Nainen 175cm, turnoff pituus?
Jos nainen on hieman reilu 175cm, onko tämä pituus täydellinen turnoff? Olettaen ettei nyt ole muuten ollenkaan isokokoinen nainen, vaan 56kg, kapeat olkapäät, pitkät jalat, todella pyöreä peppu kuitenkin ratsastuksesta johtuen. Rehellisesti käsi sydämellä voin sanoa omaavani tällaisen vartalon: https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rj…
Eilen kuitenkin baarissa ollessani tunsin oloni jotenkin liian pitkäksi naiseksi :( ja olen 19v huonolla itsetunnolla varustettuna
Kommentit (53)
Voi jessus mitä idiootteja täällä kirjoittelee. Ensinnäkin, pitkät miehet yleensä tykkäävät pitkistä naisista. Miehekkäät miehet myös. Ystäväni on 178 cm hoikka nainen ja hänellä on aina ollut meidän kaveriporukasta eniten vientiä. Toisekseen pitkä hoikka nainen näyttää aina paremmalta kuin persjalkainen 165-senttinen. Itse olen 168 cm ja antaisin mitä vain kymmenestä lisäsentistä tai edes pidemmistä raajoista.
Tee tyttö hyvä itsetunnollesi jotain, omissa nahoissaan kannattaa opetella viihtymään. Huono itsetunto ja epävarmuus omasta kropasta paistavat kilometrin päähän. Jos olisit siellä baarissa katsellut millaiset kengät naisilla on jaloissaan niin olisit huomannut että suurimmalla osalla on korkkarit, joilla yritetään saada lisäpituutta jalkoihin ja peppua sen muotoiseksi mikä sinulla jo on.
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus mitä idiootteja täällä kirjoittelee. Ensinnäkin, pitkät miehet yleensä tykkäävät pitkistä naisista. Miehekkäät miehet myös. Ystäväni on 178 cm hoikka nainen ja hänellä on aina ollut meidän kaveriporukasta eniten vientiä. Toisekseen pitkä hoikka nainen näyttää aina paremmalta kuin persjalkainen 165-senttinen. Itse olen 168 cm ja antaisin mitä vain kymmenestä lisäsentistä tai edes pidemmistä raajoista.
Tee tyttö hyvä itsetunnollesi jotain, omissa nahoissaan kannattaa opetella viihtymään. Huono itsetunto ja epävarmuus omasta kropasta paistavat kilometrin päähän. Jos olisit siellä baarissa katsellut millaiset kengät naisilla on jaloissaan niin olisit huomannut että suurimmalla osalla on korkkarit, joilla yritetään saada lisäpituutta jalkoihin ja peppua sen muotoiseksi mikä sinulla jo on.
Mikä paskaperseargumentti tämä nyt sitten oli? Myös persjalkainen pitkä nainen näyttää aina huonommalta kuin pitkäjalkainen 165-senttinen, puhumattakaan siitä, että pitkät naiset eivät ole yhtä keijumaisen naisellisia noin yleisesti ottaen kuin lyhyemmät.
Ole ylpeä, pitkät naiset ovat upeita ja näyttäviä, heidät huomataan! Ja pitkät sääret ovat seksikkäintä mitä miehet tietävät.
167cm / 16v
Meinasin kanssa kirjoittaa että olet missi- ja mallimitoissa. Upea, näyttävä. Minihameessa pitkät sääret vaan näyttävät paljon kauniimmilta kuin lyhyet. Kulje suorassa ja ryhdikkäänä ja korosta jalkojesi pituutta korkokengillä. Se että osa miehistä tykkää lyhyistä, ei tarkoita että sinä et olisi ihannenaisen mitoissa ja erittäin monen naisenkin kateuden/ihailun kohde. Ja monen miehen mielestä täydellinen ja upea.
Hei hirvipillu, pelaatko koripalloa?
Liian lyhyt jättiläistä etsiville miehille ja liian pitkä lyhyille miehille eli todella hirveä pituus. (vitsi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi mulle olisi turn-off. Mielestäni naisen kuuluu olla siro ja pieni, en tykkää yhtään tästä trendistä kun suomalaiset naiset monet ovat jopa vankkarakenteisimpia kuin monet miehet. Hirveän epänaisellista. Tiedän, tiedän, olen epäreilu kun sanon näin koska eipä sitä ihminen omalle pituudelleen mitään voi.
Etkö tiedä maailman kuumien naisten pituuksia, ihan vaan ihmettelen tota sun kommenttia.
Anna Nyström taitaa olla sen 164cm tms.
Minua ei haittaa naisen pituus, mutta useimpia naisia haittaa minun pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi mulle olisi turn-off. Mielestäni naisen kuuluu olla siro ja pieni, en tykkää yhtään tästä trendistä kun suomalaiset naiset monet ovat jopa vankkarakenteisimpia kuin monet miehet. Hirveän epänaisellista. Tiedän, tiedän, olen epäreilu kun sanon näin koska eipä sitä ihminen omalle pituudelleen mitään voi.
Etkö tiedä maailman kuumien naisten pituuksia, ihan vaan ihmettelen tota sun kommenttia.
Minulle naisen ideaalikoko on luokkaa 165/50.
Niin on melkein kaikille muillekin.
T: mies
Siis lyhyille miehille
Useimmille miehille. Tuo 165/50 on kyselyissä miesten ideaali naiselle. Niin paljon vihaa ja oksennusta kuin täällä on kaadettu lyhyiden miesten päälle, kyllä sinä yhden vaivaisen ketjun verran miesten mielipiteitä kestät.
Miehille ei pituus juuri merkitse jos nainen muuten mielyttää.
Olisit mun unelmanainen jos olisit 15 vuotta vanhempi.
M188 38 v
Yli kaksikymmentä vuotta ollaan rouvan kanssa eletty hyvää avioliittoa. Hän on 174,5 pitkä minä 176,5. Vielä ei rouvan pituusole ollutongelma.