Olipa baarissa paljon lyhyitä miehiä
Suurin osa 160-170cm. Harvassa oli miehet, jotka oli mua pidempiä. Eipä siinä, kaverit oli helppo löytää korkeammalta katsottuna.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen on samasta syystä baarissa kuin lyhyet miehet. Kaikille se seuran löytäminen ei ole niin yksinkertaista. ;-)
Miten yksinkertainen täytyy olla, että kuvittelee kaikkien hakevan baarista seuraa? Itse olin juhlimassa kaverin synttäreitä ja baarista lähdin poikaystävän viereen nukkumaan.
Oletat kuitenkin miesten olevan baarissa seuraa hakemassa?
En oleta.
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen on samasta syystä baarissa kuin lyhyet miehet. Kaikille se seuran löytäminen ei ole niin yksinkertaista. ;-)
Miten yksinkertainen täytyy olla, että kuvittelee kaikkien hakevan baarista seuraa? Itse olin juhlimassa kaverin synttäreitä ja baarista lähdin poikaystävän viereen nukkumaan.
Sinä olet neitsyt.
Voi rakas. En ole. :)
Vierailija kirjoitti:
Hih, hauska lukea noita rumia kommentteja naisten pituudesta. Pienempänä olin itsekin tosi epävarma pituudesta kun erotuin joukosta, mutta nyt kun olen vanhempi, olen ymmärtänyt, että erotun nimenomaan edukseni ;) sanokaa mitä sanotte, mutta pitkä ja hoikka nainen on näyttävä ja ylväs näky! Pitkät sisaret, kantakaa itsenne ylpeydellä baarin lyhyiden miesten joukossa!
Pitkiä ja hoikkia naisia näkyy vähän väliä, mutta pitkä ja roteva on ihan eri maata. Semmonen 180+cm 90kg treenattu muija vasta näyttävä onkin. Namnam
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä miehiä on yllättävän paljon. Mutta eipä siinä mitään, onpa meitä lyhyitä naisiakin. Itse vaan haluaisin miehen olevan selvästi itseäni pidempi. Pinnallista, tiedän.
Yleensä mitä lyhempi nainen on sitä enempi se hujopista haaveilee. Huono itsetunto. Yleensä nää 150-160cm naiset haluaa just jonkun hujopin. Tuntuu että tämä lyhyiden miesten vihaaja on sama joka täällä päivätolkulla jaksaa kirjoittaa inhoaan.
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sitten yli 190cm?
180cm + korkkarit
Hyi. Liian pitkä, ei näytä enää hyvältä.
Miehet arvostelee naisia lesbolookista ja jäätävästä ylipainosta, molemmat asioita joille kuka tahansa voi itse tehdä jotain. Naiset arvostelee miehiä pituudesta ja kasvonpiirteistä, asioista joille kukaan ei voi mitään.
Naisten rasismi miehiä kohtaan on pöyristyttävää. Onneks hiljalleen etenevä sharian yleistyminen korjannee tilanteen ainakin pitkällä aikavälillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih, hauska lukea noita rumia kommentteja naisten pituudesta. Pienempänä olin itsekin tosi epävarma pituudesta kun erotuin joukosta, mutta nyt kun olen vanhempi, olen ymmärtänyt, että erotun nimenomaan edukseni ;) sanokaa mitä sanotte, mutta pitkä ja hoikka nainen on näyttävä ja ylväs näky! Pitkät sisaret, kantakaa itsenne ylpeydellä baarin lyhyiden miesten joukossa!
Pitkiä ja hoikkia naisia näkyy vähän väliä, mutta pitkä ja roteva on ihan eri maata. Semmonen 180+cm 90kg treenattu muija vasta näyttävä onkin. Namnam
En tiä ketään miestä joka tykkäis tollasesta korstosta. Kaikki just haukkuu niitä naisia jotka käy salilla ja näyttää jo muutenkin ihan miehiltä :D
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sitten yli 190cm?
180cm + korkkarit
Aivan sopiva ja näytän hyvältä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiä ketään miestä joka tykkäis tollasesta korstosta. Kaikki just haukkuu niitä naisia jotka käy salilla ja näyttää jo muutenkin ihan miehiltä :D
Kaikki = miehet jotka eivät treenaa. Mulle tuollanen nainen olisi unelma. Käyn kovaa treenaavan kaverimuijan kanssa välillä baarissa ja kyllä sille on kysyntää. Aina kun käyn vessassa, tiskillä tai ottamassa erän bilistä niin joku tulee iskemään :D
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
mitäkettua55 kirjoitti:
Miks pitää olla vielä korkkarit, vaikka oot jo noin pitkä? Haluutko huomiota vai mitä?
Koska rakastan korkkareita ja näytän niissä hyvältä.
Eikun rakastat huomiota minkä saa suurena eli miehekkäänä.
Mä oon kaukana miehekkäästä. :)
Noh ei se kovin kauniilta tai naiselliselta näytä kun 180cm mielenterveyspotilas laittaa korkkarit päälle ja astuu muiden normaalipituisten ihmisten sekaan. Näytät ehkä erikoiselta mutta tuskin hyvällä tavalla. Liian pitkä on liian pitkä
Samaa olen miettinyt monissa tilanteissa, jotenkin tuntuu että miehet vain kutistuu :D
Olin yhdessä työtilaisuudessa, jossa oli 3 naista ja 10 miestä. Olen itse 175 cm pitkä ja vain kaksi miehistä oli minun pituisia, muut paljon lyhyempiä. Olivat ikäluokkaa 35-45 v.
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sitten yli 190cm?
180cm + korkkarit
Ehkä omasta mielestäsi :D muija on kirahvi.
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
mitäkettua55 kirjoitti:
Miks pitää olla vielä korkkarit, vaikka oot jo noin pitkä? Haluutko huomiota vai mitä?
Noh ei se kovin kauniilta tai naiselliselta näytä kun 180cm mielenterveyspotilas laittaa korkkarit päälle ja astuu muiden normaalipituisten ihmisten sekaan. Näytät ehkä erikoiselta mutta tuskin hyvällä tavalla. Liian pitkä on liian pitkä
Ai nyt oon jo mielenterveyspotilas. :D mistä ihmeestä tää teiän viha pitkiä naisia kohtaan kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sitten yli 190cm?
180cm + korkkarit
Kirahvi on kaunis eläin ja monen muunkin mielestä olen hyvän näköinen. :) vaikka sä et pitkistä naisista tykkää, ei tarkoita etteikö kukaan muu tykkäisi.
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
mitäkettua55 kirjoitti:
Ai nyt oon jo mielenterveyspotilas. :D mistä ihmeestä tää teiän viha pitkiä naisia kohtaan kumpuaa?
Täh? Ihan itse kuule täällä oot sanonu olevasi joskus hoidossa. Että älähän viiti ämmä.. :D ja sitte haukut täällä miehiä jatkuvasti. en vihaa pitkiä naisia muttei ne hyvältäkään näytä, meinaan liian pitkät.
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sitten yli 190cm?
180cm + korkkarit
Kirahvi on kaunis eläin ja monen muunkin mielestä olen hyvän näköinen. :) vaikka sä et pitkistä naisista tykkää, ei tarkoita etteikö kukaan muu tykkäisi.
Semmoset harhat sieltä. Kirahvilla kuvaan olemustasi, liian pitkä. Kun joku siro alle 170 misu laittaa korkkarit jalkaan, niin kyllä se näyttää vielä hyvältä ja seksikkäältä.
Ajebdih on kaiken muun lisäksi näköjään vanha kunnon "olen upea:)"-jankkaaja. Buahhah
Ämmähän on vain epävarma omasta hujoppiudestaan, koska arvostelee miehiä ja olisi kaivannut sinne katonrajaan muitakin kuin itsensä. Onhan tuo naisen ominaisuudeksi turn-off.
Ongelma ei ole miesten pituus, vaan naisten vähyys. Tänne tarvittaisiin kipeästi n. 300-400 000 tuhatta 20-50v sinkku-naista. Tällöin kävisi niin, että suomi-nainen joutuisi kilpailemaan jopa siitä Pertti Pottunokasta jolle nyt voi antaa kylmästi pakit. Itsekin käyn välillä tuossa lähikuppilassa, mutta pariutumisen kannalta ihan turhaa touhua. Asiakkaista tyyliin 90% on miehiä ja ne harvat naiset ovat siellä juuri miestensä kanssa.
Mikähän olemassaolemattomuustauti naisilla oikein on?