Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa baarissa paljon lyhyitä miehiä

09.10.2016 |

Suurin osa 160-170cm. Harvassa oli miehet, jotka oli mua pidempiä. Eipä siinä, kaverit oli helppo löytää korkeammalta katsottuna.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä miehiä on yllättävän paljon. Mutta eipä siinä mitään, onpa meitä lyhyitä naisiakin. Itse vaan haluaisin miehen olevan selvästi itseäni pidempi. Pinnallista, tiedän.

Vierailija
42/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma havainto eiliseltä baarireissulta oli, että siellä olevista ihmisistä arviolta 70% oli miehiä. Pisti ihan kunnolla silmään naisten vähyys.

Sama. Missä kaikki naiset ovat? Ette te kaikki naiset voi olla pariutuneita ja syömässä pitsaa kotona sen 190cm miehen kainalossa, joten missä olette? Huhuu?

Mä syön pizzaa yksin kotona. Luovutin miesten suhteen jo ajat sitten; haluatte vaan yhdenillan pillua ja jos joskus jotain muuta niin parin kuukauden päästä huomaa että mies on persoonallisuushäiriöinen tai pettäjä. Pärjään hyvin ilman teitä.

Ei pidä paikkaansa, että miehet haluaisivat vain pillua. Kyllä mä ainakin haluaisin sulta peppuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet on mukavia

En ole vielä tähän päivään asti tavannut lyhyttä ja mukavaa miestä. Napoleon syndrooma, katkeruus ja vihamielisyys naisia kohtaan ei tee kenestäkään mukavaa. Lyhyet miehet ovat naurettavia kukkoilijoita.

Vierailija
44/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kaks äijää ni se kompensoi ;)

Vierailija
45/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kava kirjoitti:

Otin kaks äijää ni se kompensoi ;)

Mä näin Uniikin, se oli aikamoinen pakkaus xoxo

Vierailija
46/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, hauska lukea noita rumia kommentteja naisten pituudesta. Pienempänä olin itsekin tosi epävarma pituudesta kun erotuin joukosta, mutta nyt kun olen vanhempi, olen ymmärtänyt, että erotun nimenomaan edukseni ;) sanokaa mitä sanotte, mutta pitkä ja hoikka nainen on näyttävä ja ylväs näky! Pitkät sisaret, kantakaa itsenne ylpeydellä baarin lyhyiden miesten joukossa!

Vierailija
47/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainahan siellä. Hgin baareissa miesten keskipituus on varmaan 172cm. Ärsyttää, vaikka en itse mikään hujoppi olekaan, malliksikin ihan liian lyhyt, eli 170cm. Mutta kovin maltillisillakin koroilla olen melkein kaikkia miehiä pidempi. Mikä näivetystauti suomimiehillä on?

Miksi naisilla on näin huono päättelykyky aina? Pitkillä miehillä on jo nainen, miksi he koskaan baariin eksyisivät?

Vierailija
48/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok näin kolmelta aamuyöstä

Vierailija
49/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho oliki aamu

Vierailija
50/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset naiset ovat niin pitkiä hujoppeja? Miksi? Mikä on se hormooni mitä saatte äidinmaidossa?

Pituus on terveen merkki. Sääli että sinä et ollut paikalla kun terveyttä tai järkeä jaettiin. "Hormooni"

Eiköhän kyseessä ole ylensyönti. Ei kukaan kasva isoksi jos syö normaalisti.

Vierailija
51/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen on samasta syystä baarissa kuin lyhyet miehet. Kaikille se seuran löytäminen ei ole niin yksinkertaista. ;-)

Vierailija
52/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen on samasta syystä baarissa kuin lyhyet miehet. Kaikille se seuran löytäminen ei ole niin yksinkertaista. ;-)

Miten yksinkertainen täytyy olla, että kuvittelee kaikkien hakevan baarista seuraa? Itse olin juhlimassa kaverin synttäreitä ja baarista lähdin poikaystävän viereen nukkumaan.

Vierailija
53/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset naiset ovat niin pitkiä hujoppeja? Miksi? Mikä on se hormooni mitä saatte äidinmaidossa?

Pituus on terveen merkki. Sääli että sinä et ollut paikalla kun terveyttä tai järkeä jaettiin. "Hormooni"

Eiköhän kyseessä ole ylensyönti. Ei kukaan kasva isoksi jos syö normaalisti.

Sähän älykäs olet :D

Vierailija
54/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AjebdiH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yksinkertainen täytyy olla, että kuvittelee kaikkien hakevan baarista seuraa? Itse olin juhlimassa kaverin synttäreitä ja baarista lähdin poikaystävän viereen nukkumaan.

Sinä olet neitsyt.

Vierailija
55/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma havainto eiliseltä baarireissulta oli, että siellä olevista ihmisistä arviolta 70% oli miehiä. Pisti ihan kunnolla silmään naisten vähyys.

Sama. Missä kaikki naiset ovat? Ette te kaikki naiset voi olla pariutuneita ja syömässä pitsaa kotona sen 190cm miehen kainalossa, joten missä olette? Huhuu?

Mä syön pizzaa yksin kotona. Luovutin miesten suhteen jo ajat sitten; haluatte vaan yhdenillan pillua ja jos joskus jotain muuta niin parin kuukauden päästä huomaa että mies on persoonallisuushäiriöinen tai pettäjä. Pärjään hyvin ilman teitä.

Eli miesten vika kun olet sinkku?

Vierailija
56/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

Suurin osa 160-170cm. Harvassa oli miehet, jotka oli mua pidempiä. Eipä siinä, kaverit oli helppo löytää korkeammalta katsottuna.

Haaa! Joku muukin on siis kiinnittänyt huomionsa tähän samaan asiaan. Itse olen lyhyenläntä nainen (163 cm) mutta pidän pitkistä (180 > cm ) miehistä. Nyt olen kuitenkin hämmässtellyt pidemmän aikaa sitä, että monet miehet ovat pituisiani tai vain hiukan minua pidempiä?! Mikähän tämän voisi selittää, onko miesten keskipituus kääntymässä laskuun? Omituista. Voisiko ravinnolla olla  vaikutusta asiaan? Muutos on ollut ihan silmiinpistävä, joten luulisi, että tämä herättäisi jo tutkijoidenkin mielenkiinnon asiaan.

Kyseessä on vain miesviha sillä miesten pituus on kasvussa.

Vierailija
57/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rumia nysvöjä

Vierailija
58/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AjebdiH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh. Jos baarissa olisi ollut todellinen alfa niin olisit lähtenyt Hänen kämpille pantavaksi. Kyllä teidät naiset tunnetaan.

Vierailija
59/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AjebdiH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletat kuitenkin miesten olevan baarissa seuraa hakemassa?

Vierailija
60/99 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainahan siellä. Hgin baareissa miesten keskipituus on varmaan 172cm. Ärsyttää, vaikka en itse mikään hujoppi olekaan, malliksikin ihan liian lyhyt, eli 170cm. Mutta kovin maltillisillakin koroilla olen melkein kaikkia miehiä pidempi. Mikä näivetystauti suomimiehillä on?

Miten voi ärsyttää tuntemattomien ihmisten pituudet? Huono itsetunto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä