Olipa baarissa paljon lyhyitä miehiä
Suurin osa 160-170cm. Harvassa oli miehet, jotka oli mua pidempiä. Eipä siinä, kaverit oli helppo löytää korkeammalta katsottuna.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset naiset ovat niin pitkiä hujoppeja? Miksi? Mikä on se hormooni mitä saatte äidinmaidossa?
"Hormooni"-sana kertoo, minkälaisen älykkyyden ja lahjakkuuden kirjoittaja on perinyt.
Vierailija kirjoitti:
Ajebdih on kaiken muun lisäksi näköjään vanha kunnon "olen upea:)"-jankkaaja. Buahhah
Kerrotko miksi itseään ei saisi pitää upeana? Pitäisikö vain kuunnella haukkuja ja alkaa uskomaan niihin haukkuihin? Tunnetko itsesi paremmaksi ihmiseksi, kun haukut muita?
Vierailija kirjoitti:
Ämmähän on vain epävarma omasta hujoppiudestaan, koska arvostelee miehiä ja olisi kaivannut sinne katonrajaan muitakin kuin itsensä. Onhan tuo naisen ominaisuudeksi turn-off.
Olisin mielelläni pidempi, mutta kun en vain kasva enää. :(
Siis syyhän on ihan päivänselvä: lyhyet miehet karsiutuvat auttamatta pois nettitreffisaiteilla naisten hauista. Omat kriteerinit ovat: ikä 30-40, pituus 185- jne. Tuon lyhyempiä miehiä ei haku tuota esiin ja pätkien viesteihin en koskaan vastaa (enkä niiden, joilla pituutta ei ole mainittu - ovat aina pätkiä).
Lyhyille miehille nettideiteistä ei deittejä löydy samaan tapaan kuin pidemmille - menevät siten baareihin naisia etsimään. Pidemmät miehet voivat jäädä pois baareista ja hoitaa deittien hankkimisen kätevästi kotisohvalta käsin.
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset naiset ovat niin pitkiä hujoppeja? Miksi? Mikä on se hormooni mitä saatte äidinmaidossa?
Pitkät naiset saavat yleensä pitkiä lapsia pariutuessaan pitkän miehen kanssa. Johtuu siis geeneistä.
Mikään ei johdu geeneistä, sillä geeneissä asustaa rasismi.
AjebdiH kirjoitti:
mitäkettua55 kirjoitti:
Miks pitää olla vielä korkkarit, vaikka oot jo noin pitkä? Haluutko huomiota vai mitä?
Koska rakastan korkkareita ja näytän niissä hyvältä.
Miehen näkökulmasta katsottuna nainen näyttää hyvältä, vaikka intin kusiluistimissa, jos on muodollisesti pätevä.
Ihastuin aikoinaan palavasti yhteen varattuna olleeseen työkaveriini. Yritin kysyä olisiko hän kiinnostunut, mutta ei ollut ja vetosi parisuhteeseensa. Jatkoimme silti kaverina ja usein tämä nainen sanoi minulle että minulla on varmaan aika paljon vientiä kun olen niin pitkä mies. En koskaan kehdannut sanoa hänelle, että minua ei ole esim. baareissa kukaan koskaan tullut iskemään. Tulipa vain tämmöinen mieleeni, kun täällä joku pitkä mimmi korkkareillaan on käynyt baarit katsastamassa ja valitteli kun vain hukkapätkä pyörii liikenteessä. En ole siis koskaan kelvannut kenellekään baariseuraksi, edes juttukaveriksi, vaikka olen 190cm.
Naiset, jotka laskevat kenkien kannat pituuteensa mukaan; lasketteko myös paidan ja talvitakin sentit vyötärön paksuuteen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Suomen koeputkihedelmöitykset tehdään nykyisin tanskalaisella spermalla. Siinä syy ?
Pidät siis korkkareita jatkuvasti. Miten jaksat?
Minusta mies ei ole lyhyt jos se on lyhempi kuin hujoppi korkkareissa.
noin pitkä akka näyttää transulta.
Pitkillä naisilla jalat taipuu sisäänpäin eli muodostavat x kirjaimen.
AjebdiH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AjebdiH kirjoitti:
mitäkettua55 kirjoitti:
Miks pitää olla vielä korkkarit, vaikka oot jo noin pitkä? Haluutko huomiota vai mitä?
Harmi ettei hädänalainen yllätysrakastaja iskenyt paluumatkalla. Olisi pistänyt ruotuun.
Hei tosi kiva kun harmittelet, etten tullut raiskatuksi. Ooksä ihan terve?
Joo, tuo ei ole tervettä, olen samaa mieltä. Mut etpä sä itsekään ole joko terve tai sitten olet vaan tajuttoman pahansuopa ja ilkeä ihminen.
AjebdiH kirjoitti:
mitäkettua55 kirjoitti:
Ihan vinkkinä, 180 cm nainen ei näytä korkkareissa hyvältä, vaan friikiltä. Olet niin pitkä, että näytät missä tahansa matalissa kengissä hyvältä, koska kaikki kiinnittävät huomiota pitkiin sääriisi. Jätä korkkarit siis suosiolla pois jalasta, varsinkin jos etsit miestä.
Minäkin olin eilen baarissa 168 plus korot ja kyllä ne miehet olivat ihan kivan pituisia. Ja mukavia juttuhetkiä vietettiin. Terkkuja kaikille juttuseuralaisille!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap on niin ilkeä.
Ai minä olen ilkeä?
Vuosia sitten masennuksen takia. Nykyisin terveen paperit. En hauku miehiä, vaan niitä vanhoja nuoria naisia ahdistelevia epäihmisiä.