannollisia keskenään) ja mielestäni olen saanut parhaimman kropan millaista olla voi. Monet ehdottelevat mallintöitä ja miehiä riittää. Lyhyet eivät kelpaa minulle, koska olen mielestäni parempaa kastia, aivan sama mitä muut ajattelevat. Olen hyvin seksuaalinen nainen, jonka miehetkin huomaavat näemmä olemuksestani. Ota sinäkin tämä asenne ja nauti elämästäsi hyvä kastisten joukossa!

Vierailija
32/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 170 centtiset naiset on kääpiöitä

Vierailija
33/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 176cm ja todella sirorunkoinen (huom. tyhmille, pituus ja sirous eivät ole suoraan verrannollisia keskenään) ja mielestäni olen saanut parhaimman kropan millaista olla voi. Monet ehdottelevat mallintöitä ja miehiä riittää. Lyhyet eivät kelpaa minulle, koska olen mielestäni parempaa kastia, aivan sama mitä muut ajattelevat. Olen hyvin seksuaalinen nainen, jonka miehetkin huomaavat näemmä olemuksestani. Ota sinäkin tämä asenne ja nauti elämästäsi hyvä kastisten joukossa!

Narsismi on persoonallisuusHÄIRIÖ, ei mikään hyve. Mutta jos itse asiasta puhutaan, niin kaikki miehet nyt vaan ei pidä sua hyvännäköisenä ja joillekin pituutesi on turn-off. Se on vain asia minkä jokainen joutuu elämässään hyväksymään, että kaikille ei voi kelvata ja siitä ei ole valitusoikeutta. 

Vierailija
34/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsismi on persoonallisuusHÄIRIÖ, ei mikään hyve. Mutta jos itse asiasta puhutaan, niin kaikki miehet nyt vaan ei pidä sua hyvännäköisenä ja joillekin pituutesi on turn-off. Se on vain asia minkä jokainen joutuu elämässään hyväksymään, että kaikille ei voi kelvata ja siitä ei ole valitusoikeutta. 

No kyllähän minä sen tiedän. Vaikka olen omasta mielestäni saanut parhaimman mallisen kropan, niin keneltä se on pois? Minulle eivät kaikki kelpaa enkä minäkään kaikille kelpaa, niin se menee aika monen kohdalla ja tiedän sen varsin hyvin. Puhuuko siellä nyt joku lyhyt läski tantta? :) Minulla ei ole persoonallisuushäiriötä ja vaikka olisi en pitäisi sitä hyveenä. Sen sijaan kroppani on minulle hyve ja on sääli, jos ihmisen ei kuuluisi pitää omasta kropastaan.

Vierailija
35/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen 175 cm pitkä nainen kelpais

Vierailija
36/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän minä sen tiedän. Vaikka olen omasta mielestäni saanut parhaimman mallisen kropan, niin keneltä se on pois? Minulle eivät kaikki kelpaa enkä minäkään kaikille kelpaa, niin se menee aika monen kohdalla ja tiedän sen varsin hyvin. Puhuuko siellä nyt joku lyhyt läski tantta? :) Minulla ei ole persoonallisuushäiriötä ja vaikka olisi en pitäisi sitä hyveenä. Sen sijaan kroppani on minulle hyve ja on sääli, jos ihmisen ei kuuluisi pitää omasta kropastaan.

Tajuatko omaa ristiriitaisuuttasi? Sä valitat siitä, että pitkän naisen ulkonäköä arvostellaan, sitten kuitenkin itse sanot että lyhyet miehet ei sulle kelpaa koska olet "parempaa kastia" ja lopuksi vielä sanot, että ihmisen kuuluisi pitää omasta kropastaan.

Siis saako toisen ulkonäköä arvostella mielestäsi yleisesti vai onko vain niin että sinä saat arvostella toisten ulkonäköä?

Vierailija
37/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166cm pitkä/pätkä mies ja vaimo on 177cm. Yhdessä ollaan oltu vuodesta 1989. Hyvin on mennyt toistaiseksi.

Vierailija
38/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ihan totuus on, että suurin osa miehistä pitää sellaisista keskimittaisista 160-170cm naisista, mutta sen perusteella on typerää väittää, etteikö sitä lyhyemmillä tai pidemmilläkin naisilla olisi vientiä. Mieltymyksiä on paljon erilaisia, ja olen esimerkiksi huomannut, että usein itsekin pitkät miehet ovat kehuneet pituuttani (178cm). Ja aika harvoin mikään pariutuminen kaatuu naisen pituuteen, vaikka se ei miehen ihanne olisikaan. Harva on täydellinen.

Vierailija
39/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 175/70 ja oon omasta mielestäni sopusuhtainen ja nätti nainen. En ole iso/romuluinen/kookas, enkä kyllä erityisen sirokaan, vaan sellainen aika tavallinen/sporttinen ulkomuodoltani.

Kyllä mulla vientiä on riittänyt aivan tarpeeksi. Omat seurustelukumppanit ovat olleet kaikkea välillä 172-190+

Oma pituuteni saattaa olla turnoff jollekki, mutta se ei minua haittaa. Kannan senttini silti ylpeydellä ja itsevarmuudella. En ole omaan pituuteeni voinut vaikuttaa, joten en sitä murehdi. Suosittelen sulle samaa.

Vierailija
40/53 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen trendi? Miksi puhut trendistä kerran tiedät ettei sille pituudelleen ym. voi mitään.

Miksi Suomessa naiset ovat niin jumalattoman romuluisia?

Miksi Suomessa miehet ovat niin jumalattomon pieniä?