Olipa baarissa paljon lyhyitä miehiä
Suurin osa 160-170cm. Harvassa oli miehet, jotka oli mua pidempiä. Eipä siinä, kaverit oli helppo löytää korkeammalta katsottuna.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Ootko sitten yli 190cm?
180cm + korkkarit
Mites näin on päässy sattumaan? Itse olen m 185. Nuorena, parikymmentä vuotta sitten, olin aina pisimpien joukossa. Nykyisin keskimittainen.
Miks pitää olla vielä korkkarit, vaikka oot jo noin pitkä? Haluutko huomiota vai mitä?
mitäkettua55 kirjoitti:
Miks pitää olla vielä korkkarit, vaikka oot jo noin pitkä? Haluutko huomiota vai mitä?
Koska rakastan korkkareita ja näytän niissä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Mites näin on päässy sattumaan? Itse olen m 185. Nuorena, parikymmentä vuotta sitten, olin aina pisimpien joukossa. Nykyisin keskimittainen.
Mä en kyl tiiä. Kai siellä oli jotkut lyhyiden miesten kokoontumisajot :D
No onhan tuo 180cm täydellinen turnoff. Kyllä naisen pitää olla semmonen kainaloon sopiva m.187
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo 180cm täydellinen turnoff. Kyllä naisen pitää olla semmonen kainaloon sopiva m.187
Se on sun mielipide. :)
Ei haittaa vaikka jotkut eivät tykkää lyhyemmistä miehistä. N. 170cm on sopiva pituus. :)
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
mitäkettua55 kirjoitti:
Harmi ettei hädänalainen yllätysrakastaja iskenyt paluumatkalla. Olisi pistänyt ruotuun.
Hei tosi kiva kun harmittelet, etten tullut raiskatuksi. Ooksä ihan terve?
AjebdiH kirjoitti:
mitäkettua55 kirjoitti:
Etkä näytä vaan epämuodostuneelta kurpalta!
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet on mukavia
En mä sitä kielläkkään. Pisti vain silmään.
Miksi suomalaiset naiset ovat niin pitkiä hujoppeja? Miksi? Mikä on se hormooni mitä saatte äidinmaidossa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme. Turvapaikanhakijathan siellä nykyisin notkuvat naisia kyttäämässä. Hukkapätkäkin saa tarpeeksi voimia tarvittaessa humalaisen suomalaisen naisen raiskaamiseen.
Ihan kantasuomalaisilta näytti.
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
mitäkettua55 kirjoitti:
Etkä näytä vaan epämuodostuneelta kurpalta!
Enkä näytä. Mulla on aivan sopivat mittasuhteet. :)
No ainahan siellä. Hgin baareissa miesten keskipituus on varmaan 172cm. Ärsyttää, vaikka en itse mikään hujoppi olekaan, malliksikin ihan liian lyhyt, eli 170cm. Mutta kovin maltillisillakin koroilla olen melkein kaikkia miehiä pidempi. Mikä näivetystauti suomimiehillä on?
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme. Turvapaikanhakijathan siellä nykyisin notkuvat naisia kyttäämässä. Hukkapätkäkin saa tarpeeksi voimia tarvittaessa humalaisen suomalaisen naisen raiskaamiseen.
Ihan kantasuomalaisilta näytti.
Sitten sulla kävi vain huono tuuri. Tai ne pidemmät ovat vaihtoehtoisesti löytäneet kumppanin ja kotona vaimon kanssa, kun pätkät jäävät ilman. Evoluutioteoriaa ja biologiaa.
Oma havainto eiliseltä baarireissulta oli, että siellä olevista ihmisistä arviolta 70% oli miehiä. Pisti ihan kunnolla silmään naisten vähyys.
Ootko sitten yli 190cm?