Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luokkakokous ravintolassa iltapäivällä.

Vierailija
07.03.2006 |

Mitä sinne laittaisi päälle, että näyttäisi " oikein" pukeutuneelta ja hyvännäköiseltä? Mitat: 160cm/55kg.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olet pyöreä, kiinnitä huomiota housujen leikkaukseen ja jakun istuvuuteen. Piristä huivilla ja väriin sopivalla kauluspaidalla.

Vierailija
2/6 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähes identtisissä mitoissa ja minua sanotaan kyllä useimmiten hoikaksi... Ja en käy salilla tai muutenkaan eritysesn paljon urheile!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta riippuu todellakin vartalo tyypistä, oikeasti on pyöreitä ap:n pituisia ja painoisia........ ihmiset on niin erilaisia!=)

Vierailija
4/6 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli viime keväänä luokkakokouksessa (joka tosin oli illalla) hyvännäköiset farkut, musta t-paita ja samettibleiseri+huivi. Illan mittaan sitten bleiserin heitin narikkaan ja t-paita ja huivi riitti ihan hyvin ja näyttikin vielä mielestäni hyvältä.

Ylipäätään ei mitään liian hienoa, rentoa ja mukavaa ylle niin on olokin sen mukainen :)

Vierailija
5/6 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANOSTA päätellen...

Vierailija
6/6 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä taida kovin pyöreä olla, mutta rinnat ovat aikas isot ja tyypilliseen suomalaiseen matamitapaan kurvikas muutenkin. Housut ovat kokoa 38 (ei tuumaa :D). Sitä minä tässä vähän pohdiskelinkin, että voisikos laittaa jalkaan siistit farkut, mutta ilm. voi.